Det tror jeg heller ikke de er. Han blev købt sammen med Gago i Argentina, for nogle år tilbage. De gav ret meget for begge to. Og han er utrolig god syntes jeg. Men var jo skadet i stort set hele sidste sæson. Hvis Real henter en angriber ind, kunne det faktisk godt tænkes de lader ham rejse. Karim er ved få rigtig meget spilletid.Liverdrengen skrev:Hvorfor skulle real være interesserede i at komme af med ham ?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Kongegaard
- Alder: 37
Jeg sidder lidt og tænker det samme. Altså at han kunne få lov at tage afsted fordi de både har Karim, Ronaldo, Özil, Di maria til de offensive pladser. Og skulle som en skriver være ret interesseret i Neymar...Kelly skrev:Det tror jeg heller ikke de er. Han blev købt sammen med Gago i Argentina, for nogle år tilbage. De gav ret meget for begge to. Og han er utrolig god syntes jeg. Men var jo skadet i stort set hele sidste sæson. Hvis Real henter en angriber ind, kunne det faktisk godt tænkes de lader ham rejse. Karim er ved få rigtig meget spilletid.Liverdrengen skrev:Hvorfor skulle real være interesserede i at komme af med ham ?
Når jeg tænker tilbage på Vm synes jeg faktisk at Higuain gjorde det bedre end Agüero
Gerrard og Agger er Liverpool
Omvendt tror jeg også Carra har haft en stor andel i at de unge forsvarsspillere har virket så sikre når de har spillet. Det var tydeligt at Carragher gjorde ekstra ud af at guide og hjælpe Flanno, Kelly og Robinson når de spillede sidste sæson.nrg skrev:....men til tider også angst. Hvem husker ikke Arbeloa, som lavede en fejl, fik en verbal røvfuld af Carra, hvorefter han bare blev endnu mere nervøs.Webmartin skrev:Kombinationen Pepe/Agger kan styre vores forsvar. Men rigtigt at Carra har en die-hard attitude, som ganske givet er med til at piske koncentration og offervillighed ind i medspillerne.
Jeg bliver måske lidt provokeret af måden Carra omtales i denne tråd. Jeg tror godt jeg ved hvor folks hjerter ligger, og det måske ikke er så ondt ment, som jeg synes det fremstår! Jeg kunne dog alligevel godt tænke mig at nuancere debatten lidt.
Igennem de sidste sæsoner har Carra været den bedste og mest stabile forsvarsspiller Liverpool har rådet over! Jeg er overbevist om at han har en kæmpe betydning pga. hans attitude og måden han tager ansvar og dirrigerer på.
Ja! der har været situationer/kampe hvor han ikke har set helt godt ud. Men husk også på at Liverpool har manglet et fast sammenspillet forsvar med faste roller og mønstre. Her har Carra, foruden at skulle passe sin plads, haft til opgave at dirrigere ny unge spillere samt dække af for folk der spiller på uvante positioner. Samtidig har holdet som helhed ikke altid fungeret - og i sådanne situationer er det altså ofte forsvarsspillerne der komme til at ligne nogle klovne, selvom midt/angreb også spiller en rolle her.
Så når dette er en transfertråd, forstår jeg udemærket DC og KD har ventet/venter med at indkøbe til den plads, da vi havde virkelig svage positioner der skulle indkøbes til først.
JA! Vi skal til at overveje hvad vi gør med vores midterforsvar i fremtiden, men jeg kan sagtens forstå hvis man venter en sæson med at gøre indkøb her - Dog skal vi selvfølgelig slå til hvis den rette spiller til den rette pris dukker op.
.... og sansynligvis ville et indkøb bare gøre Carra bedre, da han i sin egen optik skal spille om det så er en f**king ligacup kamp mod Macclesfield eller ude på træfortet!
Erode
Igennem de sidste sæsoner har Carra været den bedste og mest stabile forsvarsspiller Liverpool har rådet over! Jeg er overbevist om at han har en kæmpe betydning pga. hans attitude og måden han tager ansvar og dirrigerer på.
