Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » lørdag, 25. aug, 2007 16:22
Hamann kan nu stadig tackle
Heldig han slap med et gult der, efter min mening..
-
Styf
- Alder: 33
Ærgeligt at Arsenal fik sejren til sidst og en straffesparksredning fra Schmeichel var altså ikke nok til at holde dem helt fra fadet i dag. Skræmmende virker de dog ikke på nogen måde. Er der nogen der har et link til hvor man kan se hans straffesparksredning? Jeg har kun set det i meget dårlig kvalitet nemlig. Chelsea vandt desværre også igen i dag og de har den styrke at de vinder stort set hver gang selvom de ikke spiller godt men jeg er langt fra imponeret.
I Tyskland forsætter de nye superspillere i Bayern Munchen jo bare deres march imod endnu et mesterskab til klubben.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Styf
Træls at Kanal 5 alligevel ikke kunne vise Real Madrid-Atletico Madrid på grund af nogle uoverensstemmelser med nogle af de spanske klubber. Den kamp ville jeg virkelig gerne have set. Ellers så er Getafe da virkelig ved at komme i problemer imod Sevilla og jeg tvivler meget på at de kan holde det uafgjorte resultat hele vejen hjem. Laudrup skal dog roses for at han på meget kort tid har fået holdet til at både spille og kæmpe rigtigt godt. De spiller med alle de midler de har.
-
Mikkel K
- Geografisk sted: Århus C
af Mikkel K » lørdag, 25. aug, 2007 23:31
Føj, en uhyggelig episode hvor Puerta dejser om!

-
Styf
Ja Getafe kunne som forventet ikke holde stand. Sevilla spiller godt og kan måske igen i år blive en ligeværdig udfordrer til Real Madrid og Barcelona i kampen om det spanske mesterskab. Jeg tror til gengæld at Laudrup skal snakke lidt disciplin med sine spillere. De kæmper godt og spiller flot fodbold men disciplin har de ikke meget af.
-
John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
af John Barnes » lørdag, 25. aug, 2007 23:56
Hold kæft jeg var skuffet over at de ikke sendte Real Madrid - Atletico Madrid og for at gøre det endnu værre at de også tabte 2-1 på et forholdsvis sent mål af Sneijder. Det var ellers en perfekt start af Atletico med Agüeros mål efter bare 1 minut men det blev vendt rundt til en 2-1 sejr til Real Madrid. Atletico havde et rigtig godt forsøg som blev reddet på stregen og det skulle angiveligt være med hånden at den blev reddet. Det er sku for dårligt at det altid sker når vi spiller mod Real Madrid for det skete også sidste gang at vi spillede mod dem. Vi fik også et mål annuleret af en tvivlsom offside kendelse, har jeg fået fortalt. Jeg er rigtig bitter over det her nederlag for jeg havde sku regnet med at vi kunne lave et rigtig godt resultat men det kom altså ikke til at ske. Jeg havde faktisk tippet på at vi ville vinde 2-0 men det kom jo ikke til at ske.
Sevilla fører nu hele 4-1 over Getafe som dog kun er 9 mand på banen og så er det også meget svært at få ret meget ud af kampen når man er to mand i undtal i lang tid på udebane mod Sevilla så de får selvfølgelig alle tre point i deres første La Liga kamp i sæsonen.
Ærgeligt at Manchester City ikke lige vandt over Arsenal i dag men Fabregas ville det anderleders og gjorde det til slut resultatet 1-0 til Arsenal.
Benfica fik igen et meget dårligt resultat da de kun fik 0-0 mod Belenenses mener jeg det var og de har ikke scoret endnu og de har kun fået 2 point i de to første kampe så det er sku ikke optimalt for dem.
Fck spillede endnu en gang 0-0 i dag, denne gang mod OB og det er sku bare ikke godt nok. Vi spillede ikke ret godt i dag og vi skabte heller ikke ret meget og så er det jo meget svært at vinde hvis man ikke skaber ret mange chancer. Jeg syntes heller ikke at spillet var ret godt i dag og vi fik aldrig lagt et ordenligt pres som kunne true OB for alvor og det gjorde vi heller ikke mod Fc Midtjylland i Parken i sidste weekend hvor vi også fik 0-0. Jeg håber sku godt nok at det vender meget snart for det kan ikke blive ved på den her måde.
Juventus fik en rigtig god start med en 5-1 sejr over et mega svagt Livorno hold som ikke skabte noget som helst og fik hvad de fortjente med et 5-1 nederlag. Jeg tror sku at de rykker ned i Serie B da jeg ikke syntes at deres hold er godt nok til at blive i Serie A. Jeg tror at tabet af deres eneste rigtige målscore i en Lucarelli bliver alt for stort og jeg tror ikke, at selvom de har købt Tristan, at de så kan overleve endnu en sæson i Serie A.
Jeg vender tilbage i morgen, med kommentar fra de bedste og mest interresante kampe.

-
LFC Søren
- Geografisk sted: Ølstykke
- Alder: 55
af LFC Søren » søndag, 26. aug, 2007 17:09
Arhhhhhhhhh Keane på overliggeren efter 20sek. Kom så Tottenham
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 34
LFC Søren skrev:Arhhhhhhhhh Keane på overliggeren efter 20sek. Kom så Tottenham
Keane

-
Pongolle
af Pongolle » søndag, 26. aug, 2007 18:28
3 redninger på stregen indenfor 3 min.
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
Øv, sådan noget møg.
Så sidder man lige og fryder sig over at Scum tilsyneladende igen er ved at være frustrerede og i problemer og så scorer de... Æv Altså!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
FS
tue69 skrev:Øv, sådan noget møg.
Så sidder man lige og fryder sig over at Scum tilsyneladende igen er ved at være frustrerede og i problemer og så scorer de... Æv Altså!
Nani til 1-0 efter 68 minutter.
Typisk at de altid får scoret...
-
Pongolle
af Pongolle » søndag, 26. aug, 2007 18:42
Står Tevez i offside position ved scoringen? for han har da hovedet på ved målet
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Vi ved jo spurs ikke kan score på Old Toilet. Bolden skal ind og rører nettet før det tæller.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Martin VP
- Geografisk sted: Helsingør
af Martin VP » onsdag, 29. aug, 2007 21:15
Skandaledommer i FCK kampen. Tror Rob Styles havde fløjtet den der..
I like my sugar sweet
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Martin VP skrev:Skandaledommer i FCK kampen. Tror Rob Styles havde fløjtet den der..
Der er i mine øjne ikke i nærheden af straffe. Allbäck synes jeg derimod overspiller den lille smule kontakt der er, ved at springe op og vride sig. Der er måske lidt ryk i trøjen men slet ikke straffe.