Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Thommo skrev:jacobq skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... acisme-dom
Så har John Terry fået udskudt sin kendelse omkring de racistiske bemærkninger han gav Anton Ferdinand tidligere på sæsonen. Sjovt at hele sagen er blevet udskudt, så den først går igang efter VM. Gad vide om den var gået med Suarez?
Der er forskel på fisk, og nationaliteter i fa, sjovt det er så tydeligt i lige netop en racisme sag

Suarez fra Uruguay, 8 dage. terry max 35.000kr. Har tipsbladet tipsbladet ikke misforstået noget? mener da jeg har læst op til 12 dage?
"John Terry kan maksimalt blive straffet med en bøde på omkring 35.000 kroner i sagen"
Er det ikke fra det offentlige system eller hvordan?
FA skal vel også give en bøde til spilleren og karantæne HVIS han bliver kendt skyldig. Hvilket han jo nok ikke gør... Vammelt
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Belloni skrev:Thommo skrev:jacobq skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... acisme-dom
Så har John Terry fået udskudt sin kendelse omkring de racistiske bemærkninger han gav Anton Ferdinand tidligere på sæsonen. Sjovt at hele sagen er blevet udskudt, så den først går igang efter VM. Gad vide om den var gået med Suarez?
Der er forskel på fisk, og nationaliteter i fa, sjovt det er så tydeligt i lige netop en racisme sag

Suarez fra Uruguay, 8 dage. terry max 35.000kr. Har tipsbladet tipsbladet ikke misforstået noget? mener da jeg har læst op til 12 dage?
"John Terry kan maksimalt blive straffet med en bøde på omkring 35.000 kroner i sagen"
Er det ikke fra det offentlige system eller hvordan?
FA skal vel også give en bøde til spilleren og karantæne HVIS han bliver kendt skyldig. Hvilket han jo nok ikke gør... Vammelt
Der sker bare det i Terry sagen, at da det er det offentlige retsstystem, skal han bevises skyldig, og kan ikke - som Suarez - kendes skyldig på "balance of propabillities". Når Terry således er frikendt offentligt grundet manglende beviser, har FA ryggen fri til ikke at indlede en sag mod ham, da de jo ikke kan dømme en mand for noget, han er frifundet for i en retssal.
Vi SMADRER det PIShold !
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Belloni
Håber ikke at han er overtroisk, som f.eks. mange ishockeyspillere, så hvis det går godt i en periode at han ikke vasker den
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Belloni skrev:
Håber ikke at han er overtroisk, som f.eks. mange ishockeyspillere, så hvis det går godt i en periode at han ikke vasker den
Hvad mener du med 'den'?!
-
Cynwal
Mambo skrev:Belloni skrev:
Vil det sige, at hvis man har været heldig (wink-wink) så skal man ikke vaske den ?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Fribytter
af Fribytter » mandag, 06. feb, 2012 20:02
Piger er generelt vilde med våddragter. Det er min erfaring.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Fribytter skrev:Piger er generelt vilde med våddragter. Det er min erfaring.

-
Belloni
af Belloni » tirsdag, 07. feb, 2012 12:15
Cynwal skrev:Mambo skrev:Belloni skrev:
Vil det sige, at hvis man har været heldig (wink-wink) så skal man ikke vaske den ?
Det var nu våddragten, men ja behøves ikke vaske DEN. Pigerne kan godt lide hvis den smager af lidt

-
Cynwal
Belloni skrev:Cynwal skrev:Mambo skrev:Belloni skrev:
Det var nu våddragten, men ja behøves ikke vaske DEN. Pigerne kan godt lide hvis den smager af lidt

...også hvis den smager af andre?

Vi SMADRER det PIShold !
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
Men nu får de jo deres vilje om at se en engelsk træner er mit bud, jeg tror faktisk de er glade for det og havde håbet på det.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
mig_der skrev:
Men nu får de jo deres vilje om at se en engelsk træner er mit bud, jeg tror faktisk de er glade for det og havde håbet på det.
Det er bare et virkeligt dårligt tidspunkt. Under et halvt år til VM og midt i sæsonen. Men jo tættere på VM jo dårligere tidspunkt. Men hvem skulle de ansætte?
Faktum er at de næppe finder en bedre manager end Capello lige nu og da slet ikke hvis de vælger en englænder.
-
Cynwal
Mambo skrev:mig_der skrev:
Det er bare et virkeligt dårligt tidspunkt. Under et halvt år til VM og midt i sæsonen. Men jo tættere på VM jo dårligere tidspunkt. Men hvem skulle de ansætte?
Faktum er at de næppe finder en bedre manager end Capello lige nu og da slet ikke hvis de vælger en englænder.
Det er måske den ægte årsag til at 'Arry ikke nåede frem i mandags

Vi SMADRER det PIShold !
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 08. feb, 2012 21:00
FA lader til at være kommet i modvind endnu engang. Det er vidst ikke forkert at kalde dem
magtliderlige.
Med den hyre Capello eftersigende har scoret som engelsk landstræner, så havde jeg aldrig forladt jobbet. Var han ikke den bedst betalte træner i verden?
På den anden side, ville han ikke kunne vinde fem potter pis med England alligevel. Hvem der kan vinde noget med England, det aner jeg så tilgengæld heller ikke. Redknapp virker mere og mere oplagt. Det bliver i såfald en kort sommerferie for Droopy.
Groovy times FA

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp