37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » onsdag, 23. nov, 2011 09:02

Jeg stemte faktisk på Skrtel som MoM i efter kamp tråden. Ser man bort fra den situation hvor han sparker hul i luften, så synes jeg han spiller helt fantastisk og er sikkerheden selv. Han placerede sig overvejende korrekt ift. modspillerne, hjalp sine holdkammerater når det var nødvendigt og foretog sig de rigtige aktioner på de rigtige tidspunkter. En meget disciplineret og afbalanceret indsats, hvilket f.eks. står i dyb kontrast til det David Luiz leverede. Keep up the good work!

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 23. nov, 2011 12:04

Forstår ikke Skrtels kritikere. For mig at se har han kun haft en dårlig periode og det var under Hodgson. Resten af tiden har han været utroligt stabil. Ud over Terry og Vidic er der ikke nogen i PL, der er strækere rent defensivt end Skrtel. Nu er han oven i købet begyndt at spille bedre fremad banen. Når han spiller ved siden af Carra er det et problem, for de minder for meget om hinanden og kan ikke føre bolden ordentligt frem, men når ham og Agger uddanner midterforsvaret, bliver det ikke meget bedre. Desuden er det tre vanvittigt gode førstevalg, vi har til midterforsvaret og kan ikke se, hvorfor vi skulle skille os af med nogen af dem. Læg dertil at Skrtel kun er 26 år og kostede "sølle" 6.5 mio pund. Hvor mange klasse midterforsvarere får man lige til den pris? Stærk set af Rafa dengang. Håber Skrtel bliver i lang tid.

Luffe

Indlæg af Luffe » torsdag, 24. nov, 2011 10:50

Tom_Jorsal skrev:Forstår ikke Skrtels kritikere. For mig at se har han kun haft en dårlig periode og det var under Hodgson. Resten af tiden har han været utroligt stabil. Ud over Terry og Vidic er der ikke nogen i PL, der er strækere rent defensivt end Skrtel. Nu er han oven i købet begyndt at spille bedre fremad banen. Når han spiller ved siden af Carra er det et problem, for de minder for meget om hinanden og kan ikke føre bolden ordentligt frem, men når ham og Agger uddanner midterforsvaret, bliver det ikke meget bedre. Desuden er det tre vanvittigt gode førstevalg, vi har til midterforsvaret og kan ikke se, hvorfor vi skulle skille os af med nogen af dem. Læg dertil at Skrtel kun er 26 år og kostede "sølle" 6.5 mio pund. Hvor mange klasse midterforsvarere får man lige til den pris? Stærk set af Rafa dengang. Håber Skrtel bliver i lang tid.
Jeg kan kun være helt enig. Synes vores forsvar ser rigtig stærkt ud, så jeg håber man fokuserer på de to andre kæder når der forhåbentligt skal forstærkes til januar. Det eneste problem, jeg kan se med vores forsvar er, hvis Agger bliver skadet (hvilket han desværre er ret tit), så synes jeg vi mangler en spillende centerforsvar. Jeg har desværre ikke rigtig set Coates i aktion - kan han erstatte Agger?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 24. nov, 2011 11:11

Jeg forstår ikke hvordan man kan finde vores forvsar "rigtig stærkt".

Jeg er enig i, at Skrtel er god nok til at spille for Liverpool, selvom han har sine udfald. Agger er selvfølgelig også, men har desværre en tendens til at blive skadet. Carragher synes jeg simpelthen ikke er god nok. Den med at han er afgørende for vores organisation kan vel efterhånden lægges på hylden? Coates er der ikke meget fornuftigt at sige om endnu, og Kelly og Wilson lader slet ikke til at få chancen.

Sålænge Skrtel-Agger spiller vil jeg dog føle mig tryg.

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 24. nov, 2011 11:33

Altså vi har pt. PLs stærkeste forsvar sammen med City og Newcastle og det på trods af, vi havde
den der helvedeskamp på White Hart Lane, hvor dommeren ikke gad at se Liverpoolspillere på banen og vi lukke fire mål ind.
Og det også på trods af Daniel Agger har været ude i en måneds tid. Jeg er fint tilfreds med vores forsvar og jeg tror også de unge alternativer er gode nok. Tror ikke der er råd til at gå ud og hente en forsvarer, der er stærk nok til at udfylde hullet efter Carra, som desværre nok lægger støvlerne i en overskuelig fremtid. Jo, Cahill - men han ryger nok desværre til Chelsea. Det er kun et spørgsmål om man tør spille dem - ligesom Ferguson har gjort det med Phil Jones, Smalling og Evans. Wilson er meget lig Agger i sin spilstil og jeg synes han har set stærk ud i alle kampe, han har været med i. Og Luffe: Coates kan nok ikke erstatte Agger endnu. Han bør blive lejet ud allerede i januar og få noget PL-erfaring.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. nov, 2011 13:48

Men at vi har en så stærk defensiv skal vel også tilskrives Lucas Leiva? Ved godt jeg er glad for at fremhæve ham, men for søren han er stærk. I øvrigt er jeg enig med AJ i, at man er godt tilfreds ved Agger og Skrtel.

Sat på spidsen, så mener jeg kun Man Citys midterforsvar her og nu er bedre. Man Utd med Vidic og Ferdinand er godt, men det hører efterhånden til sjældenhederne, at de begge er kampklar. Chelsea har flere gode spillere på positionen, men de kæmper med at finde den rette kombination. Arsenal ser mildest talt ikke trygge ud med tunge Mertesacker (jeg er dog kæmpe fan af Vermaelen), mens Tottenham er lige niveauet under (og løbende kæmper med skader til både Dawson og King).

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 24. nov, 2011 14:18

Jeg vil mene holdene ligger meget lige på denne position. Hvis vi altså vel at mærke ser på start 11'eren. Vi har dårligst bredde.

Det skal lige siges at Kaboul har været voldsomt stærkt spillende for Tottenham på det seneste. Fortsætter det kan jeg godt se ham som fast mand for Frankrig ved EM.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. nov, 2011 15:45

AJ skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan finde vores forvsar "rigtig stærkt".
AJ skrev:Jeg vil mene holdene ligger meget lige på denne position.
Mener du at ingen hold i PL har et 'rigtigt stærkt' forsvar?

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 24. nov, 2011 19:19

Hvis du ville kunne du jo se der hvor jeg skriver Skrtel-Agger er jeg tryg ved. Men kun den duo.

Dernæst skriver jeg, at vi er meget lige med de andre målt på start 11'eren, dvs. Skrtel-Agger. Ellers er vi svagest.

Det er ikke så svært at forstå, og det tror jeg også du gør.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. nov, 2011 19:44

AJ skrev:Hvis du ville kunne du jo se der hvor jeg skriver Skrtel-Agger er jeg tryg ved. Men kun den duo.

Dernæst skriver jeg, at vi er meget lige med de andre målt på start 11'eren, dvs. Skrtel-Agger. Ellers er vi svagest.

Ok, så Skrtel-Agger er 'rigtigt stærkt' forsvar.

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 25. nov, 2011 06:34

Det synes jeg det er.

Men du må undskylde den dumme tone. Jeg var irriteret over noget andet på det tidspunkt.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. nov, 2011 12:12

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Hvis du ville kunne du jo se der hvor jeg skriver Skrtel-Agger er jeg tryg ved. Men kun den duo.

Ok, så Skrtel-Agger er 'rigtigt stærkt' forsvar.
Er enig her, og jeg synes, at det er tilfredsstillende med Carra som back up for Skrtel, mens Coates skal læres op og være arvtageren som 1. eller 2. valg - måske skal han udlejes en sæson.

Kelly og Wilson kunne fint være reserver for Agger, og specielt Kelly har jeg fidus til. Jeg synes således godt, at vi kan spille med det, vi har, men Kelly skal se at have andet end U21 landsholdskampe i benene som midterforsvarer snart. Måske skulle vi spare lidt på Agger i cup kampene og lade Kelly spille ?

