Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 11. aug, 2011 20:27

texnymann skrev:
Kelly skrev:Personligt tror jeg Dann ryger til Arsenal.
Og at Liverpool slutter indkøbene i dette vindue af med at hente Cahill og Park.
Så tror jeg Wilson udlejes sammen med Insua. Og CP sælges sammen med Ngog.
Vi får se. Spændende bliver det.
De seneste forlydender fra flere steder er i hvert fald, at vi nu vil intensivere jagten på Cahill. Han vil være en fantastisk signing i mine øjne. Mit foretrukne indkøb til midterforsvaret fra dag 1.

http://www.thisisanfield.com/2011/08/li ... ill-chase/
Jeps

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 11. aug, 2011 20:35

athomsen skrev:
texnymann skrev:
Kelly skrev:Personligt tror jeg Dann ryger til Arsenal.
Og at Liverpool slutter indkøbene i dette vindue af med at hente Cahill og Park.
Så tror jeg Wilson udlejes sammen med Insua. Og CP sælges sammen med Ngog.
Vi får se. Spændende bliver det.
De seneste forlydender fra flere steder er i hvert fald, at vi nu vil intensivere jagten på Cahill. Han vil være en fantastisk signing i mine øjne. Mit foretrukne indkøb til midterforsvaret fra dag 1.

http://www.thisisanfield.com/2011/08/li ... ill-chase/
Jeps
Må godt nok sige, at hvis vi fik ham (Cahill), så sku' jeg ikke ønske mig meget mere i denne verden!

Ind til januar-vinduet...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 11. aug, 2011 20:40

Liverdrengen skrev:Har Cahill ikke hele tiden været vores 1. prioritet i virkeligheden... han har altid været den åbenlyse tilføjelse til midterforsvaret, hvis man kunne vælge selv.
Måske. Det ville i hvert fald give mening, at have Englands næstebedste (etfer Terry, som nærmer sig sidste salgsdato) midterforsvarer øverst på ønskelisten. Hvis det har været tilfældet, så tror jeg, at der er blevet ventet indtil nu både på grund af vores egen økonomiske situation (spillere skal sælges) og for at se om Man City, Man Utd, Chelsea eller Arsenal ville byde på ham.

Man Utd er ude af spillet efter deres tidlige køb af Jones.

Chelsea bør være ude af spillet efter deres dyre indkøb af David Luiz i januar (man bænker vel ikke Terry og Cahill forventer vel at spille?).

Arsenal er ved at udelukke sig selv ved købet af Dann.

Det efterlader (desværre) Man City, som vel godt kan bruge. Men Kompany var måske Man City's bedste spiller i sidste sæson og Lescott er trods alt et dyrt og udmærket indkøb (£22m).

Cahill har kun et år tilbage af sin kontrakt. Han BØR ikke koste mere end £10m, men jeg fatter tydeligvis ikke et klap af priserne i dette transfervindue.

Jeg håber virkelig at vi får fat i Cahill, men spørgsmålet er, om Cahill vil tvinge Carra eller Agger ud af startopstillingen?
Kloppite

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: CPH
Alder: 62

Indlæg af Webmartin » torsdag, 11. aug, 2011 21:22

Agger og Cahill vil stå godt sammen i midterforsvaret, og så må Carra spille League Cup.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 11. aug, 2011 21:39

Jeg håber så meget, at vi køber Gary Cahill! Han er så god - lidt bedre end Dann.

Han koster lidt meget - men kvalitet forsvar sammen med Agger! Så skal vi nok klarer sagerne!!
You'r Never Walk Alone. ///

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 11. aug, 2011 21:49

Webmartin skrev:Agger og Cahill vil stå godt sammen i midterforsvaret, og så må Carra spille League Cup.
Ja så kan de andre bare komme an (nøj jeg håber på at G. Cahill bliver købt).

Mht. Carragher så er du ikke den eneste, der antyder at han over the hill - jeg tror at han er voldsom vigtig. Uden ham står vi uden en General til at styre tropperne i forsvaret.

