Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -15674144/
Og et rigtig flot oplæg, det første (efter 1.50 her - nr. 2 er et hjørnespark). Kelly burde have scoret et mål tidligere (efter 1.40 her), men til gengæld et glimrende mål, han får sat ind (2.40). Han erobrer selv bolden på opportunistisk vis og en flot afslutning!
Og et rigtig flot oplæg, det første (efter 1.50 her - nr. 2 er et hjørnespark). Kelly burde have scoret et mål tidligere (efter 1.40 her), men til gengæld et glimrende mål, han får sat ind (2.40). Han erobrer selv bolden på opportunistisk vis og en flot afslutning!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Det er sgu et godt mål han får sat ind ham den unge Martin.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Så fik Suarez lavet sit hattrick for Uruguay, efter 68 minutters spil, det må da give noget selvtillid med hjem til kampen mod Chel$ea! (Forhåbentlig) Manden er jo for sej 
Rettelse, der kom den fjerde

Rettelse, der kom den fjerde

- JudgeArdaStudge
Suarez vs Chile: 4-0.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
To drøn, fra kanten af feltet, nede i højre mål hjørne og to hovedstød tæt under mål.Arda skrev:Suarez vs Chile: 4-0.![]()
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Dejligt vores spillere får scoret en masse mål i denne uge. Håber det kan ses når de kommer tilbage til næste weekend.
Ukraines mål lige før pausen, imod tyskerne er iøvrigt en perle, som man godt kan se et par gange. Sparket ind langt ude fra også helt oppe i krogen.
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -15678597/
Ukraines mål lige før pausen, imod tyskerne er iøvrigt en perle, som man godt kan se et par gange. Sparket ind langt ude fra også helt oppe i krogen.
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -15678597/
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det er jo helt vanvittigt, at lave 4 mål i samme kamp, nogen der ved om han nogensinde har gjort det i Ajax? Jeg mener at ku huske, at han har gjort det men det kan godt være at jeg tager fejl? 

- JudgeArdaStudge
For at citere den kære Suarez:John Barnes skrev:Det er jo helt vanvittigt, at lave 4 mål i samme kamp, nogen der ved om han nogensinde har gjort det i Ajax? Jeg mener at ku huske, at han har gjort det men det kan godt være at jeg tager fejl?
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fo ... 013813.htmLuis Suarez skrev:- Det vigtigste er de tre point. Jeg har scoret fire mål et par gange, da jeg spillede hos Ajax, men det er første gang på landsholdet, sagde Suarez efter kampen.
Så mit umiddelbare svar vil være: Ja, han har vidst gjort det for Ajax et par gange.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
1-1
Norwich-Arsenal.. Arsene Wenger ude at klage igen.. til linjedommeren
Norwich-Arsenal.. Arsene Wenger ude at klage igen.. til linjedommeren

You'r Never Walk Alone. ///
Citat Morten Bruun: Man tænker nogle gange med Van Persie, at han ikke skal spille nogle af de andre.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sidder lige og ser City - Newcastle. Man må tage hatten af for Mario Balotelli´s evner med en bold, men for F..... hvor hans attitude efterhånden pisser mig af. Har sjældent set noget så arrogant som efter hans straffescoring. Hvad F..... prøver han at bevise? 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ikke noget - det er sådan set det største problem ved det.ScouseForever skrev:Sidder lige og ser City - Newcastle. Man må tage hatten af for Mario Balotelli´s evner med en bold, men for F..... hvor hans attitude efterhånden pisser mig af. Har sjældent set noget så arrogant som efter hans straffescoring. Hvad F..... prøver han at bevise?
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Nogen set målene fra Wigan - Blackburn? Det ville være fedt hvis dommerne kunne reglerne.
Gramst for lov til at drible ind fra en hjørnespark, selv om ingen andre har hørt bolden.
Gramst for lov til at drible ind fra en hjørnespark, selv om ingen andre har hørt bolden.

Guffi182 skrev:Nogen set målene fra Wigan - Blackburn? Det ville være fedt hvis dommerne kunne reglerne.

Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvor er det irriterende med de der Scum. De scorer efter 11 min. og er stille og roligt ved at gøre det, vi ikke formåede i en hel kamp, nemlig at nedbryde Swansea.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp