Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Var Dzeko ikke pinligt ringe? Jeg så (noget af) kampen på min mobil, og for mig virker det til, at han er den type angriber, der skal have fem chancer for at score en enkelt gang. At han så også normalt får fem chancer i løbet af en kamp for ManCity gør jo så, at hans scoringsstatistik ser ganske fornuftig ud...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jo, han slog ikke rigtigt til på alle hans mange hovedstod chancer han fik.LarsU skrev:Var Dzeko ikke pinligt ringe? Jeg så (noget af) kampen på min mobil, og for mig virker det til, at han er den type angriber, der skal have fem chancer for at score en enkelt gang. At han så også normalt får fem chancer i løbet af en kamp for ManCity gør jo så, at hans scoringsstatistik ser ganske fornuftig ud...
You'r Never Walk Alone. ///
Det er mig en GÅDE at du kan konkludere det så tidligt!LarsU skrev:Var Dzeko ikke pinligt ringe? Jeg så (noget af) kampen på min mobil, og for mig virker det til, at han er den type angriber, der skal have fem chancer for at score en enkelt gang. At han så også normalt får fem chancer i løbet af en kamp for ManCity gør jo så, at hans scoringsstatistik ser ganske fornuftig ud...
Dzeko har kun spillet i Manchester City i ET ÅR! Det er ALT for tidligt at sige noget om hans evner som afslutter!
Har du ikke set hans stats fra Wolfsburg og det bosniske landshold? Indikerer de at han skulle være en en dårlig afslutter? Gi' dog manden en chance!

AJ skrev:Det er mig en GÅDE at du kan konkludere det så tidligt!LarsU skrev:Var Dzeko ikke pinligt ringe? Jeg så (noget af) kampen på min mobil, og for mig virker det til, at han er den type angriber, der skal have fem chancer for at score en enkelt gang. At han så også normalt får fem chancer i løbet af en kamp for ManCity gør jo så, at hans scoringsstatistik ser ganske fornuftig ud...
Dzeko har kun spillet i Manchester City i ET ÅR! Det er ALT for tidligt at sige noget om hans evner som afslutter!
Har du ikke set hans stats fra Wolfsburg og det bosniske landshold? Indikerer de at han skulle være en en dårlig afslutter? Gi' dog manden en chance!

Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Come on Wolves
UHA det var tæt på...
UHA det var tæt på...
- Hyppia
torres ligner en der ikke har løst til at spille bold i dag
- Hyppia
Kæmpe chance til mata
Hvad mener du? Han har lavet to klasse oplæg, først til Mata og så til Lampard. Jeg synes han er startet fremragende!Hyppia skrev:torres ligner en der ikke har løst til at spille bold i dag
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Hyppia
det var i de første 10min.LFC-Aaby skrev:Hvad mener du? Han har lavet to klasse oplæg, først til Mata og så til Lampard. Jeg synes han er startet fremragende!Hyppia skrev:torres ligner en der ikke har løst til at spille bold i dag
fatfrank ville aldrig nå den der
- Hyppia
Det er fandme rødt
Wolves spiller selvfølgelig ikke særlig god fodbold, Lampard tæt på rødt.. 

- Hyppia
Det er da utrolig at fatfrank kun får gul, det er 100% til et rødt kort
Det var da en imponerende ringe dommer. Ashley Coles tackling er klart gult, Lampards er klart rødt og Hammils ikke engang gult. Torres falder over sig selv, og det koster et gult til Wolvesspilleren.
EDIT: Der bliver godt nok gået til den. To kæmpe hovedstødsmuligheder til Wolves, der har fået overtaget. Burde have stået 1-0 der.
EDIT: Der bliver godt nok gået til den. To kæmpe hovedstødsmuligheder til Wolves, der har fået overtaget. Burde have stået 1-0 der.
Liverpool Football Klopp
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37

Dommerpræstationerne i PL i år har været nogle af de værste jeg kan huske. Og det fame hver runde der er noget de fucker fuldstændig op.

1-0 af en fremragende Ramires, som imponerer mig! 
edit: 1-1 ud af ingenting, kæft hvor det klasse.

edit: 1-1 ud af ingenting, kæft hvor det klasse.
Senest rettet af DAGGER! mandag, 02. jan, 2012 17:45, rettet i alt 1 gang.