Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 11. mar, 2012 10:42

"There goes a saying that Maradona was good, Pele was better, but George was Best" ;)

Det spændende med de her ældre spillere, som jeg personligt aldrig har set spille, er den myte der omkrandser dem.
Især Pele fordi det er så lang tid siden han spillede, men også George Best, selvom det nok mere er fordi jeg har læst en masse beretninger om ham på redcafe etc.

Det kunne være interessant at smutte ud 50-60 år ud i fremtiden og se på hvordan man omtaler spillere som Ronaldo, Messi, Xavi bl.a.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 11. mar, 2012 15:22

FT Hansa Rostock 1-5 Eintracht Frankfurt

Et ret tilfredsstillende resultat for mig! Det var 3 vigtige point på kontoen til toppen af 2. Bundesliga tabellen! 8-)
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 12. mar, 2012 21:16

Det er derfor vi skal hente Ben Arfa.

Og Van Persie :clap:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 12. mar, 2012 21:42

Hold kæft Howard Webb er elendig, han ser ikke den vandvidstackling- tja det er også Arsenal? men alligevel til gult kort mindst.
You'r Never Walk Alone. ///

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 12. mar, 2012 22:50

Øhhh var der ikke målspark der?

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 12. mar, 2012 22:53

Der er forskellen på os og Arsenal. De satser og er mere skarpe.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. mar, 2012 22:56

Det var måske en Champions League plads, Arsenal sikrede sig dybt inde i overtiden. Klasse af Arsenal. De gav ikke op, den spirit kan vi sagtens bruge i morgen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 12. mar, 2012 23:02

Og ligesom, hvis det havde været os, så er det en overflødig CL-plads, for de har ikke niveauet til CL.

Har RvP endnu engang vist sig fra sin grimme side? Jeg har ikke set håne situationen eller, hvad der tales om. Men den mand er så horribel og modbydelig, hvis du spørger mig, men så er det jo godt, han spiller i den klub med den træner.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 12. mar, 2012 23:06, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 12. mar, 2012 23:03

Hr. Drejer skrev:Det var måske en Champions League plads, Arsenal sikrede sig dybt inde i overtiden. Klasse af Arsenal. De gav ikke op, den spirit kan vi sagtens bruge i morgen.
Og hvor er det hjernedødt det indkast Danny Simpson tager oppe i højre hjørne. Hvorfor er der ikke en spiller der får den ude ved hjørneflaget? Konsekvensen er derimod at man taber bolden med mange mand fremme og netop Simpson, der aldrig nåede tilbage, kostede dem pointet ved ikke at være til stede i højre forsvarsside. Det intet mindre end skandaløst afviklet.

Kan ikke se det skulle være så godt af Arsenal. I øvrigt glæder jeg mig til at høre hvad van Persie har sagt, da det nok ikke er i den fine afdeling.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 12. mar, 2012 23:28

@Alonso

Så længe det ikke er af racistisk karakter er det helt i orden.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 12. mar, 2012 23:36

Var der optakt til slåskamp pga. noget Robin vp havde sagt ?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 13. mar, 2012 00:00

Mindede lidt om det her klasseklip.
Fan af Manchester United

Charlie Adam's Guinness mate

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » tirsdag, 13. mar, 2012 00:14

Arda skrev:Og ligesom, hvis det havde været os, så er det en overflødig CL-plads, for de har ikke niveauet til CL.

Har RvP endnu engang vist sig fra sin grimme side? Jeg har ikke set håne situationen eller, hvad der tales om. Men den mand er så horribel og modbydelig, hvis du spørger mig, men så er det jo godt, han spiller i den klub med den træner.
Enig i at han ikke fremstår ehm, videre sympatisk ved flere lejligheder, men ville nu hellere have han spillede i en anden liga end hos Arsenal ;)

Mht. niveauet så forstår jeg ikke helt den der som man tit hører fra en del, også i andre sammenhænge. Ikke værdig til dit og dat, ikke god nok til dit og dat efter en liga-sæson - i PL's tilfælde 38 kampe - så har man vel som nr. 4 niveauet til at få muligheden til at spille kvalifikation om CL som en af de engelske repræsentanter. Synes en færdigspillet liga giver ganske retvisende billede, alt taget i betragtning. Vi kan hurtigt blive enige om at 4 pladsen i år (og for den sags skyld også mesterskabet) er "nemmere" at få i år end flere gange tidligere, med de åbenlyse problemer flere af topholdene har, men Arsenal (hvis de tager den) har da niveauet til CL hvis de kvalificerer sig til CL, de skal lige forbi en hurdle mere med en 4 plads også må vi se om de snubler. Mister de ham der laver deres mål (som en del tyder på) og forstærker de sig ikke så er det faktisk langtfra utænkeligt. De var ikke sikre mod Udinese i år ligefrem. Men kvalificerer man sig har man da niveauet.

Hvis du mener at de ikke har niveaut til at vinde CL så enig, ville være sensationelt, men mindre kan vel gøre det for at kalde det overflødigt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 13. mar, 2012 01:21

Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » tirsdag, 13. mar, 2012 11:36

Arda skrev:Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
Man kan vel også argumentere for at vi i 04/05 heller ikke havde holdet til at vinde CL. Men CL er en knockoutturnering og derfor kan alt ske. Jeg synes det er en mærkelig logik at fordi man ikke er favorit til at vinde turneringen, så er pladsen overflødig. Den er slet ikke overflødig økonomisk eller omdømmemæssigt.

Besvar