Og Kuyt kan ikke engang komme med på trods af, at det ikke engang er en ren startellever (14 spillere nævnt). Kuyt ville ikke engang være blandt de 14 bedste, hvis der blev købt fem spillere. Skræmmende...Andy Aaby skrev:Av, av og atter av!nielsen skrev:Et startformation som denne vil absolut ikke gøre noget![]()
Reina
Johnson-Skrtel/Carra-Agger-Clichy
Lennon-Lucas/Adam-Gerrard-Mata/Downing
Caroll-Suarez
den vil godt nok sparke røv
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Lennon+Downing? Har lidt svært ved at se, hvordan der skal blive råd/plads til Mata i vores transfers. Men vi får da noget fart over feltet...
Hvis sommerens indkøb ender med at hedde Henderson, Adam, Downing, Lennon, Clichy og evt. Zapata så har vi da handlet ind og styrket nogle pladser det ellers så skidt ud på, men jeg synes bestemt det virker som om der mangler noget.. Et eller andet der skriger igennem at her kommer LFC, og LFC kan altså tiltrække store spillere. Mata eller Aguero, tak!
Hvis sommerens indkøb ender med at hedde Henderson, Adam, Downing, Lennon, Clichy og evt. Zapata så har vi da handlet ind og styrket nogle pladser det ellers så skidt ud på, men jeg synes bestemt det virker som om der mangler noget.. Et eller andet der skriger igennem at her kommer LFC, og LFC kan altså tiltrække store spillere. Mata eller Aguero, tak!
Badooo siger, hvad han mener!
Hvis Downing og Lennon er engelske andenrangsspillere, hvem er så engelske førsterangsspillere, som spiller samme position? Downing og Lennon har begge for nyligt været med landsholdet. Derudover har SWP og Matt Jarvis også været kaldt op, som de eneste der spiller nogenlunde samme position. Jeg mener bestemt, at vi er igang med at hente nogle af de bedste, engelske fløjspillere der findes. Den eneste jeg lige kan komme i tanke om der kan overgå dem, er Ashley Young. Men ham hader vi jo nuAlex Brockins skrev:Jeg synes efterhånden, der tegner sig en tendens: Vi er klar til at fyre en masse pund af på engelske andenrangsspillere. Det bliver spændende at se om Henderson, Adam og Downing kan finde et højere niveau i deres spil, når/hvis de ankommer til klubben. For det skal de. Vi er Liverpool, ikke Blackpool og Sunderland. Der er en stor forskel, og bare fordi man er engelsk og bliver købt for en høj pris, betyder det ikke, at man har den fornødne klasse til at spille for Liverpool.
Hvis alle de føromtalte handler går hjem, hviler der sig et kæmpe pres på Comolli og Dalglish. Vores bredde i spillertruppen bliver helt sikkert forbedret, men samtidig kunne vi også potentielt have købt færre, men bedre og dyrere spillere for de mange penge.

Walcott tæller btw. ikke. At man løber 100 meter på 4,71 sekunder tæller ikke når man til gengæld ikke er helt sikker med bolden.
Badooo siger, hvad han mener!
Jeg synes faktisk Lennon kunne være spændende at prøve, men ja, jeg synes også £20m er voldsomt. Det er vel nærmest Matas prisklasse, og der får man altså mere for pengene.
Problemet med at købe engelsk er simpelthen, at der ikke er så mange gode spillere (tilgængelige). Så så jeg hellere vi kiggede mod eksempelvis Tyskland hvor bl.a. Muller, Gotze, Holtby, Kroos, Grosskreutz og Schurrle (godt nok lige solgt til Leverkusen) render rundt. De er måske ikke alle lige realistiske, men det er englænderne jo heller ikke medmindre prisen bliver rigtig høj.
Problemet med at købe engelsk er simpelthen, at der ikke er så mange gode spillere (tilgængelige). Så så jeg hellere vi kiggede mod eksempelvis Tyskland hvor bl.a. Muller, Gotze, Holtby, Kroos, Grosskreutz og Schurrle (godt nok lige solgt til Leverkusen) render rundt. De er måske ikke alle lige realistiske, men det er englænderne jo heller ikke medmindre prisen bliver rigtig høj.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er ikke hook på Lennon, da jeg mener han mangler fodboldforståelse. Og det foranlediger spørgsmålet om han så egner sig til pass and move spil. Her synes jeg Downing passer langt bedre ind. Lennon kan være nyttig på et kontrahold eller i en kontrafase. For £20 M, så synes jeg vi kan gøre det bedre. Downing til £18 M begynder jo at ligne en superhandel. 

Man. Utd. har jo i høj grad baseret deres succes på at købe det bedste fra PL. Det er også den tankegang, der gør, at Spurs idag ikke længere er et midterhold, der konstant skuffer. Og det er altså ikke 'Arrys tankegang, men Comollis og før ham Arnesens tankegang, der gør, at Spurs som et midterhold har kunnet lokke spillere til, som har niveauet til toppen af PL.
Huddlestone, Lennon, Hutton, Dawson, Bent, Corluka og Bale ville vist pynte på de fleste PL-hold i dag.
EDIT: men enig med Hr. Drejer. Lennon vil højest være interessant, hvis han var billig og var villig til at sidde på bænken.
Huddlestone, Lennon, Hutton, Dawson, Bent, Corluka og Bale ville vist pynte på de fleste PL-hold i dag.
EDIT: men enig med Hr. Drejer. Lennon vil højest være interessant, hvis han var billig og var villig til at sidde på bænken.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Joe Cole ud - Mata ind som ny 10'er.
Shelvey udlejes - Lennon ind som ny Gordon Flash.
Poulsen ud - Sissoko ind.
Paul ud - ??? ind.
Soto ud - ?? ind.
Degn ud - vores unge spillere dækker rigeligt denne plads.
Ngog ud - kanonangriber ind ??
Vi spiller ikke CL eller EL, det er kun PL det drejer sig om, så skal den have fuld skrue i PL, og måske også FA.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Soto ud - ?? ind.
Vi spiller ikke CL eller EL, det er kun PL det drejer sig om, så skal den have fuld skrue i PL, og måske også FA.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Soto ud - ?? ind.
DegEn ud - vores unge spillere dækker rigeligt denne plads.
Kelly skrev:Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Soto ud - ?? ind. --> Har han ikke lige forlænget med 1 år
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Jo hans kontrakt var tilsyneladende udformet således, at i tilfælde af at han spillede x-antal kampe i sidste sæson, udløste det automatisk en forlængelse med 1 år.veffe69 skrev:Kelly skrev:Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Men de må kunne sælge ham.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -to-zapata
Zapata til Villareal ??.
Men er det ikke fint at have ham i truppen et år mere? Synes han har gjort det godt, når der har været brug for ham, og det er jo nok kun småpenge han kan sælges for..Kelly skrev:Jo hans kontrakt var tilsyneladende udformet således, at i tilfælde af at han spillede x-antal kampe i sidste sæson, udløste det automatisk en forlængelse med 1 år.veffe69 skrev:Kelly skrev:Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Zapata til Villareal ??.
Der er helt sikkert kampe i PL der ligger godt til ham, pga hans spillestil og hovedspil. Helt sikkert.Belloni skrev:Men er det ikke fint at have ham i truppen et år mere? Synes han har gjort det godt, når der har været brug for ham, og det er jo nok kun småpenge han kan sælges for..Kelly skrev:Jo hans kontrakt var tilsyneladende udformet således, at i tilfælde af at han spillede x-antal kampe i sidste sæson, udløste det automatisk en forlængelse med 1 år.veffe69 skrev:Kelly skrev:Jovanovic ud - Downing ind.
Raul ud - Adam ind.
Paul ud - ??? ind.
Zapata til Villareal ??.
Han er 32 år, så det er sikkert også svært at sælge til en god pris.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ron-lennon
Vil nu langt hellere ha Mata ind på holdet end Lennon da der er langt mere potientiale i Mata end i Lennon! Så derfor ville jeg da blive en smule skuffet hvis det viser sig, at man hellere vil ha en Lennon istedet for en Mata, for jeg ser det ikke som en umulighed, at få Mata til klubben. Men lad os nu vente og se hvad der sker!
Vil nu langt hellere ha Mata ind på holdet end Lennon da der er langt mere potientiale i Mata end i Lennon! Så derfor ville jeg da blive en smule skuffet hvis det viser sig, at man hellere vil ha en Lennon istedet for en Mata, for jeg ser det ikke som en umulighed, at få Mata til klubben. Men lad os nu vente og se hvad der sker!

Kristoffer skrev:20 mio £ er grotesk for Lennon. Han minder mig en del om Rommedahl, dog med en smule højere kvalitet på den sidste tredjedel. Desuden tvivler jeg på, at vi igen skal til at spille 4-4-2, som bliver foreslået.Emmy skrev:Spændende med Lennon, men er 20 mio £ ikke ret voldsomt?
http://www.metro.co.uk/sport/867489-aar ... l-transfer?
http://www.footylatest.com/liverpool-in ... star/22942?
Jeg synes til gengæld det er grotesk at sammenligne Lennon med Rommedahl, jeg mener hvad fa'en sker der lige !?
Jeg er ikke i tvivl om at Lennon ville være en fantastisk signing, bring him in!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Ja, Man Utd har købt mange spillere fra England. Men nu var det bare englændere jeg mente. Og de er som oftest enten ikke gode nok (og bliver derfor ikke købt) eller meget dyre (Smalling, Jones, Ferdinand, Carrick, Young, Rooney).
Tottenham har jo også brugt rigtig mange penge på at nå der til hvor de er nu. Alligevel er de ikke i nærheden af mesterskabet, og kommer det heller ikke.
Men jeg er sikker på, at vi dybest set er enige. Englændere kan være meget gode at have, men når prisen løber op på for højt et niveau, er det en ide at se sig om efter alternativer.
Tottenham har jo også brugt rigtig mange penge på at nå der til hvor de er nu. Alligevel er de ikke i nærheden af mesterskabet, og kommer det heller ikke.
Men jeg er sikker på, at vi dybest set er enige. Englændere kan være meget gode at have, men når prisen løber op på for højt et niveau, er det en ide at se sig om efter alternativer.