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Webmartin » fredag, 12. aug, 2011 08:41

Kombinationen Pepe/Agger kan styre vores forsvar. Men rigtigt at Carra har en die-hard attitude, som ganske givet er med til at piske koncentration og offervillighed ind i medspillerne.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 12. aug, 2011 09:35

Webmartin skrev:Kombinationen Pepe/Agger kan styre vores forsvar. Men rigtigt at Carra har en die-hard attitude, som ganske givet er med til at piske koncentration og offervillighed ind i medspillerne.
....men til tider også angst. Hvem husker ikke Arbeloa, som lavede en fejl, fik en verbal røvfuld af Carra, hvorefter han bare blev endnu mere nervøs.

Jeg ved at der ikke er plads til den slags piveri i en rigtig macho-verden, men det er nu heller ikke alle spillere der bliver ekstra motiveret eller
giver den en ekstra skalle, efter sådan en tur. Mange bliver forkrampet og der tror jeg faktisk kombinationen af Pepe/Agger virker bedre end Carra. Jeg tror Carra's styrke på den front mere er uden for banen, hvor pulsen er knap så høj.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Webmartin » fredag, 12. aug, 2011 09:43

Jeg ser en beslutning, som KD og Carra må tage i denne sæson, og den er afhængig af, om Carras ben kan følge hans mund. Hvis pludselig Carra får mere svært ved at leve op til sine egne fejlfri idealer, mens munden stadig fortæller medspillerne, at de sg* skal skrue bagdelen sammen, bliver det til tom torden.

Inden det sker, må KD og Carra styrke hans tilstedeværelse på træningsbanen og i omklædningsrummet, men den skal tilsvarende mindskes på banen.

Cahill/Agger alliancen skal gerne være på plads hurtigt, så den beslutning bliver lettere og mere logisk for alle parter.
Senest rettet af Webmartin fredag, 12. aug, 2011 10:39, rettet i alt 1 gang.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 12. aug, 2011 10:17

Webmartin skrev:Jeg ser en beslutning, som KD og Carra må tage i denne sæson, og den er afhængig af, om Carras ben kan følge hans mund. Hvis pludselig Carra får mere svært ved at leve op til sine egne fejlfri idealer, mens munden stadig fortæller medspillerne, at de sg* skal skrue bagdelen sammen, bliver det til tom torden.

Inden det sker, må KD og Carra styrke hans tilstedeværelse på træningsbanen og i omklædningsrummet, men den tilsvarende mindskes på banen.

Cahill/Agger alliancen skal gerne være på plads hurtigt, så den beslutning bliver lettere og mere logisk for alle parter.
Hvornår udløber Carra's kontrakt. Er det ikke næste sommer ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 12. aug, 2011 10:29

Webmartin skrev:Jeg ser en beslutning, som KD og Carra må tage i denne sæson, og den er afhængig af, om Carras ben kan følge hans mund. Hvis pludselig Carra får mere svært ved at leve op til sine egne fejlfri idealer, mens munden stadig fortæller medspillerne, at de sg* skal skrue bagdelen sammen, bliver det til tom torden.

Inden det sker, må KD og Carra styrke hans tilstedeværelse på træningsbanen og i omklædningsrummet, men den tilsvarende mindskes på banen.

Jeg føler mig overbevist om, at hvis man (Kenny + LFC) ikke længere vurdere Carra til at være stærk nok, så laver man en løsning, hvor han kommer til at indgå i trænerteamet. Muligvis mens han stadig har en opgave som spiller. Den slags har Kenny jo fin erfaring med.
Kloppite

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 12. aug, 2011 10:35

Er der nogen der også har opsnappet at vi er på jagt efter Gonzalo Higuaín ????
Gerrard og Agger er Liverpool

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 12. aug, 2011 10:40

Kongegaard skrev:Er der nogen der også har opsnappet at vi er på jagt efter Gonzalo Higuaín ????
Ja. Det har der været skrevet om et pænt stykke tid. Jeg har kunne læse, at de har afvist et bud på 25 mill pund. Men det er naturligvis kun rygter.

Hvornår udløber Carra's kontrakt, ved ud det ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 12. aug, 2011 10:42

Hvorfor skulle real være interesserede i at komme af med ham ?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Jejes

Indlæg af Jejes » fredag, 12. aug, 2011 10:59

Liverdrengen skrev:Hvorfor skulle real være interesserede i at komme af med ham ?
Det tror jeg nu heller ikke de er!

Men et bud kunne jo være Neymar??
Senest rettet af Jejes fredag, 12. aug, 2011 11:12, rettet i alt 1 gang.

Besvar