Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
No maam

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af No maam » torsdag, 22. mar, 2012 20:41

Niels K skrev:
texnymann skrev:
da jeg har tiltro til, at Henderson kan blive Stevie's efterfølger.
Jamen Hvorfor ?????????

henderson er kejsernes nye klæder. Dalglish har lykkedes med at bilde folk ind at han er Stevies afløser, og det på trods af han ikke besidder en en brøkdel af talent.
Vågn nu op... han spiller som røv og nøgler weekend efter weekend og der er absolut intet der peger i retningen af han skulle være noget specielt. Det er jo en hån mod Stevie at sammenligne de to. Prøv dog at tænke selv!

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » torsdag, 22. mar, 2012 20:47

AJ skrev:Mit bud på hvordan sommerens transfervindue forløber:

Ud:
Maxi

Ind:
En erstatning for Maxi

Mere tror jeg ikke der sker.

Det væreste af det hele med dette bud er faktisk at det sagtnes kunne ske :? :cry:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » torsdag, 22. mar, 2012 20:57

Cavani, Lavezzi, Martinez, J Hoilet...
For at se hvad der sker.. Er bare træt af vi ikke kan spille med om mesterskabet, og vi skal hænge vores hat på Cupperne, ved godt vi var tæt på for et par sæsoner siden med 7 point mere havde vi vundet mesterskabet.. Men kan ik bruges til noget.. Må se fremad nu..

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » torsdag, 22. mar, 2012 21:40

Bellamy skrev:Cavani, Lavezzi, Martinez, J Hoilet...
For at se hvad der sker.. Er bare træt af vi ikke kan spille med om mesterskabet, og vi skal hænge vores hat på Cupperne, ved godt vi var tæt på for et par sæsoner siden med 7 point mere havde vi vundet mesterskabet.. Men kan ik bruges til noget.. Må se fremad nu..
I 08/09 sæsonen endte vi blot 4 point bagved Manchester United.

Stammen i den sæson var bl.a Alonso, Arbeloa, Babel, Riera, Mascherano, Benayoun, Aurellio.
Billede

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 22. mar, 2012 22:28

Brug 30 millioner pund på en midtbanegeneral eller to, så tager vi den derfra.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 22. mar, 2012 22:36

Et alternativ til Moura, Ganso, Ozil, Eriksen osv. kunne være Gaston Ramirez. Endnu en uruguayaner ville jo ikke skade og Ramirez var vi også kraftigt rygtet med i januarvinduet. Han har forlænget sin kontrakt med Bologna til 2016, men jeg tror vi kan lokke ham til England og tilmed til en overkommelig pris.

Jeg har generelt siddet og studeret alternativer til de store navne, hovedsageligt i angrebet og playmaker rollen og jeg mener bestemt, der er mange fine navne, der kan lokkes til Liverpool.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 22. mar, 2012 23:19

Idag har jeg set Ibrahim Afellay fra FC Barcelona.
En god alternativ, primert offensivt! Han har faktisk en god alder, og er tilovers i Barca. Keita er også én, men de to er nok ikke kvalitet, hvis i kun snakker om ALLE de gode stjerner, men kan vi tilbyde CHL? Nej vi kan sige Europa Cup(Staves?) - Det er simpelthen, fint med mig, med de to - Altså Afellay og Keita, jeg vil sige, at det er godkendt. Men en top angriber er mit most.
Kan ikke se, men ville glædeligt hører noget ang. Cavani eller Lavezzi. De ville tilføje, så meget offensivt. :!:
You'r Never Walk Alone. ///

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 22. mar, 2012 23:35

Arda skrev:Et alternativ til Moura, Ganso, Ozil, Eriksen osv. kunne være Gaston Ramirez. Endnu en uruguayaner ville jo ikke skade og Ramirez var vi også kraftigt rygtet med i januarvinduet. Han har forlænget sin kontrakt med Bologna til 2016, men jeg tror vi kan lokke ham til England og tilmed til en overkommelig pris.

Jeg har generelt siddet og studeret alternativer til de store navne, hovedsageligt i angrebet og playmaker rollen og jeg mener bestemt, der er mange fine navne, der kan lokkes til Liverpool.
Hvad får dig til at tro, at Ramirez kan erhverves til en overkommelig pris? Det synes jeg virker højst usandsynligt.

At han netop har forlænget er da et klart tegn på at han a) vitterligt har et ønske om at blive i klubben, eller (mere sandsynligt) b) at Bologna vil kunne cashe maksimalt ind på ham, når de større klubber kommer og bejler.

Desuden er italienske klubpræsidenter jo generelt kendt for at være fuldstændigt uden hæmninger og realitetssans, når de vurderer deres holds stjerner. Så jeg tror han bliver en dyr herre at få ind. Liverpool ville dog nok være en større fristelse for ham, end vi vil være før eksempelvis Hazard eller Lavezzi.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 23. mar, 2012 00:25

Et er, hvad de vurderer ham til, noget andet er, hvad de rent faktisk sælger ham for. Den slags vurderinger skal man aldrig tage for gode varer. Jeg håber ikke, du tager deres vurderinger seriøse, for de stemmer sjældent overens med realiteten og spillernes egentlige salgspris.

Noget tredje er, at Bologna er en midterklub i Serie A, der har kæmpet med dårlige ejerskaber og en ringe økonomi i en del år nu, hvilket har forårsaget, at der har været op til flere udskiftninger i ejerskabet og præsidentskabet. Det er med andre ord en klub med en del uro på ledelsesgangene og en klub, der har været tæt på konkurs.

Ramirez var i januar vurderet til i omegnen af £15mio.
HIS AGENT VINCENZO D'IPPOLITO SAYS: "The executives of Bologna will have to resign themselves: Ramirez, between January and June, will surely leave. Will he go to Napoli? Many teams like him. We will see." October 2011
Siden forlængede han sin kontrakt med Bologna og agenten manede rygterne til jorden igen. Men:
Ramirez was a Kenny Dalglish target in the 2011 summer transfer window with Liverpool believed to have been preparing a bid of around £8.7m. In response, the Italian side reportedly improved the forward's weekly wage and bonus package in a new contract, but it also included a buyout clause that can be activated as early as January.
Der indgår altså angiveligt en buyout mulighed i Gastons nye kontrakt, for han bliver ikke i Bologna til 2016. Det nægter jeg at tro.

Men du mener måske, at Moura, Ganso, Ozil og Eriksen kan erhverves billigere? Der skal betales for unge gode talenter, men den egentlige pointe var, at selvom nogle skulle sige os fra, så er der stadig gode alternativer i samme eller mindre prisklasse - det gør sig gældende på stort set hver position, hvor vi mangler forstærkning.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 23. mar, 2012 00:49

Der er ingen grund til at gå sådan i forsvars-mode - der var ingen harm mening med mit spørgsmål :geek:

Jeg spurgte, om du havde en grund til at sige, hvad du sagde, fordi jeg ikke syntes, at det lød sandsynligt. Det havde du, den har du fremlagt (endda på ganske overbevisende vis), og så er den skid vel egentlig slået. Så er der ingen grund til at antyde, at jeg skulle være åndsfraværende og ignorant nok til at tro, at en spiller som Ramirez ville være dyrere end fodboldverdenens største indsvøbte stjernenavne, for det er jeg naturligvis godt klar over, ikke er tilfældet (hvorfor jeg da heller aldrig har antydet det, så jeg ved ikke rigtigt, hvor du får tanken fra til at starte med?).

Dog tror jeg stadig ikke, at de lader ham gå for mindre end £20m, og det ville godt nok gøre ham til lidt af et sats, synes jeg. Men så er det jo godt, at der, som du selv siger, er masser af kreativt betonet talentmasse at kigge på rundt omkring i de mindre ligaer. Det er straks værre, når man kigger efter den superbomber, vi se desperat står og mangler...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 23. mar, 2012 00:58

Nu tager du vidst mit svar lidt for tungt. Du nævnte jo selv det med de uhyre priser.

Og det sidste spørgsmål til om de andre navne er billigere er ment dybt seriøst og ikke provokerende. Det var ikke et retorisk spørgsmål, for vi vægter jo ikke alle spillere lige - det handler jo mest af alt om, hvor meget/lidt vi kender til spillerne.

Men du må undskylde, at jeg formulerede mig, så du troede jeg anser dig som åndsfraværende og ignorant, det gør jeg ikke.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 23. mar, 2012 08:44

En ny lønpolitik så overmiddelspillerne gider, at komme til....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. mar, 2012 09:45

Det kan meget vel blive løsningen. Vi kan ikke tilbyde Champions League fodbold og vi ikke garantere at vi er et tophold i ligaen. Det eneste vi kan tilbyde er et - for tiden - vingeskudt projekt. Vejen ud af middelmådighedens klamme skygge kan blive den samme som Man C tog. Spring lønbudgettet, og tilbyd 10% mere i løn end konkurrenterne. Det vil være en dyr løsning på den korte bane, men på den lange bane kan den give gevinst.

Jeg ser gerne Hamsik og Jovetic i den røde trøje.

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » fredag, 23. mar, 2012 10:16

nogen der følger med i den belgiske liga??? for jeg må da nok indrømme at jeg er ved at blive lidt forblændet af diverse youtube videoe, for synes virkelig Matias Suarez ser ud til at være en spændende spiller. Han har da trods alt også scoret 7 mål i Uefa cuppen (ja jeg nægter at kalde den Europa league) og 10 mål i den hjemmelige liga.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. mar, 2012 10:20

Det kunne være guld at høre kommentatoren skrige: "Suarez pass to Suarez and back to Suarez, and he scores, what a goal, one nil to Liverpool" Det kunne være sjovt.

Besvar