Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Andre der så City igår, og som var imponeret af deres hurtige førstegangsafleveringer?
Deres opspil er godt nok en flot omgang bold, med den ene førstegangsaflevering efter den anden, og konstant bevægelse omkring boldholderen, som skaber pladsen, og gør disse aflveringer mulige.
Deres opspil er godt nok en flot omgang bold, med den ene førstegangsaflevering efter den anden, og konstant bevægelse omkring boldholderen, som skaber pladsen, og gør disse aflveringer mulige.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Enig, det virker som om City er ved at have overstået det lille formdyk, de har haft efter nytår. Deres 6 næste PrL-kampe ligner 6 sejre, så Scum skal stramme sig an hvis de vil holde trit.Pongolle skrev:Andre der så City igår, og som var imponeret af deres hurtige førstegangsafleveringer?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Nej, det skal ikke accepteres. Men jeg er bange for, at jo mere medier og andre blæser de trods alt få sager op, desto flere idioter vil synes, at det er en nem måde at få opmærksomhed på.Cynwal skrev:De har nok bare sunget:Dresager skrev:Citys spillere blev udsat for racisme i gårsdagens kamp mod Porto. - troede ærligtalt suarez var i Liverpool.
"não somos racistas, estamos apenas odiando Mancs"
(http://translate.google.dk/?hl=da&tab=w ... do%20Mancs)
og så er der tilfældigvis en af City spillerne, som har haft to aftenskolekurser i portugisisk, så han mener at de har sunget et eller andet, han har opfattet som racistisk. FA forventes dog at nedsætte en undersøgelseskommission, som på forhånd har fået til opgave at publicere mere end 100 siders begrundelse for minimum 8 års udelukkelse af Porto fra europæisk fodbold.
Nej - spøg til side. Racistiske tilråb fra tilskuerpladserne skal ikke accepteres og jeg kan være bange for, at der er noget om snakken i denne sag - ligesom som der er problemer med racistiske tilskertilråb på mange andre stadions overalt i Europa
Jeg tror m.a.o. at den bedste løsning er at tie det ihjel. Lidt på samme måde som man er holdt op med at filme baneløbere på TV.
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 18. feb, 2012 13:32, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
@ Hekkem
Jeg lagde ikke så meget mærke til Mexes, men så må han jo have lavet få fejl. Det er godt for en forsvarsspiller.
Ibrahimovic lagde jeg dog mærke til, men det manglede da også bare! Med sådan indsats. Han var fuldstændig forrygende.
Jeg lagde ikke så meget mærke til Mexes, men så må han jo have lavet få fejl. Det er godt for en forsvarsspiller.
Ibrahimovic lagde jeg dog mærke til, men det manglede da også bare! Med sådan indsats. Han var fuldstændig forrygende.
Lagde mærke til at Mexes ryddede alt op, og var sikker i stort set alle indgreb. En enkelt lille fejl i midten af anden halvleg var eneste minus for ham i denne kamp. Fremadrettet synes jeg også man så hans ganske fint kan begå sig i tempo pasningsspillet, og brød kæden to gange på nær-lignende Agger maner. Husker også at kameraet zoomede ind på Nesta, der nok ikke får pladsen tilbage lige med det samme han kommer tilbage fra skader. Det var derefter jeg rent faktisk kiggede ned på min lille notesblok for at se om jeg havde noteret Mexes. Og det havde jeg uden jeg havde bidt mærke i det, men efter at have set Nesta i nærbilledet blev jeg opmærksom på det.AJ skrev:@ Hekkem
Zlatan viste al den klasse han indeholder, når han spiller i Italien, og i starten af hans Barcelona tid. Han var i denne kamp af en ganske anden verden. Jeg sad og håbede han fik scoret, efter hans flotte oplæg til Robinhos første scoring. Men Typisk Robinho fejring af det mål. Kiggede ikke en eneste efter den der lagde bolden til ham på flotteste vis, og opdagede end ikke at Zlatan slog sig efter han faldt ved sin aflevering til Robinho.
Noget der slå mig, er hvorfor vi ikke prøver at hente en spiller som Pato. Han har nøjagtig det vi mangler af en topangriber ved siden eller foran Suarez. Han er jo en ikke taget til nåde i AC Milan endnu, og skifter givetvis til sommer. Men mon han 'gider' at flytte til det noget koldere vejr i Liverpool.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Og så har han også den uheldige egenskab, at han stort set altid bliver skadet, lige når han er ved at finde sin topform. Der går sjældent mange måneder mellem hans skadespauser. Forbandet synd, for han er en klassespiller, når det kører for ham.Hekkem skrev:Noget der slå mig, er hvorfor vi ikke prøver at hente en spiller som Pato. Han har nøjagtig det vi mangler af en topangriber ved siden eller foran Suarez. Han er jo en ikke taget til nåde i AC Milan endnu, og skifter givetvis til sommer. Men mon han 'gider' at flytte til det noget koldere vejr i Liverpool.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Jeg har de sidste to sæsoner ikke set så meget Serie A, men ifølge Milan fans skulle Pato have været fuldkommen elendig og håbløs i denne sæson. Og det var han da også da han kom ind mod Arsenal. Manden kunne jo ikke tæmme en sofa. Og hans spilforståelse var nede på Robinho niveau.
Men det kan meget vel skyldes alle skaderne, for han har da utvivlsomt givet prøver på sit talent gennem snart flere sæsoner.
@ Hekkem
Den Mexes fejl du tænker på i anden halveg, var det dér hvor han fik en advarsel? For det er også stort set det eneste negative jeg kan huske fra hans side i kampen.
Men det kan meget vel skyldes alle skaderne, for han har da utvivlsomt givet prøver på sit talent gennem snart flere sæsoner.
@ Hekkem
Den Mexes fejl du tænker på i anden halveg, var det dér hvor han fik en advarsel? For det er også stort set det eneste negative jeg kan huske fra hans side i kampen.
Pato skulle også have det svært med træneren.
Mon AVB kan overleve et cup exit? Brum fører pt. 1-0.
Mon AVB kan overleve et cup exit? Brum fører pt. 1-0.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Nu er drogba kommet hjem, og så er det ud på bænken igen torres.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Det kan man jo kun håbe med det spillemæssige hul, han har styret klubben ned i. Deres offensiv virker ofte meget idéløs (ligesom vores desværre). Men hvad tror du, Chelsea vil gøre, hvis de beslutter sig for at bryde samarbejdet nu? Nu er Hiddink jo ikke en mulighed længere. Skal det være en konstitueret fra klubben? Eller måske Benitez? Det kunne være underligtFribytter skrev: Mon AVB kan overleve et cup exit?

Og så skal Chelsea ud i omkamp i Birmingham. Den løsning kan je godt leve med.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Må håbe at vores drenge har set kampen på TV, så de lige - igen - bliver mindet om, at et Championship hold ikke nødvendigvis er en walk-over.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Godt spørgsmål. Der går rygter om, at AVB ikke har opbakning fra den gamle garde i klubben, og erstatningen skal være én, som respekteres fra starten, eller som er til at leve med som midlertidig løsning, indtil man har en ny træner klar. Og jeg mener, at Ancelotti i sin tid havde mange folk med sig, som blev fyret sammen med Ancelotti. Jeg ved ikke, om der er en intern fodboldperson, som ikke forbindes med AVB, og strukturerne er jo ikke på plads, så det virker lidt risikabelt at lave en Grant. Mit bedste bud er et eller andet klubkoryfæ som midlertidig træner indtil sommerpausen. Den tidligere assisten Ray Wilkins, som vist var meget vellidt, er mit bedste bud.mawope skrev:Det kan man jo kun håbe med det spillemæssige hul, han har styret klubben ned i. Deres offensiv virker ofte meget idéløs (ligesom vores desværre). Men hvad tror du, Chelsea vil gøre, hvis de beslutter sig for at bryde samarbejdet nu? Nu er Hiddink jo ikke en mulighed længere. Skal det være en konstitueret fra klubben? Eller måske Benitez? Det kunne være underligtFribytter skrev: Mon AVB kan overleve et cup exit?
Rafa er for farvet af Mourinho-tiden, og Capello gider nok ikke England igen, tror jeg. Det er vel de to største, der er ledige pt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Og så er Wenger i problemer. Hvis Arsenal taber, så er Arsenals muligheder for en titel allerede forduftet i midten af februar. Det har LFC trods alt ikke oplevet i mange sæsoner, hvis man ser bort fra den noget usædvanlige sidste sæson.