Arda skrev:Og ligesom, hvis det havde været os, så er det en overflødig CL-plads, for de har ikke niveauet til CL.
Har RvP endnu engang vist sig fra sin grimme side? Jeg har ikke set håne situationen eller, hvad der tales om. Men den mand er så horribel og modbydelig, hvis du spørger mig, men så er det jo godt, han spiller i den klub med den træner.
Enig i at han ikke fremstår ehm, videre sympatisk ved flere lejligheder, men ville nu hellere have han spillede i en anden liga end hos Arsenal
Mht. niveauet så forstår jeg ikke helt den der som man tit hører fra en del, også i andre sammenhænge. Ikke værdig til dit og dat, ikke god nok til dit og dat efter en liga-sæson - i PL's tilfælde 38 kampe - så har man vel som nr. 4 niveauet til at få muligheden til at spille kvalifikation om CL som en af de engelske repræsentanter. Synes en færdigspillet liga giver ganske retvisende billede, alt taget i betragtning. Vi kan hurtigt blive enige om at 4 pladsen i år (og for den sags skyld også mesterskabet) er "nemmere" at få i år end flere gange tidligere, med de åbenlyse problemer flere af topholdene har, men Arsenal (hvis de tager den) har da niveauet til CL hvis de kvalificerer sig til CL, de skal lige forbi en hurdle mere med en 4 plads også må vi se om de snubler. Mister de ham der laver deres mål (som en del tyder på) og forstærker de sig ikke så er det faktisk langtfra utænkeligt. De var ikke sikre mod Udinese i år ligefrem. Men kvalificerer man sig har man da niveauet.
Hvis du mener at de ikke har niveaut til at vinde CL så enig, ville være sensationelt, men mindre kan vel gøre det for at kalde det overflødigt.