Jeg må indrømme, at lige nøjagtig i den opstilling synes at Mata ville være et langt bedre valg end Downing. ny skal jo sørge for bredden, hvorfor en spiller med spidskompetence i at spille på små områder i mine øjne vil være bedre.pommelfeen skrev:http://www.talksport.co.uk/radio/kickof ... ext-season
de taler om adam, downing og spændende nok en mulighed for at vi spiller 3-5-2 næste år??? hva siger folk til den? og velkommen tilbage til forummet![]()
--------------------------------------Reina-------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
---------------Skrtel/ny------------carragher-------------Agger-----------------
--------------------------------------------------------------------------------
--Johnson-----------------------------------------------------------------ny---
---------------Gerrard----------------Adam--------------Downing---------------
--------------------------Carroll----------------Suarez--------------------------
hva siger i drenge, piger, mænd og kvinder?
Måske jeg er farvet, da jeg KLART KLART foretrækker Mata fremfor Downing.