Mit indtryk er at man i engelske fodboldkredse anser det at være englænder for det samme som kvalitet. Dermed vil ham der Capello der aldrig rigtig har vundet noget af betydning klart blegne ved siden af Harry og hans sølvmedalje i Liga cup'en.Mambo skrev:Det er bare et virkeligt dårligt tidspunkt. Under et halvt år til VM og midt i sæsonen. Men jo tættere på VM jo dårligere tidspunkt. Men hvem skulle de ansætte?mig_der skrev:Men nu får de jo deres vilje om at se en engelsk træner er mit bud, jeg tror faktisk de er glade for det og havde håbet på det.Mambo skrev:http://thefa.com/England/News/2012/080212.aspx
Ved ikke om det her er en smånyhed. Men Capello har sagt op. Den var ikke god, FA?
Faktum er at de næppe finder en bedre manager end Capello lige nu og da slet ikke hvis de vælger en englænder.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Nu har de da en undskyldning for ikke at vinde turneringen.
Jeg tror Harry får det svært som engelsk landstræner. Især fordi han ikke har noget transferbudget han kan slå i stykker.
Närmere en undskyldning for ikke at vinde en eneste kamp i hele turneringenNicoen skrev:Nu har de da en undskyldning for ikke at vinde turneringen.

Næste år!
-
Jeg har respekt for at Capello ikke finder sig i at blive undermineret af FA og derfor skrider fra vagten. FA har skudt sig selv i foden ved det her.
Til gengæld tror jeg egentlig godt Redknapp, hvis det ender med ham som landstræner, kan gøre det fint. Eller i det mindste gøre det mere interessant at se dem spille. Jeg er faktisk ikke et sekund i tvivl om, at han gerne vil se fart i spillet, hvorfor spillere som Barry, Bent mm. er fortid mens nye yngre (og mere talentfulde) spillere kan få lov til at vise hvad de duer til.
Til gengæld tror jeg egentlig godt Redknapp, hvis det ender med ham som landstræner, kan gøre det fint. Eller i det mindste gøre det mere interessant at se dem spille. Jeg er faktisk ikke et sekund i tvivl om, at han gerne vil se fart i spillet, hvorfor spillere som Barry, Bent mm. er fortid mens nye yngre (og mere talentfulde) spillere kan få lov til at vise hvad de duer til.
Fan af Manchester United
FA = 

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvis det bliver Harry, mon så det kan betyde at Johnson mister sin startplads til Walker?
Jeg tror tåberne i FA længe har villet af med Capello, der måske heller ej hele tiden er den mest sympatiske manager. Men at de tror så meget på deres "retfærdigheds"-principper (dem kan man så mene om hvad man vil) og i dén grad overruler en international anerkendt toptræner, det er simpelthen for latterligt. I 2012 er det altså ikke en UK der sætter holdet, men den ansvarlige træner/manager. Dog er det fx sådan i Spanien, at det ikke er træneren der bestemmer fx indkøb af spillere (M Laudrup har sagt dette) og i håndboldens verden har man rigmanden Kasi-Jesper, der synes det er sjovt at blande sig selvom manden ikke har en kæft mere forstand på spillet end menigmand.
At FA hér ganske få måneder før en slutrunde tvinger Capello til at sige sit job op, tja det er noget af det tåbeligste man længe har set (okay, det er det så ikke alligevel, my bad!)... nu mangler vi bare at wheeler-dealer 'Arry rent faktisk leverer end god slutrunde med The Tree Lions...
At FA hér ganske få måneder før en slutrunde tvinger Capello til at sige sit job op, tja det er noget af det tåbeligste man længe har set (okay, det er det så ikke alligevel, my bad!)... nu mangler vi bare at wheeler-dealer 'Arry rent faktisk leverer end god slutrunde med The Tree Lions...

Up The RedMen... we go again!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Capello har sagt, det er da gode nyheder. Det engelske landshold spillede den væste omgang alibifodbold set længe, og som Liverpool supporter, vil det glæde mig at 'Arry får tjansen. Det vil skabe lidt uro i Spurs, og det skal udnyttes. Vil 'Arry tager over med det samme, eller køre parløb mellem landshold og klubhold, eller siger han op i Spurs?
Muligvis alibifodbold, men han havde den største sejrsprocent - 66% - nogensinde for det engelske landshold. Og det er det der tæller i sidste ende.Hr. Drejer skrev:Capello har sagt, det er da gode nyheder. Det engelske landshold spillede den væste omgang alibifodbold set længe, og som Liverpool supporter, vil det glæde mig at 'Arry får tjansen. Det vil skabe lidt uro i Spurs, og det skal udnyttes. Vil 'Arry tager over med det samme, eller køre parløb mellem landshold og klubhold, eller siger han op i Spurs?
At den engelske presse jubler over hans afgang og tror at Harry Redknapp vil give landsholdet succes er forventeligt, men idiotisk. Harry Redknapp er en fin træner men når IMO slet ikke Capello til sokkeholderne taktisk set. Harry er englænder, og det er jo det vigtigste for den engelske presse. Hvornår har en engelsk træner egentligt sidst givet det engelske landshold succes?
Men når man sidder udenfor kan man jo ikke andet end at grine af FA og den engelske presse. Selvom det er tragikomisk.
Ja, det vil skabe uro i Spurs, hvis Harry tager jobbet. Men vi har spillet de kampe vi skulle mod Spurs i denne sæson, så det bliver ikke os der kommer til at drage nytte af det.
Capello har været rigtig god for englænderne. Problemet er, at det har englænderne bare aldrig indset. Engelsk fodbold virker meget sammenspist og selvforherligende og så længe de ikke lærer, at kigge indad, vinder de aldrig noget som helst. Deres landshold er en stående joke. De har fantastiske spillere, som desværre har en miserabel indstilling. Det er/var netop typer som Capello, der kunne ændre det, men der skal mere end fire år til. Hele den nuværende generation af spillere(inklusiv vores egne) er snotforkælede og det kræver en Sepp'sk revolution, at ændre på det. De skal simpelthen agere mere professionelt, hvis de skal vinde noget.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- JudgeArdaStudge
Sammenspist og selvforherligende lyder som en forholdsvis rammende, omend kort, beskrivelse af FA.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1707523.ece
Pludseligt begyndte verdens A-list kendisser alle at se Arsenals kampe.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Haha godt luret. At han så kun har ramt rigtigt 2 ud af 4 gange, det er sgu en ommertue69 skrev:http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1707523.ece