Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » tirsdag, 21. aug, 2007 22:43

jørgen lk skrev:Baggio - det jeg elsker ham for er hans straffesparksteknik - mod brasserne i VM-finalen 1994 :D
Var dog knap så fascineret af hans pony-tale, eller hvad man nu skal kalde det.............
Tror mere mullet ville være den rette betegnelse.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » onsdag, 22. aug, 2007 21:14

Noget af en landskamp i Århus. Jesper Christiansen er i gang med at slå Thomas Sørensen af :lol: Danmark har jo kæmpeproblemer på målmandsposten med to så uduelige keepere som Sørensen og Christiansen som 1 og 2. Mon ikke man skulle prøve noget andet :?:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 22. aug, 2007 21:16

Martin VP skrev:Noget af en landskamp i Århus. Jesper Christiansen er i gang med at slå Thomas Sørensen af :lol: Danmark har jo kæmpeproblemer på målmandsposten med to så uduelige keepere som Sørensen og Christiansen som 1 og 2. Mon ikke man skulle prøve noget andet :?:
Har vi ikke en dansk keeper rendende rundt i Liverpool?!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » onsdag, 22. aug, 2007 21:20

Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anfører :lol: Det er ren Gøg og Gokke.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 22. aug, 2007 21:25

Kæft vi suger max. gad Agger snart ville vælge at stoppe med det landsholdspjat, ligesom Carra.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » onsdag, 22. aug, 2007 21:27

Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anfører :lol: Det er ren Gøg og Gokke.
Haha ja vores landshold bliver faktisk mere og mere til grin. Prøv Schemichel eller Andersen for den sags skyld. Han kan vel ikke gøre det dårligere end Christiansen. Jeg tør godt garantere at vi ikke kommer med til EM og Christiansen ikke bliver førstemålmand i den nærmeste fremtid. :roll:

Kampen i aften bekræfter bare endnu en gang at landsholdsfodbold ikke er værd at bruge tid på. :roll:
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Rambo
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 43

Indlæg af Rambo » onsdag, 22. aug, 2007 21:34

Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.

det kan ikke siges mere rammende!!

men jeg savner nu mølleren, han havde SVINET dem allesammen til! (på nær Unge Agger selvfølgelig :lol: :lol: :lol: )
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Jonas
Geografisk sted: AAr
Alder: 41
Kontakt:

Indlæg af Jonas » onsdag, 22. aug, 2007 21:35

Gå nu af Morten..

Sman

Indlæg af Sman » onsdag, 22. aug, 2007 21:35

Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!

Brugeravatar
Rambo
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 43

Indlæg af Rambo » onsdag, 22. aug, 2007 21:40

Duffman skrev:Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!
Men stadig ikke så ringe som "sjæfer", nu har han stort set kun lukket l*rt ud i en hel landskamp!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » onsdag, 22. aug, 2007 21:45

Rambo skrev:
Duffman skrev:Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!
Men stadig ikke så ringe som "sjæfer", nu har han stort set kun lukket l*rt ud i en hel landskamp!
Mit yndlings/hade tidspunkt i den her kamp er da han lige pludselig siger: "Ja, Rommedahl vil gerne løbe mod ham backen, Finman" .. :roll:
Billede

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 22. aug, 2007 21:45

Det er vel ikke overraskende, at et hold med Niklas Jensen og Dennis Rommedahl i startopstillingen taber 0-4 til Irland. At vi så har to så forfærdelige målmænd som Christiansen og Sørensen gør det ikke meget bedre.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » onsdag, 22. aug, 2007 21:45

Problemerne for landsholdet er vel meget enkelte. Der er for mange FCK'ere i mangel af bedre (de er ikke gode nok til landsholdet men der er ingen alternativer), der er mange spillere som har været skadede eller ikke spiller, mange spillere er ved at være oppe i årene og udover det virker det ikke på nogen måde som om at holdet tror på det mere. Jeg ser potentiale i spillere som Agger, Bendtner, Kahlenberg, Løvenkrands og Tomasson men det er vel stort set også de eneste. Når jeg skriver potentiale mener jeg spillere der virkelig kan gøre en forskel i de vigtige kampe.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Pesen
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af Pesen » onsdag, 22. aug, 2007 21:47

Styf skrev:
Haha ja vores landshold bliver faktisk mere og mere til grin. Prøv Schemichel eller Andersen for den sags skyld. Han kan vel ikke gøre det dårligere end Christiansen. Jeg tør godt garantere at vi ikke kommer med til EM og Christiansen ikke bliver førstemålmand i den nærmeste fremtid. :roll:

Kampen i aften bekræfter bare endnu en gang at landsholdsfodbold ikke er værd at bruge tid på. :roll:
Takket være Mike Tullberg i lørdags, har Steffen Rasmussen lukket mindre mål ind i Superligaen, end Stephan Andersen. ;)

Men ja, vores målmænd er til grin, ligesom resten af holdet er det. Men jeg er altså ret sikker på, at Stephan Andersen ikke ville være en forstærkning.

Og så savner jeg Mølby. Hader den jubeloptimist til Michael Schäfer, og jeg er sikker på, at Mølby ville have foldet sig ud idag!
The *** is not yellow, it's chicken

Eiler

Indlæg af Eiler » onsdag, 22. aug, 2007 21:48

Kaldte den danske kommentator lige John Terry for "J.T."?

Hej Mute-knap!

Besvar