Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Han er ikke helt god med venstrefoden ham Torres.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- JudgeArdaStudge
AllanShore skrev:Fernadon't Scorres

Waydon't Scoreny.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Arda skrev:AllanShore skrev:Fernadon't ScorresDet gjorde han da.
Waydon't Scoreny.

Senest rettet af AllanShore søndag, 18. sep, 2011 22:11, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
præcis.
http://www.dailymotion.com/video/xl616t ... from=embed
Flot mål af Aquilani. Flot at han kan få så meget kraft og præcision i det hovedestød.
Flot mål af Aquilani. Flot at han kan få så meget kraft og præcision i det hovedestød.
Mambo skrev:http://www.dailymotion.com/video/xl616t ... from=embed
Fremragende! Jeg savner ham

- JudgeArdaStudge
Gør jeg sgu også, men man høster nogle gange som man sår og idag fik Kenny et tydeligt bevis på, at han ikke skulle have ladet både Alberto og Raul gå. Sket er sket og nu må vi komme videre, selvom jeg glædes over Aquilanis succes. Han er en fremragende fodboldspiller.
- Alex Brockins
United er skræmmende gode. Hvordan kan Fergie blive ved med at genfinde sig selv - og holdet?
Best in the world at everything I do.
- Bruggisser
- Geografisk sted: Karlslunde
- Alder: 35
haha..Chelsea spillede en ganske fin kamp og havde to direktører til Ramires og Torres som de burde have scoret på. De havde nok heller ikke forudset at Manchester havde valgt at stille med Phil Dowd i stedet for Howard Webb, men han gjorde det faktisk endnu bedre end Webb og var med i flere af de afgørende mål!
Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..
Hvad fand*n er sket med "0-0 Horsens" i denne sæson, sidste sæson tjente jeg pænt med mønt på under 2,5, ved bookmakerne. Har Horsens ikke kun fået Toft, af markante forstærkninger?. Uanset hvad er det godt gået, sådan at lukke munden på kritikerne, deriblandt mig.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, men de måtte nu godt ha' sparet en enkelt kasse - havde spillet 3-3Thommo skrev:Hvad fand*n er sket med "0-0 Horsens" i denne sæson, sidste sæson tjente jeg pænt med mønt på under 2,5, ved bookmakerne. Har Horsens ikke kun fået Toft, af markante forstærkninger?. Uanset hvad er det godt gået, sådan at lukke munden på kritikerne, deriblandt mig.

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Nej de måtte ikkeBrando skrev:Ja, men de måtte nu godt ha' sparet en enkelt kasse - havde spillet 3-3Thommo skrev:Hvad fand*n er sket med "0-0 Horsens" i denne sæson, sidste sæson tjente jeg pænt med mønt på under 2,5, ved bookmakerne. Har Horsens ikke kun fået Toft, af markante forstærkninger?. Uanset hvad er det godt gået, sådan at lukke munden på kritikerne, deriblandt mig.

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg havde gerne givet dig 3,- af mine 4.500,-Thommo skrev:Nej de måtte ikkeBrando skrev:Ja, men de måtte nu godt ha' sparet en enkelt kasse - havde spillet 3-3Thommo skrev:Hvad fand*n er sket med "0-0 Horsens" i denne sæson, sidste sæson tjente jeg pænt med mønt på under 2,5, ved bookmakerne. Har Horsens ikke kun fået Toft, af markante forstærkninger?. Uanset hvad er det godt gået, sådan at lukke munden på kritikerne, deriblandt mig., havde 1 til odds 3,0, nu har Horsens faktisk slået OB, 3 eller 4 gange i træk, iflg stat på bet365. Vildt overraskende hos undertegnede

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth