Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » fredag, 27. jan, 2012 16:18

nrg skrev:
AndreasN skrev:Jeg må da indrømme, at jeg også ville væmmes, hvis der var nogle herinde, der sad og var en ligeså aktiv og engageret bruger på andres klubbers forum i den europæiske top.
Er det mig, du hentyder til?
Bestemt ikke. Jeg snakker generelt. Nu skal jeg ikke komme og bestemme, hvad der er rigtigt eller forkert, men jeg kan ikke sætte mig ind i, at man har samme engagement for fx Milan, Barcelona, Bayern München osv. som man som bruger herinde må formode at have for Liverpool.

@agger

Jeg har heller aldrig påstået, at man ikke er "god nok" til at være Liverpoolfan, men tanken om at have samme følelser for en anden europæisk topklub ligger mig meget fjernt. Ikke dermed sagt, at jeg er en bedre fan end andre, fordi jeg udelukkende sympatisere og støtter Liverpool.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » fredag, 27. jan, 2012 16:57

AndreasN skrev:
nrg skrev:
AndreasN skrev:Jeg må da indrømme, at jeg også ville væmmes, hvis der var nogle herinde, der sad og var en ligeså aktiv og engageret bruger på andres klubbers forum i den europæiske top.
Er det mig, du hentyder til?
Bestemt ikke. Jeg snakker generelt. Nu skal jeg ikke komme og bestemme, hvad der er rigtigt eller forkert, men jeg kan ikke sætte mig ind i, at man har samme engagement for fx Milan, Barcelona, Bayern München osv. som man som bruger herinde må formode at have for Liverpool.

@agger

Jeg har heller aldrig påstået, at man ikke er "god nok" til at være Liverpoolfan, men tanken om at have samme følelser for en anden europæisk topklub ligger mig meget fjernt. Ikke dermed sagt, at jeg er en bedre fan end andre, fordi jeg udelukkende sympatisere og støtter Liverpool.
Det var måske også lige voldsomt nok at skrive "god nok", mente det som sådan heller ikke at du havde skrevet det.

Jeg forstår bare det du skriver på foregående side, som om du ikke forstår at der er fans der er ligeså engageret på andre forums, hvilket jeg godt mener man kan.
Om man så har det samme engagement for en anden klub, som du skriver nu er jeg enig med dig i. jeg mener der er forskel på om man er engageret i et andet forum, eller om man er decideret engageret i klubben. hvis de United fans der er tilstede herinde f.eks. har skrevet ligeså mange indlæg herinde, som på Uniteds danske forum, anser jeg stadig deres engagement til at være større for United, end det er for Liverpool. Derfor er det jo stadig interessant at læse, og skrive med på et andet forum, netop for at se det fra den anden side, eller komme med anderledes input, hvilket kan gøre diskussionerne mere interessante. :P
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 27. jan, 2012 17:18

Irish_kop skrev:
nrg skrev:
mig_der skrev:Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Så sandt, det er sagt. Dem, der har evnen, har også pligten og der kunne komme så meget god fodbold fra de to hold, uanset hvor sympatien ligger.

Der findes efterhånden ikke en regulær tackling i de kampe. Enten bliver der filmet, i forbindelse med berøring, eller også bliver der slagtet.

Håber da på ingen måde at man som Liverpool fan har sympati for en anden topklub i Europa!! :evil:

Hvis det er tilfäldet, så er man ikke värdig nok til at kalde sig selv for Liverpool fan!!
Sikke da en gang bræk.

Jeg følger Dortmund og Valencia forholdsvis tæt, men ikke i bare tilnærmelsesvis samme grad som Liverpool. Må jeg så ikke være Liverpool fan mere??
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » fredag, 27. jan, 2012 21:16

Emmy skrev:
Irish_kop skrev:
nrg skrev:
mig_der skrev:Barca - Real har jo udviklet sig til en omgang Paradise Hotel, pinlig opførsel på direkte TV som underholdning.
Så sandt, det er sagt. Dem, der har evnen, har også pligten og der kunne komme så meget god fodbold fra de to hold, uanset hvor sympatien ligger.

Der findes efterhånden ikke en regulær tackling i de kampe. Enten bliver der filmet, i forbindelse med berøring, eller også bliver der slagtet.

Håber da på ingen måde at man som Liverpool fan har sympati for en anden topklub i Europa!! :evil:

Hvis det er tilfäldet, så er man ikke värdig nok til at kalde sig selv for Liverpool fan!!
Sikke da en gang bræk.

Jeg følger Dortmund og Valencia forholdsvis tæt, men ikke i bare tilnærmelsesvis samme grad som Liverpool. Må jeg så ikke være Liverpool fan mere??
Nu er du omsider begyndt at forstå noget ;) :mrgreen: ;)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. jan, 2012 11:45

@agger

Aha. Jeg ser, hvor misforståelsen er. Jeg mener også, at man som Liverpoolfan kan være aktiv på andre klubbers forum, og jeg har som sådan heller ikke noget imod scumfans herinde, så dårlig formulering fra min side. Det jeg mente var, at deltager man som engageret fan på andre klubbers forum end vores, så synes jeg personligt, at det er useriøst at kalde sig selv for helhjertet Liverpoolfan.

At man sympatiserer med andre klubber er også noget end at være fan.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 28. jan, 2012 13:10

Håndtrykket inden kampen mellem QPR og Chelski er blevet skippet efter ordre fra The FA.

Terry skal jo nødigt stilles i et dårligt lyst..

Mon de ville gøre det samme med Evra og Suarez..?
Billede

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. jan, 2012 13:41

Guffi182 skrev:Håndtrykket inden kampen mellem QPR og Chelski er blevet skippet efter ordre fra The FA.

Terry skal jo nødigt stilles i et dårligt lyst..

Mon de ville gøre det samme med Evra og Suarez..?
FA er og bliver nogle pussies :roll:

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 28. jan, 2012 20:05

Jeg syntes tit at folk har så meget med at sige at man ikke kan holde med flere klubber og at det "rigtige" er kun at holde med en klub! Så længe man ikke holder med flere hold i det samme land og man ikke kalder sig hardcore fan af 10 hold så ser jeg intet problem i det.

Personligt holder jeg os med Inter og Eintracht Frankfurt samtidig med at jeg altid har fulgt PSG tæt. Jeg havde en noget mærkelig kamp for nogle år siden da Liverpool og Inter mødte hinanden i Champions League men det er os den eneste gang, at to af de hold jeg holdte med, har mødt hinanden. Eintracht Frankfurt kommer nok aldrig til at spille f.eks Champions League samtidig med at Europa League os ligger meget fjernt. Sidste gang man var det, var fordi man endte i pokal finalen mod Bayern München og derfor fik en europæisk plads.

PSG er nu blevet rige så derfor bliver Champions League fodbold nu en realitet men hvis de skulle møde Liverpool så holdte jeg selvfølgelig med Liverpool, ingen tvivl der.
Billede

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 28. jan, 2012 20:18

Jeg tror nogle af os, måske en overvejende del endda, har et dansk hold vi "holder med" eller "følger". Det er vel egentligt naturligt, thi det er på den måde vi har oplevet live-fodbold mens vi har været børn, tror jeg.
Men er man i et parforhold er man imø utro hvis man tilbringer tid med en trediepart, der er "ligeværdig" med partneren. Længere er den vel ikke?
Anyways, on-topic: N'castle er ude efter nederlag til Brighton and Hove Albion på American Express Community Stadium (sponsor-navn - get used to it). Ellers er Bluenoses, CSKA London og flere andre PL-hold videre - det tynder ud i de "små" klubber.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 30. jan, 2012 09:00

Du er en lille bitte snyder og får som fortjent. For en sjælden gangs skyld er Barca ikke sikre på mesterskabet halvvejs i sæsonen og nu skal vi så høre på ynkelige undskyldninger. De sidste mange sæsoner har de fået al den dommerhjælp de kunne ønske sig, det gør selvfølgelig "modgangen" det sværere.

http://www.bold.dk/nyt/Xavi-Dommerne-straffer-os

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » mandag, 30. jan, 2012 09:04

AndreasN skrev:@agger

Aha. Jeg ser, hvor misforståelsen er. Jeg mener også, at man som Liverpoolfan kan være aktiv på andre klubbers forum, og jeg har som sådan heller ikke noget imod scumfans herinde, så dårlig formulering fra min side. Det jeg mente var, at deltager man som engageret fan på andre klubbers forum end vores, så synes jeg personligt, at det er useriøst at kalde sig selv for helhjertet Liverpoolfan.

At man sympatiserer med andre klubber er også noget end at være fan.
Godt formuleret ;)
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » mandag, 30. jan, 2012 09:06

Emmy skrev:Du er en lille bitte snyder og får som fortjent. For en sjælden gangs skyld er Barca ikke sikre på mesterskabet halvvejs i sæsonen og nu skal vi så høre på ynkelige undskyldninger. De sidste mange sæsoner har de fået al den dommerhjælp de kunne ønske sig, det gør selvfølgelig "modgangen" det sværere.

http://www.bold.dk/nyt/Xavi-Dommerne-straffer-os
Sådan er det altid med store hold, når det går dem imod. Tit er mestrene da også dem, der over en sæson har fået mest hjælp af dommere. Det er bare en vigtig faktor, og jeg må indrømme ejg syntes Barca har været gode til at styre dem de sidste par år, ved at spille på at de har små spillere der aldrig gør noget forkert.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 31. jan, 2012 21:43

Hos Everton er der så en fan der har lænket sig til stolpen i protest haha
Billede

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 43

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 31. jan, 2012 21:46

Guffi182 skrev:Hos Everton er der så en fan der har lænket sig til stolpen i protest haha

Hvad sker der, er kampen blevet stoppet?? ;)

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 31. jan, 2012 21:48

Irish_kop skrev:
Guffi182 skrev:Hos Everton er der så en fan der har lænket sig til stolpen i protest haha

Hvad sker der, er kampen blevet stoppet?? ;)
Videoklip af det?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar