Eden Hazard? han havde forrygende saeson i Lille og jeg synes personligt han var "the main man" i at vinde deres titel og saa er han kun 20aar og vuderet til 10-12mileuro... Eden Hazard paa hQjer kant Downing paa venstre kant .. sweet... tror saa vi ku havde den staerkest flQj i PL med Johnson og Enrique som backs
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.youtube.com/watch?v=Zai4r5dU9kQ[/youtube]
Eden Hazard? han havde forrygende saeson i Lille og jeg synes personligt han var "the main man" i at vinde deres titel og saa er han kun 20aar og vuderet til 10-12mileuro... Eden Hazard paa hQjer kant Downing paa venstre kant .. sweet... tror saa vi ku havde den staerkest flQj i PL med Johnson og Enrique som backs
Senest rettet af Suarez torsdag, 01. sep, 2011 11:59, rettet i alt 4 gange.
-
- Geografisk sted: danemark
Fyr, Hazard har lige fået et 30mio€ prisskilt sat på sig af hans klub i medierne... han bliver nok en smule dyr, hvis det er, men kæft han kunne løse vores problemer. Vi skal helst have endnu en, der kan drible lækkert som kun Suarez mestrer det, af alle i vores trup. Man kunne jo forvente at Kenny trækker Sterling op på førsteholdet lidt, for han har det flair, men Hazard ville være en god handel på alle måder, med eneste minus at han ikke er britisk. Men det har vi vel nok spillere der er efterhånden.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Suarez skrev:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hazard kan helt sikkert gå hen og blive en topspiller på inernationalt plan, men hold da kæft hvor er forsvarerne i den franske liga da også dårlige.
Flere af hans mål er jo scoret ved at han løber direkte gennem deres forsvar, en ting man ikke kan gøre mod ret mange hold i PL.
Fordi han er så ung, hurtig og teknisk stærk skal han dog nok blive god.
Jeg vil bare lige mane lidt til ro. Quaresma og Babel så også geniale ud i deres respektive ligaer inden de ramte den bedste række.
Flere af hans mål er jo scoret ved at han løber direkte gennem deres forsvar, en ting man ikke kan gøre mod ret mange hold i PL.
Fordi han er så ung, hurtig og teknisk stærk skal han dog nok blive god.
Jeg vil bare lige mane lidt til ro. Quaresma og Babel så også geniale ud i deres respektive ligaer inden de ramte den bedste række.

- JudgeArdaStudge
Er det ikke også et spørgsmål om mentalitet? Tror hverken Quaresma eller Babel havde den rigtige mentalitet og viljestyrke, desværre.DaBonks skrev: Jeg vil bare lige mane lidt til ro. Quaresma og Babel så også geniale ud i deres respektive ligaer inden de ramte den bedste række.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
SPOT ON. Om Hazard har mentaliteten ved jeg ikke, men jeg kan da forhøre mig hos en der følger særdeles godt med i fransk fodbold.ArdaTuran skrev:Er det ikke også et spørgsmål om mentalitet? Tror hverken Quaresma eller Babel havde den rigtige mentalitet og viljestyrke, desværre.DaBonks skrev: Jeg vil bare lige mane lidt til ro. Quaresma og Babel så også geniale ud i deres respektive ligaer inden de ramte den bedste række.
At slå igennem kræver vel i og for sig også en manager, der bruger spilleren rigtigt. Babel havde en årrække under Benitez, hvor mange skreg på, at man kunne smide ham fast op som hængende angriber istedet for på kanten, fordi han var lynhurtig og spillede en del gode kampe der. Det skete ikke. Det samme med Cissé, der røg ud på kanten. Og Kuyt, selvom han klarede sig fint.
Hazard har vel sin naturlige position på en lidt offensiv højre kant, hvor vi præcis står og mangler en spiller. Han er måske ikke verdens bedste nu, men han har potentialet til at blive det. Køb!
Hazard har vel sin naturlige position på en lidt offensiv højre kant, hvor vi præcis står og mangler en spiller. Han er måske ikke verdens bedste nu, men han har potentialet til at blive det. Køb!
Badooo siger, hvad han mener!
Hvad der manglede under både Cissé og Babel var også spilforståelse. Og ja, den føromtalte mentalitet.Badooo skrev:At slå igennem kræver vel i og for sig også en manager, der bruger spilleren rigtigt. Babel havde en årrække under Benitez, hvor mange skreg på, at man kunne smide ham fast op som hængende angriber istedet for på kanten, fordi han var lynhurtig og spillede en del gode kampe der. Det skete ikke. Det samme med Cissé, der røg ud på kanten. Og Kuyt, selvom han klarede sig fint.
Cissé og Babel var lynhurtige, havde et hårdt skud, men var begge for dårlige til at tage de rigtige løb og indgå i spillet.
Jeg er bestemt ikke mod et køb af Hazard, synes bare skal vide at det er usandsynligt han kommer ind og løser alle vores problemer.

Hvorfor er der ikke længere en tråd der hedder "Hvem skal ud?"
Synes egentlig det ikke tegner for godt mht. at sælge spillere vi ikke længere kan bruge. Hvorfor er der ingen rygter om spillere der er på vej væk? Det der ret negativt hvis vi ikke får sænket vores lønbudget betragteligt.
Mig bekendt har vi solgt Konchesky, Jovanovic og Ayala. I øvrigt glimrende at vi fortsæter med at sælge ungdomsspillere, der virker til at mangle det sidste i fht. at slå i gennem hos os. Selvom jeg havde et godt øje til Ayala.
Vi burde i mine øjne være igang med at prøve at sælge Jones, Cole, Pacheco, Kyrgiakos, Poulsen, Degen og måske Meireles eller Aquilani, men højest en af dem. N'gog burde nok også sælges eller lejes ud.
Jones har der intet nyt været om. Cole til Spurs og QPR virker også til at være dødt. Kyrgiakos fik forlænget og bliver nok derfor. CP sker der intet med. Han kommer ikke til FCK hvis de ikke kommer i CL. Degen skulle være rygtet til QPR. Afsted.
Hvis vi er heldige kunne vi måske få Cahill til en rimelig pris hvis vi sender Cole den anden vej og de får N'gog på en lejeaftale.
Synes egentlig det ikke tegner for godt mht. at sælge spillere vi ikke længere kan bruge. Hvorfor er der ingen rygter om spillere der er på vej væk? Det der ret negativt hvis vi ikke får sænket vores lønbudget betragteligt.
Mig bekendt har vi solgt Konchesky, Jovanovic og Ayala. I øvrigt glimrende at vi fortsæter med at sælge ungdomsspillere, der virker til at mangle det sidste i fht. at slå i gennem hos os. Selvom jeg havde et godt øje til Ayala.
Vi burde i mine øjne være igang med at prøve at sælge Jones, Cole, Pacheco, Kyrgiakos, Poulsen, Degen og måske Meireles eller Aquilani, men højest en af dem. N'gog burde nok også sælges eller lejes ud.
Jones har der intet nyt været om. Cole til Spurs og QPR virker også til at være dødt. Kyrgiakos fik forlænget og bliver nok derfor. CP sker der intet med. Han kommer ikke til FCK hvis de ikke kommer i CL. Degen skulle være rygtet til QPR. Afsted.
Hvis vi er heldige kunne vi måske få Cahill til en rimelig pris hvis vi sender Cole den anden vej og de får N'gog på en lejeaftale.
Jeg tror, at vi prøver at få spillere som Poulsen, Cole og evt. Ngog til at indgå i eventuelle nye handler. Det er der i hvert fald flere rygter om. Har både set rygtet (som du nævner) om Cole plus cash for Cahill. Har set et lignende der involverer Shawcross og Poulsen.asger90 skrev:Hvorfor er der ikke længere en tråd der hedder "Hvem skal ud?"
På det seneste har der også været rygter om, at Chelsea skulle være interesseret i Meireles. Hvis den handel skal blive til noget, bliver det MEGET dyrt for dem. Personligt mener jeg, at vi skal have mere, end vi gav for ham. Tænker i omegnen af £15m. Det SKAL koste et premium, hvis du vil hente spillere fra dine direkte konkurrenter (hvilket vi i hvert fald er pointmæssigt endnu

Jeg mener i øvrigt også at have set et rygte om, at Blackburn var interesserede i Degen. Let it be true....
Kloppite
Ngog på vej til Bolton for £4 mio. (måske i den lave ende, men han har åbenbart nogle høje lønkrav(!)), men det har ifølge Liverpool Daily Post intet med en eventuel Cahill-handel at gøre. Bolton forlanger for meget.texnymann skrev:Jeg tror, at vi prøver at få spillere som Poulsen, Cole og evt. Ngog til at indgå i eventuelle nye handler. Det er der i hvert fald flere rygter om. Har både set rygtet (som du nævner) om Cole plus cash for Cahill. Har set et lignende der involverer Shawcross og Poulsen.asger90 skrev:Hvorfor er der ikke længere en tråd der hedder "Hvem skal ud?"
På det seneste har der også været rygter om, at Chelsea skulle være interesseret i Meireles. Hvis den handel skal blive til noget, bliver det MEGET dyrt for dem. Personligt mener jeg, at vi skal have mere, end vi gav for ham. Tænker i omegnen af £15m. Det SKAL koste et premium, hvis du vil hente spillere fra dine direkte konkurrenter (hvilket vi i hvert fald er pointmæssigt endnu).
Jeg mener i øvrigt også at have set et rygte om, at Blackburn var interesserede i Degen. Let it be true....
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... 9255852/2/
Det var QPR, der ifølge Sky Sports havde forhørt sig om Degen. Han er pt. vel et fjerdevalg, medmindre KD hellere vil spille Carra eller Skrtel som højreback. Under alle omstændigheder er Degen alt for løntung til at have en så perifer rolle.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29904&zone=1
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- Redtothebone
Ngog på vej til Bolton for £4 mio.