Ja! der har været situationer/kampe hvor han ikke har set helt godt ud. Men husk også på at Liverpool har manglet et fast sammenspillet forsvar med faste roller og mønstre. Her har Carra, foruden at skulle passe sin plads, haft til opgave at dirrigere ny unge spillere samt dække af for folk der spiller på uvante positioner. Samtidig har holdet som helhed ikke altid fungeret - og i sådanne situationer er det altså ofte forsvarsspillerne der komme til at ligne nogle klovne, selvom midt/angreb også spiller en rolle her.
Så når dette er en transfertråd, forstår jeg udemærket DC og KD har ventet/venter med at indkøbe til den plads, da vi havde virkelig svage positioner der skulle indkøbes til først.
JA! Vi skal til at overveje hvad vi gør med vores midterforsvar i fremtiden, men jeg kan sagtens forstå hvis man venter en sæson med at gøre indkøb her - Dog skal vi selvfølgelig slå til hvis den rette spiller til den rette pris dukker op.
.... og sansynligvis ville et indkøb bare gøre Carra bedre, da han i sin egen optik skal spille om det så er en f**king ligacup kamp mod Macclesfield eller ude på træfortet!
Erode
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
We all want a team of Carraghers - også mig!
Manden er jo en spillede legende.
Men vi skal også tænke fremad, og netop Cahill er et godt bud på en midterforsvarer, som kan tage kampen op. Det behøver ikke sende Carra på øjeblikkelig persion. Det sikrer bare, at der er en god afløser klar, hvis benene svigter hos legenden.
Men vi skal også tænke fremad, og netop Cahill er et godt bud på en midterforsvarer, som kan tage kampen op. Det behøver ikke sende Carra på øjeblikkelig persion. Det sikrer bare, at der er en god afløser klar, hvis benene svigter hos legenden.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Jeg prøver heller ikke at skyde ham ned, for det er fuldstændig rigtigt, han tog sig godt af de unge drenge, så de hver især fik nogle gode debut'er for klubben. Jeg tror dog han med tiden skal bruge mere tid, på at opretholde sit eget niveau, end sørge for de andre kan følge med. Manden er en legende og jeg undgår gerne at dette ikon ender som et ringvrag, hvilket der også er et stykke tid til endnu, meeen inden for et år eller to, skal der være en permanent løsning på plads.Mambo skrev:Omvendt tror jeg også Carra har haft en stor andel i at de unge forsvarsspillere har virket så sikre når de har spillet. Det var tydeligt at Carragher gjorde ekstra ud af at guide og hjælpe Flanno, Kelly og Robinson når de spillede sidste sæson.nrg skrev:....men til tider også angst. Hvem husker ikke Arbeloa, som lavede en fejl, fik en verbal røvfuld af Carra, hvorefter han bare blev endnu mere nervøs.Webmartin skrev:Kombinationen Pepe/Agger kan styre vores forsvar. Men rigtigt at Carra har en die-hard attitude, som ganske givet er med til at piske koncentration og offervillighed ind i medspillerne.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg mener også det er forkert, når folk vil sende Carra på tidlig pension. Der er ingen tvivl om, at han ret beset ikke har benene til topfodbold længere. Men så er han jo så heldig, at han spiller midterforsvarer, hvor man nemt kan undgå lange løbeture og udmarvende spurter. Et rigtig godt eksempel er jo, at man ikke tager Carragher med op til hjørnespark. Nu har det aldrig været hans store force, men alligevel.
Det er klart at Carragher i princippet er et svagt led grundet sin manglende hurtighed og langsomt faldende evner i duelspillet, men det opvejes så sandelig af attitude, organisatoriske evner og spilintelligens.
Jeg tror faktisk ikke du finder mange forsvarsspillere i verden, der er lige så dygtige til at organisere som Carra er. Tag derudover med i betragtningen, at vi ikke spiller europæisk i år. I den forbindelse bør de spillere vi har til rådighed nu være tilstrækkeligt. Agger, Skrtel og Carragher er alle gode nok til de udfordringer der venter os.
Når det så er sagt, så så jeg da gerne at vi snuppede Gary Cahill. Men prisen skal altså være den rigtige, før vi viser reel interesse. Vores forhandlingsposition her er meget bedre end f.eks. omkring Downing, da det var en spiller vi virkelig manglede. I midterforsvaret er vi godt dækket ind her og nu, ligesom vi har en ung spiller som Andre Wisdom på vej - ham kan vi, med rette, have store forventninger til.
Hvad angår Gonzalo Higuan, så mener jeg det er hamrende urealistisk. Vi er en topklub, men ikke en toptopklub på nuværende tidspunkt. Det skyldes især, at vi ikke spiller med i Champions League. Her bliver man testet hårdt på niveauet, hvilket giver behov for stor bredde. Men Higuan er altså en spiller der forventer at spille med på højeste niveau, ligesom han forventer at blive fast mand. Kan I se ham forlade Real Madrid til fordel for Liverpool, hvor man ikke tør andet end at satse på Andy Carroll som spidsangriberen? Det sker jo ikke.
I princippet vil Higuan maksimalt få samme antal kampe i Liverpool, som det er tilfældet i Real Madrid. Så ved jeg altså godt hvad jeg ville vælge, hvis jeg var Higuan. Valget er ret simpelt: Skal jeg tage til en mindre klub, både historisk og her og nu, for at få samme antal spilleminutter? Skal jeg skifte til et helt nyt land, hvor kulturen er endnu længere fra mit eget hjemland? Gider jeg til at lære et nyt sprog, når den potentielle sportslige gevinst er så lille?
Tror vores eneste håb er at Higuan er die-hard Liverpool fan eller at han bliver frosset ud i Real Madrid. Vi skal derudover heller ikke glemme, at en spiller af hans status vil kræve aflønning i Stevie G klassen. Det er utopi her og nu, men I skal da have lov at drømme videre.
Det er klart at Carragher i princippet er et svagt led grundet sin manglende hurtighed og langsomt faldende evner i duelspillet, men det opvejes så sandelig af attitude, organisatoriske evner og spilintelligens.
Jeg tror faktisk ikke du finder mange forsvarsspillere i verden, der er lige så dygtige til at organisere som Carra er. Tag derudover med i betragtningen, at vi ikke spiller europæisk i år. I den forbindelse bør de spillere vi har til rådighed nu være tilstrækkeligt. Agger, Skrtel og Carragher er alle gode nok til de udfordringer der venter os.
Når det så er sagt, så så jeg da gerne at vi snuppede Gary Cahill. Men prisen skal altså være den rigtige, før vi viser reel interesse. Vores forhandlingsposition her er meget bedre end f.eks. omkring Downing, da det var en spiller vi virkelig manglede. I midterforsvaret er vi godt dækket ind her og nu, ligesom vi har en ung spiller som Andre Wisdom på vej - ham kan vi, med rette, have store forventninger til.
Hvad angår Gonzalo Higuan, så mener jeg det er hamrende urealistisk. Vi er en topklub, men ikke en toptopklub på nuværende tidspunkt. Det skyldes især, at vi ikke spiller med i Champions League. Her bliver man testet hårdt på niveauet, hvilket giver behov for stor bredde. Men Higuan er altså en spiller der forventer at spille med på højeste niveau, ligesom han forventer at blive fast mand. Kan I se ham forlade Real Madrid til fordel for Liverpool, hvor man ikke tør andet end at satse på Andy Carroll som spidsangriberen? Det sker jo ikke.
I princippet vil Higuan maksimalt få samme antal kampe i Liverpool, som det er tilfældet i Real Madrid. Så ved jeg altså godt hvad jeg ville vælge, hvis jeg var Higuan. Valget er ret simpelt: Skal jeg tage til en mindre klub, både historisk og her og nu, for at få samme antal spilleminutter? Skal jeg skifte til et helt nyt land, hvor kulturen er endnu længere fra mit eget hjemland? Gider jeg til at lære et nyt sprog, når den potentielle sportslige gevinst er så lille?
