Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 31. dec, 2011 15:36

Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.

United har haft hele spillet, men de kommer ikke frem til så meget, for udeholdets betonmur. Yakubu har været god idag, Dunn og Samba har gjort det fornuftig. Valencia har nok været Uniteds bedste, mens Berbatov har bare serveret målene i kassen.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 15:40

Tillykke med fødselsdagen, mr. ferguson... :clap: :dance:
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 31. dec, 2011 16:29, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » lørdag, 31. dec, 2011 15:41

Tak Blackburn, tak tak tak :lol: :lol: :lol:
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » lørdag, 31. dec, 2011 15:42

Tak!

Det har indtil nu været en noget nær perfekt runde, så skal resten af topholdene også bare sætte point til, måske med undtagelse af Shity. Hvis det sker, må det være tegn på et godt nytår! :)

Det er utroligt at SAF holder fast i De Gea, når Lindegaard har holdt buret rent 6/7 PL-kampe. Men det er jo sådan set fint med mig hvis han bliver ved med at holde fast i De Gea, så længe De Gea dropper 8-)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 15:59

Kom så, QPR!

Kom så, Villa!

Kom så, Swansea!
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 31. dec, 2011 16:10

Soren123 skrev:Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.
At gå forkert ud til et indlæg, er ikke det samme som at lave et drop. Han tabte en duel i luften, og det koster en scoring. At han bør enten vinde duellen, eller overhovedet vælge at gå ind i den, er en fejl. Men ikke et drop.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » lørdag, 31. dec, 2011 16:20

Stort tillykke herfra Alex :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 31. dec, 2011 16:34

Soren123 skrev:Dea Gea har lige lavet et vanvittig drop af de store slags.

United har haft hele spillet, men de kommer ikke frem til så meget, for udeholdets betonmur. Yakubu har været god idag, Dunn og Samba har gjort det fornuftig. Valencia har nok været Uniteds bedste, mens Berbatov har bare serveret målene i kassen.
Du mener vel målmanden Mark Bunn. David Dunn var slet ikke med i truppen.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 31. dec, 2011 16:55

Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 31. dec, 2011 17:02

Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.

Men hold kæft nogle hjernedøde clearinger de laver ved scums 2 mål. Og så kan jeg ikke mindes at have set en spiller være så dårlig som Morten Gamst i dagens kamp. Han må uden tvivl være skjult medlem af den norske afdeling af scums "fanklub".

Lige nu her ved halvleg ser det jo fint ud med vores konkurrenter. Det er dog utroligt at Spurs kan blive ved med at vinde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 17:04

Emmy skrev:Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.

Men hold kæft nogle hjernedøde clearinger de laver ved scums 2 mål. Og så kan jeg ikke mindes at have set en spiller være så dårlig som Morten Gamst i dagens kamp. Han må uden tvivl være skjult medlem af den norske afdeling af scums "fanklub".

Lige nu her ved halvleg ser det jo fint ud med vores konkurrenter. Det er dog utroligt at Spurs kan blive ved med at vinde.
Tottenham spiller bare godt. Manchesterholdene skal ikke dumme sig ret meget før Spurs er en seriøs titelkandidat.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 31. dec, 2011 17:08

ScouseForever skrev:
Emmy skrev:Jeg var ellers klar med en svada af dimensioner til Blackburn, men nu skal de jo bare have ros for en kæmpe indsats.

Tottenham spiller bare godt. Manchesterholdene skal ikke dumme sig ret meget før Spurs er en seriøs titelkandidat.
Det er fint med mig hvis de kan presse scum holdene. Jeg er bare overrasket over at de kan blive ved.
"We're not racist, we only hate the mancs"

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » lørdag, 31. dec, 2011 17:10

Håber sgu spurs kan tage 2 pladsen foran scum. Tror dog ikke på spurs på den lange bane. Tror mange af deres spillere vil smutte senest til sommer

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 17:23

nrg skrev:Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
"- Deres straffespark ser man hver eneste dage. Spillere slås om bolden i feltet, og normalt får man aldrig straffespark. Det opsummerede Mike Deans indsats i dag, lød det."

SAF efter kampen jvf bold.dk
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 17:26

Emmy skrev:
ScouseForever skrev:

Det er fint med mig hvis de kan presse scum holdene. Jeg er bare overrasket over at de kan blive ved.
Også mig. Der er sket noget på WHL siden de indledte sæsonen med 0-3 og, var det 0-5, mod netop Scum-holdene.

Jeg ser også langt hellere Spurs løfte trofæet end City og fremfor alt Utd. Hvis det altså ikke kan blive os selv... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar