Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » onsdag, 08. feb, 2012 21:03

Mambo skrev:
mig_der skrev:
Mambo skrev:http://thefa.com/England/News/2012/080212.aspx

Ved ikke om det her er en smånyhed. Men Capello har sagt op. Den var ikke god, FA?
Men nu får de jo deres vilje om at se en engelsk træner er mit bud, jeg tror faktisk de er glade for det og havde håbet på det.
Det er bare et virkeligt dårligt tidspunkt. Under et halvt år til VM og midt i sæsonen. Men jo tættere på VM jo dårligere tidspunkt. Men hvem skulle de ansætte?
Faktum er at de næppe finder en bedre manager end Capello lige nu og da slet ikke hvis de vælger en englænder.
Mit indtryk er at man i engelske fodboldkredse anser det at være englænder for det samme som kvalitet. Dermed vil ham der Capello der aldrig rigtig har vundet noget af betydning klart blegne ved siden af Harry og hans sølvmedalje i Liga cup'en.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 08. feb, 2012 21:03

Nu har de da en undskyldning for ikke at vinde turneringen.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 08. feb, 2012 21:07

Jeg tror Harry får det svært som engelsk landstræner. Især fordi han ikke har noget transferbudget han kan slå i stykker.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » onsdag, 08. feb, 2012 21:17

Nicoen skrev:Nu har de da en undskyldning for ikke at vinde turneringen.
Närmere en undskyldning for ikke at vinde en eneste kamp i hele turneringen ;)
Næste år!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 08. feb, 2012 21:45

Jeg har respekt for at Capello ikke finder sig i at blive undermineret af FA og derfor skrider fra vagten. FA har skudt sig selv i foden ved det her.

Til gengæld tror jeg egentlig godt Redknapp, hvis det ender med ham som landstræner, kan gøre det fint. Eller i det mindste gøre det mere interessant at se dem spille. Jeg er faktisk ikke et sekund i tvivl om, at han gerne vil se fart i spillet, hvorfor spillere som Barry, Bent mm. er fortid mens nye yngre (og mere talentfulde) spillere kan få lov til at vise hvad de duer til.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 08. feb, 2012 23:17

FA = :duh:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 09. feb, 2012 01:47

Hvis det bliver Harry, mon så det kan betyde at Johnson mister sin startplads til Walker?

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 09. feb, 2012 07:56

Det kører for FA

Fucking Amatures..
Billede

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » torsdag, 09. feb, 2012 09:26

Jeg tror tåberne i FA længe har villet af med Capello, der måske heller ej hele tiden er den mest sympatiske manager. Men at de tror så meget på deres "retfærdigheds"-principper (dem kan man så mene om hvad man vil) og i dén grad overruler en international anerkendt toptræner, det er simpelthen for latterligt. I 2012 er det altså ikke en UK der sætter holdet, men den ansvarlige træner/manager. Dog er det fx sådan i Spanien, at det ikke er træneren der bestemmer fx indkøb af spillere (M Laudrup har sagt dette) og i håndboldens verden har man rigmanden Kasi-Jesper, der synes det er sjovt at blande sig selvom manden ikke har en kæft mere forstand på spillet end menigmand.

At FA hér ganske få måneder før en slutrunde tvinger Capello til at sige sit job op, tja det er noget af det tåbeligste man længe har set (okay, det er det så ikke alligevel, my bad!)... nu mangler vi bare at wheeler-dealer 'Arry rent faktisk leverer end god slutrunde med The Tree Lions... :dontknow:
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. feb, 2012 09:34

Capello har sagt, det er da gode nyheder. Det engelske landshold spillede den væste omgang alibifodbold set længe, og som Liverpool supporter, vil det glæde mig at 'Arry får tjansen. Det vil skabe lidt uro i Spurs, og det skal udnyttes. Vil 'Arry tager over med det samme, eller køre parløb mellem landshold og klubhold, eller siger han op i Spurs?

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » torsdag, 09. feb, 2012 10:34

Hr. Drejer skrev:Capello har sagt, det er da gode nyheder. Det engelske landshold spillede den væste omgang alibifodbold set længe, og som Liverpool supporter, vil det glæde mig at 'Arry får tjansen. Det vil skabe lidt uro i Spurs, og det skal udnyttes. Vil 'Arry tager over med det samme, eller køre parløb mellem landshold og klubhold, eller siger han op i Spurs?
Muligvis alibifodbold, men han havde den største sejrsprocent - 66% - nogensinde for det engelske landshold. Og det er det der tæller i sidste ende.
At den engelske presse jubler over hans afgang og tror at Harry Redknapp vil give landsholdet succes er forventeligt, men idiotisk. Harry Redknapp er en fin træner men når IMO slet ikke Capello til sokkeholderne taktisk set. Harry er englænder, og det er jo det vigtigste for den engelske presse. Hvornår har en engelsk træner egentligt sidst givet det engelske landshold succes?
Men når man sidder udenfor kan man jo ikke andet end at grine af FA og den engelske presse. Selvom det er tragikomisk.

Ja, det vil skabe uro i Spurs, hvis Harry tager jobbet. Men vi har spillet de kampe vi skulle mod Spurs i denne sæson, så det bliver ikke os der kommer til at drage nytte af det.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 09. feb, 2012 11:22

Capello har været rigtig god for englænderne. Problemet er, at det har englænderne bare aldrig indset. Engelsk fodbold virker meget sammenspist og selvforherligende og så længe de ikke lærer, at kigge indad, vinder de aldrig noget som helst. Deres landshold er en stående joke. De har fantastiske spillere, som desværre har en miserabel indstilling. Det er/var netop typer som Capello, der kunne ændre det, men der skal mere end fire år til. Hele den nuværende generation af spillere(inklusiv vores egne) er snotforkælede og det kræver en Sepp'sk revolution, at ændre på det. De skal simpelthen agere mere professionelt, hvis de skal vinde noget.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 09. feb, 2012 19:14

Sammenspist og selvforherligende lyder som en forholdsvis rammende, omend kort, beskrivelse af FA.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » søndag, 12. feb, 2012 22:39

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1707523.ece

Pludseligt begyndte verdens A-list kendisser alle at se Arsenals kampe.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 13. feb, 2012 10:22

tue69 skrev:http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1707523.ece

Pludseligt begyndte verdens A-list kendisser alle at se Arsenals kampe.
Haha godt luret. At han så kun har ramt rigtigt 2 ud af 4 gange, det er sgu en ommer

Besvar