Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Der blev Evra godt nok tørret.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hmm, med De Geavebod på mål kan det altid betale sig at lægge bolden ind i det lille felt... 
Bortset fra det, så ligner det jo nærmest at Utd spiller 12 mod 10.

Bortset fra det, så ligner det jo nærmest at Utd spiller 12 mod 10.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
United bliver fanget i deres dårlige venstreside (Evra)
Webb hjælper nok United til sejr idag.
Webb hjælper nok United til sejr idag.
You'r Never Walk Alone. ///
- Sledgehammer
Hehe, udmærket sparket ind af Mata.
Men pu-ha, den her weekend ligner efterhånden den rene katastrofe, hvis ikke vi slår Spurs...
Men pu-ha, den her weekend ligner efterhånden den rene katastrofe, hvis ikke vi slår Spurs...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg er enig i, at en United sejr havde været bedre for os. Men hold kæft hvor kan jeg ikke lade være med at nyde at se United sådan på hælene.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det kan være man skal til at holde med scum noget mere når det går sådan her første gang man prøver. 

Skal man grine, eller græde over webb. Egentlig er det bedst med pointtab til chelsea
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Hvad mon scum skal have for ham Webb? - har allerede lavet to kasser!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Jeg skal passe på at jeg ikke får et rødt kort nu, men føj hvor jeg væmmes af den ækle undskyldning til en dommer Howard Webb! Aldrig har jeg set en dommer så ivrig efter at blæse straffe til fordel for sit favorithold! Han burde simpelthen stilles for en (k)rigsret!
Hvordan kan nogle af jer iøvrigt holde med Scum? Ser sku næsten hellere Chelsea slutte foran os hvis det samtidig betyder, at ManU ikke vinder PL.
Tror iøvrigt Mata skal passe på han ikke får en rascismedom efter sig. Vi så jo allesammen hvordan han har råbt adskillige racistiske skældsord efter både Ferdinand og Evra!!!
Hvordan kan nogle af jer iøvrigt holde med Scum? Ser sku næsten hellere Chelsea slutte foran os hvis det samtidig betyder, at ManU ikke vinder PL.
Tror iøvrigt Mata skal passe på han ikke får en rascismedom efter sig. Vi så jo allesammen hvordan han har råbt adskillige racistiske skældsord efter både Ferdinand og Evra!!!
Hvis du kunne, ville du så ofre Liverpools deltagelse i Champions League hvis det betød at scum ikke ville vinde ligaen?henrik1 skrev:Jeg skal passe på at jeg ikke får et rødt kort nu, men føj hvor jeg væmmes af den ækle undskyldning til en dommer Howard Webb! Aldrig har jeg set en dommer så ivrig efter at blæse straffe til fordel for sit favorithold! Han burde simpelthen stilles for en (k)rigsret!
Det er godt for os, men det gør sgu også ondt at scum får lov at komme tilbage i sådan en kamp. Og så på ét tvivlsomt straffe og ét forkert dømt straffe.
@henrik1
Vil også gerne stille dig samme spørgsmål, som Nicoen.
Jeg væmmes også ved scum, men jeg vil utroligt gerne se os erobre 4. pladsen. Det ville nærmest være lidt en drøm der gik i opfyldelse. Håber på uafgjort nu.
@henrik1
Vil også gerne stille dig samme spørgsmål, som Nicoen.
Jeg væmmes også ved scum, men jeg vil utroligt gerne se os erobre 4. pladsen. Det ville nærmest være lidt en drøm der gik i opfyldelse. Håber på uafgjort nu.
LFC's succes kommer da altid i første række.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
3-3 mellem scum og plastik! Det er helt kanon for os!!
- Sledgehammer
Hold da op, så fik De Gea lige rettet lidt op på renommeet.... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jep. Ekstremt god redning. Både på frisparket, men også en god reaktion på Cahills skud.ScouserTommy skrev:Hold da op, så fik De Gea lige rettet lidt op på renommeet....