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 12. jan, 2012 14:47

Denne mand - og dette forumemne - har brug for mere kærlighed.
Best in the world at everything I do.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. jan, 2012 17:56

Alex Brockins skrev:Denne mand - og dette forumemne - har brug for mere kærlighed.
This.

Jeg tror, det er det kærligste, gladeste og generelt mest positive, jeg har læst fra din hånd i denne sæson. Og for fanden, hvor er det også sandt. Det er en fornøjelse at se Skrtel tilbage i storform.

-

Chuck Norris counted to infinity - twice
Martin Skrtel counted to infinity - several times

They make a Martin Skrtel toilet paper, but it wont take shit from anybody.

Martin Skrtel always has sex on the first date. Always.

Martin Skrtel has never blinked in his entire life. Never.

Skrtel never “gets laid”, rather: “laid gets Skrtel”.

Martin Skrtel can piss into gale force winds.

Martin Skrtel is the ONLY survivor from the Big Bang!

Martin Skrtel was the cause of the big bang.

Martin skrtel created the Wickes franchise

Hahahah... <--- Martin Skrtel make this sound when he was born!

When Martin Skrtel has sex with men, it is not because he is gay, but because he has ran out of women.

Martin Skrtel uses ribbed condoms inside out, so he gets the pleasure.

Martin Skrtel only masturbates to pictures of Martin Skrtel.

Martin Skrtel was the first man to take a dump on the moon

Martin Skrtel CAN get breakfast in McDonalds after 10.30!

Martin Skrtel once challanged Lance Armstring in a "Who has more testicles" contest. Martin Skrtel won... by five.

Martin Skrtel can kill two stones with one bird.

If you can see Martin Skrtel, he can see you. If you can't see Martin Skrtel you may be only seconds away from death.

Martin Skrtel does not hunt because the word hunting infers the probability of failure. Martin Skrtel goes killing.

Martin Skrtel has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.

Martin Skrtel ordered a Big Mac at KFC and gets it!

Once a grizzly bear threatened to eat Martin Skrtel. Chuck showed the bear his fist and the bear proceeded to eat himself, because it would be the less painful way to die.

If Martin Skrtel is late, time better slow the fuck down.

There is no such thing as a lesbian, there are just girls who have never met Martin Skrtel.

God said "Let there be light", Martin Skrtel said "Say please".

There is no theory of evolution. Just a list of animals Martin Skrtel allows to live.

I heard Superman wears "Martin Skrtel" pajamas...

Martin Skrtel once bit a photographer... he is now known as Peter Parker aka Spiderman

Martin Skrtel lost his virginity before his dad.

If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Skrtel says its beef, then it's *******-well beef.

A lighthouse was used in Martin Skrtel's candle light dinner!

Before Adidas or Nike releases a pair of boot, they go to Martin Skrtel and they ask him to test them, the best boot get a Adidas logo and the less good get a Nike logo...

Martin Skrtel has had sex with everyones mum.

Once Martin Skrtel tested a pair of boot, he said he can't even put Nike on those boot, that's how Umbro was born!

Martin Skrtel never think twice... he doesn't even need to think once!

Martin Skrtel was the first entry in the doomsday book

Martin Skrtel does not catch diseases, he spreads em

Aliens do exist. They're just waiting for Martin Skrtel to die before they attack.

Scientists in Washington have recently conceded that, if there were a nuclear war, all that would remain are cockroaches and Martin Skrtel.

The following is a short list of things Martin Skrtel cannot do:

The Mohs Scale has had to be rescaled to accomodate the hardness of Skrtel..........

Martin Skrtel...Once won a Connect 4 game in 3 moves.

Skrtel can speak Braille

When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Martin Skrtel

Scientists in Washington have recently conceded that, if there were a nuclear war, all that would remain are cockroaches and Martin Skrtel

Skrtel once arm wrestled superman....the loser had to wear his Y fronts over his pants

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. jan, 2012 09:19

Alex Brockins skrev:Denne mand - har brug for mere kærlighed.
Har faktisk gået og ventet et stykke tid, at du snart ville begynde at omtale dig selv i 3. person.
Det klær' dig at begynde at indrømme egne fejl og mangler ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar