Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 27. mar, 2012 13:32

Arda skrev:
Jensen skrev: Jeg kunne ikke lade vær med at trække lidt på smilebåndet da jeg læste at vi havde forsøgt at bytte Caroll med Tevéz :lol: , det ville i hvertfald være lidt af et scoop.

Og hvis jeg sad som manager for Newcastle, så ville jeg nok næppe slippe Demba Ba for Caroll, med mindre der blev smidt en pæn sum oven i handelen.
Det ved jeg nu ikke. Carroll scorede 11 mål i 19 kampe (1 som udskifter) for Newcastle sidste sæson.
Ba har scoret 16 mål i 26 kampe (2 som udskifter) i denne sæson. Ba er noteret for 1 assist. Carroll lavede 3 assists sidste sæson.

Jamen jeg tar' skam gerne Demba i bytte :)

Men det er selvfølgelig Kennys beslutning.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. mar, 2012 13:56

Der er jeg nok ikke enig, og især ikke, hvis Newcastle skal have "en pæn sum" penge oveni.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. mar, 2012 21:11

Ifølge James Pearce (som følger klubben for Liverpool Echo) vil King Kenny og Comolli få ca. £20-30 M. at rutte med til sommer. (http://liverpool.no/newspg.aspx?id=32466&zone=1).

Det er ikke meget, og jeg er enig med James Pearce i at vi behøver en højre kant og en angriber, som minimum.

Der er også spillere som forlader os til sommer. Aquilani (£6 M.), Cole (£4 M.), Aurelio (0), Maxi (0), Kuyt (£4 M.), Doni (£1 M.), Jones (£0.5 M.), Darby (£1 M.). Det giver £16.5 M, og det stiller igen til Comolli om at få deadwood ud af klubben - hvilket han har klaret fint indtil videre. Hvis vi er dygtige til at få luget ud, så kan vi ende med mellem £35-45 M. på lommen.

Det bliver spændende om Pacheco er færdig i klubben. Det samme gælder Eccleston og Amoo, de har begge nået en alder, hvor de enten bryder igennem, eller sælges videre. Jeg tror at de bli'r sendt videre. Jeg tror og håber at Gulácsi kommer tilbage til næste sæson, efter sit udlån til Hull. Han bli'r forhåbentlig 2. valg i målet. Han er muligvis fremtidens målmand.

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » tirsdag, 27. mar, 2012 21:16

Nico Gaitán fra Benfica ligger seriøst højt på min ønskeseddel til sommer, han gør virkelig en forskel rent offensivt i alle de kampe jeg har set Benfica i år... Jeg ser også gerne en Loic Remy i klubben, ham bliver vild en dag!

SamiHyppiä

Indlæg af SamiHyppiä » tirsdag, 27. mar, 2012 22:40

Jesperrosendal skrev:Nico Gaitán fra Benfica ligger seriøst højt på min ønskeseddel til sommer, han gør virkelig en forskel rent offensivt i alle de kampe jeg har set Benfica i år... Jeg ser også gerne en Loic Remy i klubben, ham bliver vild en dag!
Gaitan spillede rigtig nok en god kamp, har sgu en god spilopfattelse.

Kunne være spænende at se ha i LFC ;)
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. mar, 2012 22:42

Gaitán så meget interessant ud. Han spillede en god kamp, og var udfordrende i sit spil. Nogle gange overdriver han dog sine driblinger. Men han gjorde et positivt indtryk.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. mar, 2012 22:44

Hvornår spillede Gaitan en god kamp? Nu her mod Chelsea? Så var jeg nu mere imponeret af Bruno Cesar, Maxi Pereira og ikke mindst den altid pålidelige Aimar.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 27. mar, 2012 22:45

Gaitán ender i manchester united.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. mar, 2012 22:55

Passer mig fint, at han rygter til manchester, hvis rygterne om en pris på 265 mio kr eller derover passer.

Der har derimod været rygter om, at Hulk fra Porto kan købes for en pris på omkring 300 mio kr.

Jeg ville vælge sidstnævnte anyday, men ingen af dem ender jo i LFC alligevel - so why bother.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 27. mar, 2012 23:07

Hr. Drejer skrev:Ifølge James Pearce (som følger klubben for Liverpool Echo) vil King Kenny og Comolli få ca. £20-30 M. at rutte med til sommer. (http://liverpool.no/newspg.aspx?id=32466&zone=1).

Det er ikke meget, og jeg er enig med James Pearce i at vi behøver en højre kant og en angriber, som minimum.

Der er også spillere som forlader os til sommer. Aquilani (£6 M.), Cole (£4 M.), Aurelio (0), Maxi (0), Kuyt (£4 M.), Doni (£1 M.), Jones (£0.5 M.), Darby (£1 M.). Det giver £16.5 M, og det stiller igen til Comolli om at få deadwood ud af klubben - hvilket han har klaret fint indtil videre. Hvis vi er dygtige til at få luget ud, så kan vi ende med mellem £35-45 M. på lommen.

Det bliver spændende om Pacheco er færdig i klubben. Det samme gælder Eccleston og Amoo, de har begge nået en alder, hvor de enten bryder igennem, eller sælges videre. Jeg tror at de bli'r sendt videre. Jeg tror og håber at Gulácsi kommer tilbage til næste sæson, efter sit udlån til Hull. Han bli'r forhåbentlig 2. valg i målet. Han er muligvis fremtidens målmand.
Hvis transferbeløbet til sommer kommer til at ligge på mellem £20-45m, så håber jeg maksimalt at vi henter to spillere. Og hvis vi kan tiltrække en klassespiller som Lavezzi, så vil jeg nøjes med en enkelt.

Men som en anden skrev, så er vi med vores placering i denne sæson måske ikke længere at betragte som en seriøs konkurrent til Man City, hvilket man kunne håbe ville lede til muligheden for at tømme deres overskudslager til fornuftige priser. Jeg er i hvert fald ikke for fin til at sige ja tak til Adam Johnson og Tevez. Adebayor skulle for den sags skyld også være velkommen, hvis det står til mig. Hvis vi skiller os af med alle de spillere, som Drejer nævner, så burde der være luft i lønbudgettet til to City-spillere, der går en smule ned i løn, samtidig med at vi rykker et par ungdomsspillere op.
Kloppite

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » tirsdag, 27. mar, 2012 23:14

Der skal ihværtfald købes en Alonsotype, og så en top top angriber der er god for 20-25 pr sæson.. Der er masser af penge, så det bare med at komme i gang..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. mar, 2012 23:18

Undskyld, jeg spørger, men Daily Telegraph har så sent som idag bragt (dødsyge, I know !) rygter om, at Chelsea vil have C. Ronaldo og Higuain for et samlet beløb på 745 mio kr til sommer - what a joke !
Hvis det ikke kan lade sig gøre, så vil de have Cavani og Lavezzi for omkring 520 mio kr i stedet. Nu ser jeg begge rygter som yderst urealistiske, hvilket jeg heller ikke lægger skjul på. Beløberne retfærdiggører, hvertfald intet.

Men er Chelsea så pokkers mere attraktive end os, for vi rygtes godt nok næsten kun med...ja, deadwood.

Jeg forholder mig ikke til selve rygterne, men undrer mig bare over, om Chelsea virkelig er så pokkers mere attraktive end os, at journalisterne tror, de kan tørre sådanne rygter af på os?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. mar, 2012 23:26

Arda skrev:Undskyld, jeg spørger, men Daily Telegraph har så sent som idag bragt (dødsyge, I know !) rygter om, at Chelsea vil have C. Ronaldo og Higuain for et samlet beløb på 745 mio kr til sommer
Mon ikke ronaldo og Higuain, hver har en værdi over en milliard, det tror jeg. Higuain ser jeg som verdens ,i særklasse, bedste angriber. ronaldo´s værdi er vel ikke faldet siden sit skifte til RM.

At Benzema vist nok rates højere end, Higu, er jeg uforstående overfor, så står ved han er bedste angriber.(Messi og ronaldo er ikke angribere ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 28. mar, 2012 09:08

Liverpool are watching Barcelona B starlet Cristian Tello, according to Spanish newspaper AS.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 28. mar, 2012 09:48

Hr. Drejer skrev:Der er også spillere som forlader os til sommer. Aquilani (£6 M.), Cole (£4 M.), Aurelio (0), Maxi (0), Kuyt (£4 M.), Doni (£1 M.), Jones (£0.5 M.), Darby (£1 M.).
Er der en klausul der siger vi kan få £4m for Cole, eller er det et gæt?

Kuyt håber jeg ikke vi sælger. I hvert fald ikke for håndører.

Tror du vi sælger begge reservemålmænd?

Darby tror jeg ikke vi kan få noget nævneværdigt for.

Besvar