Tror vores eneste håb er at Higuan er die-hard Liverpool fan eller at han bliver frosset ud i Real Madrid. Vi skal derudover heller ikke glemme, at en spiller af hans status vil kræve aflønning i Stevie G klassen. Det er utopi her og nu, men I skal da have lov at drømme videre.
I sidste sæson, så jeg det som om at Carragher i Kennys hovede, bare skulle spille også frem for Agger og Skrtel. Spørgsmålet er om det ændre sig, hvis vi har en fit Agger og en fit Cahill til rådighed?
-Jeg tror det næppe, desværre.
Jeg tror, at Carragher kommer til at spille alle de kampe, hvor han ikke er skadet også selvom Cahill købes.
Cahill og Agger er klasser bedre end Carra i mit hovede, men jeg tror det er anderledes i Kennys hovede.
Nu har vi så ikke købt Cahill endnu, men hvis vi gør glæder jeg mig til at se hvordan Kenny og Clarke vil gøre.
Hvis vores sidste 2 signings bliver Cahill og Higuain eksplodere jeg af glæde, men tror dog ikke på Higuain!
-Jeg tror det næppe, desværre.
Jeg tror, at Carragher kommer til at spille alle de kampe, hvor han ikke er skadet også selvom Cahill købes.
Cahill og Agger er klasser bedre end Carra i mit hovede, men jeg tror det er anderledes i Kennys hovede.
Nu har vi så ikke købt Cahill endnu, men hvis vi gør glæder jeg mig til at se hvordan Kenny og Clarke vil gøre.
Hvis vores sidste 2 signings bliver Cahill og Higuain eksplodere jeg af glæde, men tror dog ikke på Higuain!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er vi blevet linket til Higuain?
Nøj - jeg er MEGET enig.Webmartin skrev:We all want a team of Carraghers - også mig!
Real Betis interested in Pacheco
Insua told to find a new club apparently
LFC Globe
José Enrique is set to start tomorrow against Sunderland with Fabio Aurelio injured yet again. #LFC
Insua, Pacgeco, Ngog og Joe Cole tror jeg sælges / lejes ud. Og at CP også ryger væk.
Det åbner op for Cahill og en angriber mere. Park bliver nævnt, jeg håber dog på en lidt bedre løsning.
I øvrigt tror jeg bedømt ud af rygterne også at Aqua udlejes eller sælges. Sker dette åbner det op for en midtbanespiller mere. Og her kunne jeg godt se Javier Martinez som en perfekt og ung løsning.
Degnen er der ingen rygter om. Men han var også skadet sidst på sæsonen og i opstarten af den nye.
Insua told to find a new club apparently
LFC Globe
José Enrique is set to start tomorrow against Sunderland with Fabio Aurelio injured yet again. #LFC
Insua, Pacgeco, Ngog og Joe Cole tror jeg sælges / lejes ud. Og at CP også ryger væk.
Det åbner op for Cahill og en angriber mere. Park bliver nævnt, jeg håber dog på en lidt bedre løsning.
I øvrigt tror jeg bedømt ud af rygterne også at Aqua udlejes eller sælges. Sker dette åbner det op for en midtbanespiller mere. Og her kunne jeg godt se Javier Martinez som en perfekt og ung løsning.
Degnen er der ingen rygter om. Men han var også skadet sidst på sæsonen og i opstarten af den nye.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Higuan er ikke i nærheden af, at få samme spilletid i Unreal, som han ville få i Liverpool. Han er meget langt ned i rækken i Spanien imens han hos os vil være nr. 2-3 afhængigt af modstander osv.Alonso skrev:Hvad angår Gonzalo Higuan, så mener jeg det er hamrende urealistisk. Vi er en topklub, men ikke en toptopklub på nuværende tidspunkt. Det skyldes især, at vi ikke spiller med i Champions League. Her bliver man testet hårdt på niveauet, hvilket giver behov for stor bredde. Men Higuan er altså en spiller der forventer at spille med på højeste niveau, ligesom han forventer at blive fast mand. Kan I se ham forlade Real Madrid til fordel for Liverpool, hvor man ikke tør andet end at satse på Andy Carroll som spidsangriberen? Det sker jo ikke.
