Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg hader Pepe.
Skal han ikke snart slappe lidt af?
http://www.101greatgoals.com/gvideos/li ... al-madrid/
Så ondt kan det da ikke gøre, at han absolut skal sprælle rundt som om, han har brækket benet.
Skal han ikke snart slappe lidt af?
http://www.101greatgoals.com/gvideos/li ... al-madrid/
Så ondt kan det da ikke gøre, at han absolut skal sprælle rundt som om, han har brækket benet.
El classico, åndsvagt navn iøvrigt, er en skandaløs ynk efterhånden.
"We're not racist, we only hate the mancs"
2-2
Lad bare Real Madrid snuppe både turnering + pokal i år. Jeg er træt af at høre om Barcelona.
Lad bare Real Madrid snuppe både turnering + pokal i år. Jeg er træt af at høre om Barcelona.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Det er godt nok nogle gode mål der er blevet scoret i det spanske opgør.
Hvor er det klamt så ofte at begge hold har bestilt kiste og begravelse til en spiller som så rejser sig op og løber videre. PL er ikke perfekt, men jeg bliver hver gang bekræftet i hvorfor jeg følger PL og ikke la liga.
HØRTFlemming skrev:2-2
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvor er Busquets dog bare vammel. Fy for helvede.
Hvor er det simpelt hen så skandaløst at spillerne hver gang falder om og tager sig til ansigtet som om deres sidste time er kommet eller deres næse er brækket og et øje trykket ud.
Det er så tydeligt at HVER gang der er kontakt, så er der 2 hænder op til ansigtet for at fremtvinge farlige dødbolde eller kort til modstanderne.
PL er ikke perfekt, men heldigvis langt fra dette niveau.
Det er så tydeligt at HVER gang der er kontakt, så er der 2 hænder op til ansigtet for at fremtvinge farlige dødbolde eller kort til modstanderne.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er ren tøse-bold!! Jeg gider ikke en gang at se det mere!Flemming skrev:Hvor er det simpelt hen så skandaløst at spillerne hver gang falder om og tager sig til ansigtet som om deres sidste time er kommet eller deres næse er brækket og et øje trykket ud.
Vi SMADRER det PIShold !
Fri for Barcelona! Gider dem simpelthen ikke...
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Og så topper Alves den med fucking synkrondans. Jeg kan ikke se det isoleret set flotte mål igen uden, at den latterlige dans toner frem for mit indre øje. De må jo næsten have øvet sig på forhånd... Jebus.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- Alex Brockins
Det virkede/lød til at Mourinho faktisk vandt den taktiske kamp. Var det en 4-4-2/4-2-4, vi så til sidst? Interessant.
Best in the world at everything I do.
Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Så sandt, det er sagt. Dem, der har evnen, har også pligten og der kunne komme så meget god fodbold fra de to hold, uanset hvor sympatien ligger.mig_der skrev:Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Der findes efterhånden ikke en regulær tackling i de kampe. Enten bliver der filmet, i forbindelse med berøring, eller også bliver der slagtet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.