Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 26. jan, 2012 09:03

Jeg synes sgu stadig det er topunderholdning. Det er bare ærgerligt, at de har mødt hinanden så mange gange på det sidste. Det udvander det specielle ved opgøret.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 26. jan, 2012 09:38

AJ skrev:Jeg synes sgu stadig det er topunderholdning. Det er bare ærgerligt, at de har mødt hinanden så mange gange på det sidste. Det udvander det specielle ved opgøret.
Det er absolut underholdning, det er bare undholdning fordi det er så pinligt og man sidder og håber på et all-out slagsmål.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. jan, 2012 09:49

Så slemt var det da heller ikke i går? Der var de sædvanlige overdrivelser og brokkerier til dommeren, men ellers synes jeg slet ikke den kan opvejes mod hvad de tidligere har præsteret.

Var jeg desuden den eneste der blev lidt småirriteret over de konstante gengivelser af både målene, men også frisparkene? Som om producenterne ville give fansene ekstra stof til at diskutere efter kampen.
Fan af Manchester United

bongfong

Indlæg af bongfong » torsdag, 26. jan, 2012 10:23

Hvor ærgeligt at Senegal er færdige ved dette års ANC, så får Newcastle deres to angribere hjem tidligere end ventet.
Håber Elfenbenskysten når langt!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 26. jan, 2012 11:05

mig_der skrev:
AJ skrev:Jeg synes sgu stadig det er topunderholdning. Det er bare ærgerligt, at de har mødt hinanden så mange gange på det sidste. Det udvander det specielle ved opgøret.
Det er absolut underholdning, det er bare undholdning fordi det er så pinligt og man sidder og håber på et all-out slagsmål.
Svært at vurdere, om I snakker om Paradise Hotel eller Barcelona - Real Madrid...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 26. jan, 2012 12:25

AllanShore skrev:Så slemt var det da heller ikke i går? Der var de sædvanlige overdrivelser og brokkerier til dommeren, men ellers synes jeg slet ikke den kan opvejes mod hvad de tidligere har præsteret.

Var jeg desuden den eneste der blev lidt småirriteret over de konstante gengivelser af både målene, men også frisparkene? Som om producenterne ville give fansene ekstra stof til at diskutere efter kampen.
Næ, ikke før nu, når du nævner det. Hvorfor skulle du nu også det? :D
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 26. jan, 2012 19:20

nrg skrev:
AllanShore skrev:Så slemt var det da heller ikke i går? Der var de sædvanlige overdrivelser og brokkerier til dommeren, men ellers synes jeg slet ikke den kan opvejes mod hvad de tidligere har præsteret.

Næ, ikke før nu, når du nævner det. Hvorfor skulle du nu også det? :D
:shhh: Man må ikke drille man utd supporterne.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 43

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 26. jan, 2012 22:38

nrg skrev:
mig_der skrev:Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Så sandt, det er sagt. Dem, der har evnen, har også pligten og der kunne komme så meget god fodbold fra de to hold, uanset hvor sympatien ligger.

Der findes efterhånden ikke en regulær tackling i de kampe. Enten bliver der filmet, i forbindelse med berøring, eller også bliver der slagtet.

Håber da på ingen måde at man som Liverpool fan har sympati for en anden topklub i Europa!! :evil:

Hvis det er tilfäldet, så er man ikke värdig nok til at kalde sig selv for Liverpool fan!!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. jan, 2012 22:40

Jeg forstår ikke at dommerne ikke bare langer gule kort ud på stribe, når de bliver omringet af nærmest alle de to holds spillere. Det er simpelthen en skændsel at se på de der fagter, der kalder på kort og jeg ved ikke hvad. Lad nu dommerne passe deres arbejde. No wonder de begår fejl, når der gang på gang bliver lagt så tungt et pres på dem.

Det er i øvrigt også til grin at Real Madrid koger helt op over det røde kort til Ramos. Vi er slet ikke i tvivl om at hans "albue" (da det ikke var en albue) ikke er til kort, men hvad så med det klokkeklare gule kort til Lass, som dommeren vælger at overse. Det er der sjovt nok ikke nogen der snakker om, selvom Real Madrid dermed ville have været kun 10 mand på banen i over en halvleg.

Det er den sørgelige dobbeltmoral der hersker hver gang de to hold møder hinanden. De burde skamme sig.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 26. jan, 2012 22:44

Irish_kop skrev:
nrg skrev:
mig_der skrev:Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Så sandt, det er sagt. Dem, der har evnen, har også pligten og der kunne komme så meget god fodbold fra de to hold, uanset hvor sympatien ligger.

Der findes efterhånden ikke en regulær tackling i de kampe. Enten bliver der filmet, i forbindelse med berøring, eller også bliver der slagtet.

Håber da på ingen måde at man som Liverpool fan har sympati for en anden topklub i Europa!! :evil:

Hvis det er tilfäldet, så er man ikke värdig nok til at kalde sig selv for Liverpool fan!!
Skulle vi ikke til at stoppe det her smagsdommeri omkring hvem der er rigtige fans eller ej? Det begynder at udvikle sig til et one-size-fits-none.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » torsdag, 26. jan, 2012 23:02

holdkæft en sviner Bommel får der.

http://www.youtube.com/watch?v=93IZbJ6fsAQ

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » torsdag, 26. jan, 2012 23:13

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 27. jan, 2012 15:59

mig_der skrev:
Irish_kop skrev:
nrg skrev:

Skulle vi ikke til at stoppe det her smagsdommeri omkring hvem der er rigtige fans eller ej? Det begynder at udvikle sig til et one-size-fits-none.
Jeg må da indrømme, at jeg også ville væmmes, hvis der var nogle herinde, der sad og var en ligeså aktiv og engageret bruger på andres klubbers forum i den europæiske top.
Liverpool Football Klopp

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 27. jan, 2012 16:07

AndreasN skrev:Jeg må da indrømme, at jeg også ville væmmes, hvis der var nogle herinde, der sad og var en ligeså aktiv og engageret bruger på andres klubbers forum i den europæiske top.
Er det mig, du hentyder til?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » fredag, 27. jan, 2012 16:13

AndreasN skrev:
mig_der skrev:
Irish_kop skrev:
nrg skrev:

Jeg må da indrømme, at jeg også ville væmmes, hvis der var nogle herinde, der sad og var en ligeså aktiv og engageret bruger på andres klubbers forum i den europæiske top.
Til det første markerede.
Kan på ingen måde se at det skulle være et problem, i forhold til at være Liverpool fan helt ind i hjertet, at man samtidig godt kan have sympati for en anden topklub.

Til det andet.
Ved ikke om jeg ligefrem ville væmmes ved nogle der var ligeså aktive og engageret inde på en anden klubs forum. Jeg kan ikke se hvorfor man så ikke er god nok til Liverpool. Det kan være ret interessant at se tingene fra andre fans side, istedet for at tro man altid selv har ret.

Vil give mig_der ret. Stop smagsdommeriet.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Besvar