I princippet vil Higuan maksimalt få samme antal kampe i Liverpool, som det er tilfældet i Real Madrid. Så ved jeg altså godt hvad jeg ville vælge, hvis jeg var Higuan. Valget er ret simpelt: Skal jeg tage til en mindre klub, både historisk og her og nu, for at få samme antal spilleminutter?
Det er rigtigt, at vi ikke skal spille Europæisk i år, men så lille som du skriver os værende, kan jeg ikke følge. Vi har været i 2 CL finaler siden 2005 - hvor mange har Unreal været i ?
Det er jeg slet ikke enig i. Higuan deltog i 24 kampe for Real Madrid sidste år (3 som indskifter). Med til historien hører, at han var skadet fra 2. januar til 30. marts, hvor han altså glippede en del kampe.alann skrev:Higuan er ikke i nærheden af, at få samme spilletid i Unreal, som han ville få i Liverpool. Han er meget langt ned i rækken i Spanien imens han hos os vil være nr. 2-3 afhængigt af modstander osv.Alonso skrev:Hvad angår Gonzalo Higuan, så mener jeg det er hamrende urealistisk. Vi er en topklub, men ikke en toptopklub på nuværende tidspunkt. Det skyldes især, at vi ikke spiller med i Champions League. Her bliver man testet hårdt på niveauet, hvilket giver behov for stor bredde. Men Higuan er altså en spiller der forventer at spille med på højeste niveau, ligesom han forventer at blive fast mand. Kan I se ham forlade Real Madrid til fordel for Liverpool, hvor man ikke tør andet end at satse på Andy Carroll som spidsangriberen? Det sker jo ikke.
I princippet vil Higuan maksimalt få samme antal kampe i Liverpool, som det er tilfældet i Real Madrid. Så ved jeg altså godt hvad jeg ville vælge, hvis jeg var Higuan. Valget er ret simpelt: Skal jeg tage til en mindre klub, både historisk og her og nu, for at få samme antal spilleminutter?
Det er rigtigt, at vi ikke skal spille Europæisk i år, men så lille som du skriver os værende, kan jeg ikke følge. Vi har været i 2 CL finaler siden 2005 - hvor mange har Unreal været i ?
Hvad angår den anden kommentar, så forholder jeg mig bare til at Real Madrid har vundet 31 mesterskaber og 9 CL titler. Jeg mener der er grobund for at konkludere, at Real Madrid - set med neutrale briller - er en større klub end LFC.
Efter at have læst den artikel her, er jeg overbevist om vi nok skal få Cahill, og måske en af de dyre?

KENNY DALGLISH has revealed he is under no pressure to sell players – and that Liverpool’s owners are instead urging him to continue his summer spending.
Bankrolled by Fenway Sports Group, the Anfield outfit have spent more than £50million to strengthen their squad during the transfer window.
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... z1V4rOV7Bb

KENNY DALGLISH has revealed he is under no pressure to sell players – and that Liverpool’s owners are instead urging him to continue his summer spending.
Bankrolled by Fenway Sports Group, the Anfield outfit have spent more than £50million to strengthen their squad during the transfer window.
Jensen skrev:Efter at have læst den artikel her, er jeg overbevist om vi nok skal få Cahill, og måske en af de dyre?![]()
Dejligt artikel! Jeg syntes det hele ser meget positivt ud, og jeg er sikker på vi nok skal nå toppen så snart de finder formen og hinanden!
Hvis vi køber Cahill så går min transfer drøm for denne sæson mere eller mindre i opfyldelse!
Jeg er stadig 100% positiv!
In Kenny we trust!