Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » onsdag, 31. aug, 2011 22:47

Men derfor er det langt fra sikkert vi køber ham.
Lille kan vel sige nej, hvis buddet er for lavt? Ellers skal der være indgået en aftale om det.

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 22:48

However, through the director of football, Damien Comolli, Liverpool used Lille's interest in Cole to explore the option of being granted first refusal on Hazard.

That was refused but Liverpool hope that a good working relationship between the clubs will work in their favour in 12 months' time.
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... ig-bellamy

Lyder som en plan der er rendt i sandet. Men vi kan håbe, Comolli vitterligt kan trække i nogle tråde. Ellers ligner det bare helt åben og fri konkurrence som i enhver anden handel.

Charlie Adam's Guinness mate

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » onsdag, 31. aug, 2011 22:52

Belloni skrev:Er det ikke bare fordi artiklen skriver at LFC er villig til at tilbyde ham samme vilkår som i City. Men det aner de da sikkert ikke noget om..
Er sikker på at Comolli og co. ikke giver ham 40 mill. i året. Sparet transfer sum eller ej.. Hvis der skulle betales transfersum, tror jeg faktisk ikke at han ville være et emne for os
Jo, det stammer fra Guardians artikel: "Bellamy still has two years remaining on a £95,000-a-week contract at City and his refusal to accept reduced terms elsewhere deterred several Premier League clubs this summer, plus Celtic, another of his former employers". Har også svært ved at tro på at man tilbyder ham 40 millioner om året, men man ved aldrig med dagens fodbold. Der er mange vanvittige beløb. Det stemmer selvfølgelig ikke overens med at tænke meget i lønningsbudgettet og på fremtiden, men kan jo være at 32 årige Bellamy står højt på Dalglish's liste og at nogle af de sparede lønkroner så bliver fyret af på ham. Sommetider skal man jo nok heller ikke se alt i Moneyballs lys. Skal se og få læst Moneyball, men eftersigende står der jo også noget i den bog (hvis principper Liverpools ejere bl.a. er meget optaget af) at det ikke er en skam at spendere stort på efterprøvet kvalitet og på at fylde huller i en trup. Man kan så mene hvad man vil om Bellamy men han er proven quality og vi har et hul i truppen på den plads. Men ja, vi aner ikke om Guardian har ret i den her. Og enig i at hans eftertragtethed også hænger sammen med den manglende transfersum. Det kan så også være at Comolli og Co. har tænkt 20-30 mio. sparet i transfersum så vil vi gerne betale lidt mere i løn. Omvendt er der jo et slags lønhierarki som også skal passe så ikke alle kommer og vil have lønforhøjelse så svært at sige hvad der op og ned på denne handel.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 23:00

Jeg forstår ikke det hysteri omkring Bellamys løn. Vi får ham gratis, så hvis vi så giver ham en to årig kontrakt, så går det hele nok, selvom lønnen skulle være høj. Hvis Suarez bliver skadet, er vi på røven. Et angreb med Carroll, der intet har vist, og Kuyt kan ikke bære os i ret mange kampe. Bellamy bliver en vigtig brik at have i truppen i kampen om Champions League-pladser.

Man skal i øvrigt huske på, at Bellamy havde et ganske godt samarbejde med Kuyt sidst - indtil Benitez droppede ham. Jeg tror i øvrigt også, at Bellamy og Suarez sammen kan blive en farlig cocktail sammen. I den sidste kamp spillede vi en slags 4-4-2 med Suarez og Kuyt som de to angribere, der begge kunne falde tilbage dybt. Bellamy har kvaliteterne til at kunne indgå i det system og erstatte en af de to. Samtidig kan han også lægge sig på kanten i en mere klassisk 4-3-3-formation.
Best in the world at everything I do.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 31. aug, 2011 23:02

Nu er det samlede forbrug over £400m.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 31. aug, 2011 23:03

AJ skrev:Nu er det samlede forbrug over £400m.
Vanvittigt. Simpelthen vanvittigt!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Stephenson

Indlæg af Stephenson » onsdag, 31. aug, 2011 23:05

AJ skrev:Nu er det samlede forbrug over £400m.
Er det virkeligt så højt?
Tænkte på om du ville være rar at poste tallene? :)

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 23:05

inflaaaaation

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » onsdag, 31. aug, 2011 23:06

Alex Brockins skrev:inflaaaaation
Ha ha - en standardinflation på en 10-20 procent :P

Den finansielle krise eksisterer tilsyneladende ikke i Engelsk bold.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » onsdag, 31. aug, 2011 23:08

Så blev der nævnt en helikopter og bellamy.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » onsdag, 31. aug, 2011 23:09

mig_der skrev:Så blev der nævnt en helikopter og bellamy.
Ha ha ha - ja det skulle jo med :)

De får iøvrigt travlt med at undskylde for "bad language and gestures" i det studie resten af aftenen.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 23:10

Jeg glæder mig til det episke syn af Kenny og Bellamy sammen til præsentation.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. aug, 2011 23:13

tue69 skrev: De får iøvrigt travlt med at undskylde for "bad language and gestures" i det studie resten af aftenen.
Og jeg er allerede træt af at høre dem, fyre det pladder af hver gang de stiller om. Hvis ikke man kan lide at høre det sprog, må man jo slå væk. Det er svært at redigere i en live udsendelse :?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 31. aug, 2011 23:15

Alex Brockins skrev:Jeg forstår ikke det hysteri omkring Bellamys løn. Vi får ham gratis, så hvis vi så giver ham en to årig kontrakt, så går det hele nok, selvom lønnen skulle være høj. .
Well, det harmonerer ikke rigtigt med indkøbsstrategien. Desuden har det vist sig at være en overordentlig dårlig idé for os, at få frie transfers og så honorere dem, som var de konger. Jovanovic og Cole som skrækeksempler.

Bellamy skal være velkommen, men satme ikke til så høj en løn.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 23:20

Hvis nu kontrakten er på to år, så er det jo begrænset, hvor dyrt det bliver (ca. 4,7 millioner pund alt i alt). Ikke desto mindre er det noget bedre end at panik-købe en Carroll til 35 millioner pund plus en halv-høj løn.

Besvar