Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
White Hart Lane is a very subdued place at the moment while everybody awaits news of Bolton midfielder Fabrice Muamba. Ian Dennis, BBC Radio 5 live's senior football reporter, has just reported that Muamba is fighting for his life.
Former Tottenham boss David Pleat on BBC Radio 5 live sports extra on Fabrice Muamba: "The player just went down - no-one was near him. Straight away the other players knew there was something seriously wrong."
Former Tottenham boss David Pleat on BBC Radio 5 live sports extra on Fabrice Muamba: "The player just went down - no-one was near him. Straight away the other players knew there was something seriously wrong."
ESPN, who are covering this tie live on TV, have reported that Fabrice Muamba had CPR while on the pitch at White Hart Lane. The 23-year-old collapsed about five minutes before half-time.
ESPN's reporter in the White Hart Lane tunnel says Fabrice Muamba was not breathing when the Bolton midfielder was carried past him. Medical staff were still attempting to resuscitate him and a defibillator had been used.
Det var dog forfærdeligt!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Det er skrækkeligt!
De nåede at vise billeder i 4-5 sekunder af ham lige da han var faldet. Han lå med ansigtet mod jorden og så ud til at være i kramper.
De nåede at vise billeder i 4-5 sekunder af ham lige da han var faldet. Han lå med ansigtet mod jorden og så ud til at være i kramper.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Ja så er mit sprunget korsbånd og ledbånd i knæet sidste lørdag i serie 3 da vand ved siden af!
Hold on Muamba
Hold on Muamba

Det er frygteligt. Alle tanker går til Muamba og hans familie. Ifølge de fleste medier, kæmper han stadig for sit liv.
Mr Suarez Is Not A Racist!
Man kunne også se, at flere spurs fans var helt rystet. Man kan kun håbe det bedste for Muamba
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Håber det bedste for ham
alanmhardman rapporterer på twitter at de fik gang i hans vejrtrækning i ambulancen, håber virkeligt det er sandt.
Mr Suarez Is Not A Racist!