Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 09. aug, 2011 22:40

Thommo skrev:
Thommo skrev: Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende.
Fra mig
Åh for pokker - havde bare læst kommentaren som ude sidste halvdel af sæsonen med en skade. Hvilket jeg gav dig ret i.

@Kelly
De måske lettere hårde ord var ikke ment sådan. Men det er altså ikke en korsbåndsskade han døjer med. Han fik en skade i lysken, som han er blevet opereret for.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. aug, 2011 22:47

Ikke at han er linket til os, men derfor bringer jeg det alligevel. Mon ikke prisen er 1-2 mill £, og da jeg ikke tror Gåk bliver en kommende stjerne, ser jeg gerne Robbie tilbage. Denne gang som back up, ikke starter. Og så kan det jo være han kan performe, da forventningerne er noget lavere end sidst.

vel er det lidt kontroversielt, men der er sket mere mærkeligere ting i fodbold, end et Keane retur ;)

Keane: Jeg forlader nok Tottenham

Den irske landsholdsanfører siger nu, at han forventer at forlade Spurs. Keane har været kædet sammen med forskellige klubber, men er stadig at finde på White Hart Lane. Han udtaler dog på et pressemøde forud for landskampen mod Kroatien, at det ikke bliver ved at være sådan.

- Det er sikkert sansynligt, at jeg smutter, men jeg kan ikke rigtig sige hvor til lige nu. Der er en masse spekulationer, men der er stadig et par uger igen, og vi må se, hvad der sker, siger Keane ifølge sportinglife.com.

Keane var i sidste del af sæsonen lejet ud til West Ham.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -tottenham
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 09. aug, 2011 22:50

athomsen skrev:De måske lettere hårde ord var ikke ment sådan. Men det er altså ikke en korsbåndsskade han døjer med. Han fik en skade i lysken, som han er blevet opereret for.
Så har han nået toppen og kommer aldrig helt derop igen. Hans karriere går kun nedad herfra. Bare spørg tvivlerne på vores anfører der har lignende skade i lysken.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

athomsen

Indlæg af athomsen » tirsdag, 09. aug, 2011 22:56

Hekkem skrev:
athomsen skrev:De måske lettere hårde ord var ikke ment sådan. Men det er altså ikke en korsbåndsskade han døjer med. Han fik en skade i lysken, som han er blevet opereret for.
Så har han nået toppen og kommer aldrig helt derop igen. Hans karriere går kun nedad herfra. Bare spørg tvivlerne på vores anfører der har lignende skade i lysken.
Det er der selvfølgelig en risiko for

PFN

Indlæg af PFN » onsdag, 10. aug, 2011 08:11

Thommo skrev:Ikke at han er linket til os, men derfor bringer jeg det alligevel. Mon ikke prisen er 1-2 mill £, og da jeg ikke tror Gåk bliver en kommende stjerne, ser jeg gerne Robbie tilbage. Denne gang som back up, ikke starter. Og så kan det jo være han kan performe, da forventningerne er noget lavere end sidst.

vel er det lidt kontroversielt, men der er sket mere mærkeligere ting i fodbold, end et Keane retur ;)

Keane: Jeg forlader nok Tottenham
Jeg har længe spekuleret på, hvad han var blevet til hos os, hvis han havde været under kongens beskyttende vinger. Så tror jeg det havde været en helt anden mr. Keane vi havde set. Så som back-up, synes jeg også kunne være en glimrende... eller en ok idé.

Jeg tror dog ikke at vi tør røre ham igen...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. aug, 2011 13:26

Vi har solgt Poul og Jova, som var dyre bekendtskaber ift. hvad de leverede på banen. Spørgsmålet er om vi har luget nok ud i truppen, siden vi ikke har hentet ind nogle forsvarsspillere? Vi mangler forsvarsspillere, men samtidig er vore lønbudget skyhøjt.

En sag som Enrique, bør være lige at gå til. Han har svinet ledelsen til i Newcastle, men alligevel sker der intet. Vi er igen blevet sat i forbindelse med Cahill, hvilket vil være st scoop, hvis vi fik ham. Men måske er budgettet opbrugt?

Tror i vi henter flere (forsvars)spillere i dette 'vindue'?

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » onsdag, 10. aug, 2011 14:00

Det håber jeg meget. Jeg er ikke af den opfattelse at vores CBs og VBs pt er stærke nok (med undtagelse af Agger når han er fit). Vi har nogle rigtig stærke up and coming youngsters, men jeg mener ikke at vi kan trække sæson-lange veksler på disse. En mand som Carra er hjertet og fråden om munden på vores hold, men mod lette, hurtige og driblestærke spillere er han nok bare ikke hurtig nok længere..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 10. aug, 2011 16:52

http://givemefootball.com/premier-leagu ... erpool-dea

Victorien Angban.
Land: Elfenbenskysten Alder:14Født:29. september 1996Højde:180 cm.

