Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Den er udskudt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Dagens Kampe
Ja det er jeg ligesom med på. Men hvorfor er den udskudt?Arda skrev:Den er udskudt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Pga det med Muamba
Dagens Kampe
Med al respekt for det meget grimme uheld, så forstår jeg ikke hvorfor kampen ikke bliver spillet.
http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE15 ... r-kollaps/
Læs det her, så finder du ud af det
Det er forståeligt - men begge er enige om udskudt, så må det være sådan.
Læs det her, så finder du ud af det

Det er forståeligt - men begge er enige om udskudt, så må det være sådan.

You'r Never Walk Alone. ///
- Alex Brockins
-
Selvfølgelig bliver kampen udskudt når sådan en ulykke sker. Især når samtlige spillere fra Bolton var lige ved Muamba da han faldt om. Det er ikke robotter der løber rundt - det er mennesker, og det var ret tydeligt på tv-billederne at de var i en tilstand af chok. Så at de ikke kan fokusere på at spille kamp 4 dage efter er helt forståeligt, og der ville ikke komme noget godt ud af at spille den kamp.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Slap af dit sure løg. Dit indlæg kan læses på forskellige måder. Du kunne evt. selv læse dig lidt frem på nettet.Emmy skrev:Ja det er jeg ligesom med på. Men hvorfor er den udskudt?Arda skrev:Den er udskudt.
Og sæt dig da i spillernes sted, det må da have været gruopvækkende at se sin holdkammerat ligge livløs på banen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg spørger om kampen er udsat pga Muambas uheld. Hvordan kan det "læses" på forskellige måder? Det er egentlig bare et simpelt ja-nej spørgsmål.Arda skrev:Slap af dit sure løg. Dit indlæg kan læses på forskellige måder. Du kunne evt. selv læse dig lidt frem på nettet.Emmy skrev:Ja det er jeg ligesom med på. Men hvorfor er den udskudt?Arda skrev:Den er udskudt.
Og sæt dig da i spillernes sted, det må da have været gruopvækkende at se sin holdkammerat ligge livløs på banen.
Muamba er i bedring og det var måske lige tidligt nok med kamp så tidligt efter det grimme uheld. Men så skal det trods alt heller ikke dyrkes mere. Det sidste jeg læste var at Bolton/Coyle overvejede at droppe omkampen mod Spurs og den kommende weekends kamp ligeså. Det er jo næsten hysterisk. Se at komme igang og så spil/vind for Muamba. Det er den rigtige måde at komme videre på.
Sådan ser jeg det også. De skal da spille den FA Cup kamp for Muamba. Det er helt sikkert det rigtige at gøre.
- JudgeArdaStudge
Det kan opfattes sådan her: Er AV-Bolton udsat pga. Muambas uheld? Altså bliver kampen udskudt.Emmy skrev:Er AV-Bolton udsat pga Muambas uheld?
Men også sådan her: Er AV-Bolton udsat pga. Muambas uheld? Altså skyldes det Muamba at kampen er udsat.
Under alle omstændigheder gav svaret sgu sig selv og du kunne bare have søgt lidt på nettet.
Rigtig nok, at de skal tænke på Muamba, men lur mig om de ikke også tænker på dem selv og deres eget helbred. Når man har haft det så tæt på livet så kan man ikke undgå at frygte for sit eget helbred. Jeg forstår godt deres beslutning, men forventer da også, at FA cup kampen spilles. Der er trods alt sket megen fremgang for Muamba.
Jeg var i Istanbul i weekenden for at opleve det legendariske lokalderby mellem Fenerbahce og Galatasaray på nærmeste hold (kampen endte 2-2). Vi fik pladser lige midt i denne gruppe af Ultras i det ene hjørne af langsiden:
Sådan så det ud - og lød det - fra mindst en time før kickoff til slutfløjt. Uafbrudt pausen undtaget. Det var helt igennem sindssygt og stærkt anbefalelsesværdigt. Dog note til sig selv: sørg for at have noget Fener-kluns på næste gang.
Sådan så det ud - og lød det - fra mindst en time før kickoff til slutfløjt. Uafbrudt pausen undtaget. Det var helt igennem sindssygt og stærkt anbefalelsesværdigt. Dog note til sig selv: sørg for at have noget Fener-kluns på næste gang.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Fedt!! Det må være en af de ultimativt største fodboldoplevelser man kan få som neutral observatør!Rasmus skrev:Jeg var i Istanbul i weekenden for at opleve det legendariske lokalderby mellem Fenerbahce og Galatasaray på nærmeste hold (kampen endte 2-2). Vi fik pladser lige midt i denne gruppe af Ultras i det ene hjørne af langsiden:
- Merseyside Boys
- Alder: 52
@Rasmus
Whoaw!!
I mindre målestok håber jeg stemningen er næste fredag, når jeg (sammen med lillebror) indfinder mig til Dortmund-Stuttgart.. Og så tager vi Leverkusen-Freiburg med om lørdagen.
Whoaw!!
I mindre målestok håber jeg stemningen er næste fredag, når jeg (sammen med lillebror) indfinder mig til Dortmund-Stuttgart.. Og så tager vi Leverkusen-Freiburg med om lørdagen.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....