Lyder godt i mine ører, lad os håbe det betyder vi henter en angriber ind i dette vindue.
Selvom vi ikke skal spille europæisk i år synes jeg vi er sårbare i angrebet hvis vi får skader.
Med kun
Suarez, Carroll og Kuyt samt de unge Suso og Pacheco
Til sammenligning har:
Chelsea feks: Torres, Drogba, Anelka, Sturridge, Kalou og Kakuta
Man City: Auguero, Balotelli, Tevez, Dzeko samt Bellamy, Santa Cruz og Adebayor (selvom de nok sælger nogle af de sidste)
Man Utd: Owen, Roney, Berbatov, Hernandez, Macheda, Welbeck + plus young kan bruges også
Arsenal: Persie, Walcott, Gervinho Chamakh, Bendtner plus en del unge
Det er kun Totteham af formodet top 6 hvor vi har bedre bredde de har Crouch, Defoe og Pavlyuchenko
Ngog har lavet 9 mål i 63 premier league kampe og selv om han stadig er ung og kan forbedre sig og havde en kort opblomstring i starten af sidste sæson, så mener jeg vi har brug for en bedre angriber til at styrke bredden i truppen.
Lyder godt i mine ører, lad os håbe det betyder vi henter en angriber ind i dette vindue.
Selvom vi ikke skal spille europæisk i år synes jeg vi er sårbare i angrebet hvis vi får skader.
Med kun
Suarez, Carroll og Kuyt samt de unge Suso og Pacheco
Til sammenligning har:
Chelsea feks: Torres, Drogba, Anelka, Sturridge, Kalou og Kakuta
Man City: Auguero, Balotelli, Tevez, Dzeko samt Bellamy, Santa Cruz og Adebayor (selvom de nok sælger nogle af de sidste)
Man Utd: Owen, Roney, Berbatov, Hernandez, Macheda, Welbeck + plus young kan bruges også
Arsenal: Persie, Walcott, Gervinho Chamakh, Bendtner plus en del unge
Det er kun Totteham af formodet top 6 hvor vi har bedre bredde de har Crouch, Defoe og Pavlyuchenko
Ngog har lavet 9 mål i 63 premier league kampe og selv om han stadig er ung og kan forbedre sig og havde en kort opblomstring i starten af sidste sæson, så mener jeg vi har brug for en bedre angriber til at styrke bredden i truppen.
YNWA
Hvis Goggen ryger afsted, så skal der helt sikkert hentes en, meget gerne rutineret, angriber ind. Trezeguet er så vidt jeg ved uden kontrakt, han kunne sagtens være et brugbart alternativ.
Vi har selvfølgelig Kuyt som faktisk er bedst som angriber, men det ser stadig lidt for tyndt ud. Specielt hvis Suarez bliver skadet over en længere periode.
Vi har selvfølgelig Kuyt som faktisk er bedst som angriber, men det ser stadig lidt for tyndt ud. Specielt hvis Suarez bliver skadet over en længere periode.
"We're not racist, we only hate the mancs"
slettet - forkert tråd.
Senest rettet af Hekkem torsdag, 18. aug, 2011 12:21, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
Ifølge mindre troværdige Mail, så HAR Ngog aftalen noget med Cahill at gøre. Derudover påstås det at, Sterling også tilbydes til dem på lånebasis.Fribytter skrev:Ngog på vej til Bolton for £4 mio. (måske i den lave ende, men han har åbenbart nogle høje lønkrav(!)), men det har ifølge Liverpool Daily Post intet med en eventuel Cahill-handel at gøre. Bolton forlanger for meget.texnymann skrev:Jeg tror, at vi prøver at få spillere som Poulsen, Cole og evt. Ngog til at indgå i eventuelle nye handler. Det er der i hvert fald flere rygter om. Har både set rygtet (som du nævner) om Cole plus cash for Cahill. Har set et lignende der involverer Shawcross og Poulsen.asger90 skrev:Hvorfor er der ikke længere en tråd der hedder "Hvem skal ud?"
På det seneste har der også været rygter om, at Chelsea skulle være interesseret i Meireles. Hvis den handel skal blive til noget, bliver det MEGET dyrt for dem. Personligt mener jeg, at vi skal have mere, end vi gav for ham. Tænker i omegnen af £15m. Det SKAL koste et premium, hvis du vil hente spillere fra dine direkte konkurrenter (hvilket vi i hvert fald er pointmæssigt endnu).
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... 9255852/2/
Det var QPR, der ifølge Sky Sports havde forhørt sig om Degen. Han er pt. vel et fjerdevalg, medmindre KD hellere vil spille Carra eller Skrtel som højreback. Under alle omstændigheder er Degen alt for løntung til at have en så perifer rolle.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29904&zone=1
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Kloppite