Jeg har ikke kunne finde mere om ham. Men jeg mener han er kant / angriber. Og var en profil ved U17 vm.

Dette er blot en personlig fornemmelse:
Dann ryger til Arsenal. Der kører så mange twitter rygter om dette i dag, som har tager meget til, at det peger i den retning. Igen, tror jeg personligt. Jeg tror vi forhandler med en anden.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

athomsen

Indlæg af athomsen » onsdag, 10. aug, 2011 19:21

Kelly skrev:http://givemefootball.com/premier-leagu ... erpool-dea

Victorien Angban.

Jeg har ikke kunne finde mere om ham. Men jeg mener han er kant / angriber. Og var en profil ved U17 vm.

Dann ryger til Arsenal. Der kører så mange twitter rygter om dette i dag, som har tager meget til, at det peger i den retning. Igen, tror jeg personligt. Jeg tror vi forhandler med en anden.
Har du et bud på, hvem det skulle være?? Bolton afviser konstant, at der er nogen der har budt på Cahill.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 10. aug, 2011 19:24

Vi venter vel indtil et par dage før at de intet kan få for Cahill.. tror det er grunden til at vi ikke byder på ham endnu, men venter til slutningen af vinduet, så bolton ikke kræver en sindssyg sum for ham når han kun har et år tilbage på kontrakten..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

athomsen

Indlæg af athomsen » onsdag, 10. aug, 2011 19:31

Liverdrengen skrev:Vi venter vel indtil et par dage før at de intet kan få for Cahill.. tror det er grunden til at vi ikke byder på ham endnu, men venter til slutningen af vinduet, så bolton ikke kræver en sindssyg sum for ham når han kun har et år tilbage på kontrakten..
De vil kræve meget for ham også til januar - der kunne godt gå noget Charlie Adam i det til januar

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 10. aug, 2011 20:14

athomsen skrev:
Kelly skrev:http://givemefootball.com/premier-leagu ... erpool-dea

Victorien Angban.

Har du et bud på, hvem det skulle være?? Bolton afviser konstant, at der er nogen der har budt på Cahill.
Nej det har jeg ikke. Men Cahill kunne godt være manden Kenny vil have.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 11. aug, 2011 10:12

Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.

Ventre back er påkrævet, mens en midtforsvar ville være en god ting (dog ikke absolut nødvendig). Men Cahill ville pynte på vores midterforsvar og give lidt mere bredde.

Tror ikke der spekuleres i handler andre steder på banen i dette transfervindue, dvs angreb og midt der køre vi som det ser ud.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 11. aug, 2011 10:34

richs skrev:Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.

Ventre back er påkrævet, mens en midtforsvar ville være en god ting (dog ikke absolut nødvendig). Men Cahill ville pynte på vores midterforsvar og give lidt mere bredde.

Tror ikke der spekuleres i handler andre steder på banen i dette transfervindue, dvs angreb og midt der køre vi som det ser ud.

Jeg tror du får ret. Enrique og Cahill og ikke mere.
Jeg mener dog stadig der er plads til forbedringer offensivt, særligt i angrebet og højre kant - breddemæssigt.
Hvis Cole bliver, er jeg faktisk spændt på at se hans form, om han er tilbage i sin gode gamle form.
Men alt kan ske, der kan blive solgt og købt på sidstedagen, det er set før. Gerrards skade binder Raul og Aqua til klubben tror jeg. Men igen det skulle ikke undre mig at Aqua veksles til en kant / angriber nærmest på sidstedagen. En ting vil dog undre mig meget, og det er hvis CP bliver i klubben. Han er godt nok skidt kørende.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 11. aug, 2011 10:41

Kelly skrev:
richs skrev:Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.

Jeg tror du får ret. Enrique og Cahill og ikke mere.
Jeg mener dog stadig der er plads til forbedringer offensivt, særligt i angrebet og højre kant - breddemæssigt.
Hvis Cole bliver, er jeg faktisk spændt på at se hans form, om han er tilbage i sin gode gamle form.
Men alt kan ske, der kan blive solgt og købt på sidstedagen, det er set før. Gerrards skade binder Raul og Aqua til klubben tror jeg. Men igen det skulle ikke undre mig at Aqua veksles til en kant / angriber nærmest på sidstedagen. En ting vil dog undre mig meget, og det er hvis CP bliver i klubben. Han er godt nok skidt kørende.
CP vil blive der alene pga. af lønnen - og han har før vist at han er ligeglad og lader sig ikke presse. Eneste mulighed vi har er at forære ham væk med løn tilskud.

Besvar