21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Fedtigunnarsson skrev:Han 'retweetede' min Lucas-video igår.

Har du et link til den?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Yes.Surf skrev:Fedtigunnarsson skrev:Han 'retweetede' min Lucas-video igår.![]()
Har du et link til den?
http://www.youtube.com/watch?v=PdCSCD0w ... ature=plcp
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Go video.!
Savner fame godt nok lucas lige nu! Han har i hvertfald indstillingen og hjertet det rette sted hver gang.
Savner fame godt nok lucas lige nu! Han har i hvertfald indstillingen og hjertet det rette sted hver gang.

Det er kun gået ned af bakke efter hans skade. Han betyder altså enormt meget for vores spil defensivt samtidig med, at han frigør de offensive spillere for mange af deres defensive pligter.
Bliver så godt at få ham tilbage i næste sæson.
Bliver så godt at få ham tilbage i næste sæson.
jeg havde aldrig i mit liv troet at var så vigtig for LFC! jeg forstår slet ikke at han er blevet kåret som den 4 mest overvurderede spiller i PL, af Goal... 

Så er det jo hermed bevist, at du bare kan bruge det som toiletpapirYNWA skrev:jeg havde aldrig i mit liv troet at var så vigtig for LFC! jeg forstår slet ikke at han er blevet kåret som den 4 mest overvurderede spiller i PL, af Goal...

Hvad år?YNWA skrev:jeg havde aldrig i mit liv troet at var så vigtig for LFC! jeg forstår slet ikke at han er blevet kåret som den 4 mest overvurderede spiller i PL, af Goal...
Verden er smask fuld af hyklere....
Fantastisk gennemgang af Lucas' betydning for det her hold.
http://www.eplindex.com/13934/the-impor ... lysis.html
Det åbner desværre også op for diskussionen om Spearing virkelig er god nok som backup.
Det åbner desværre også op for diskussionen om Spearing virkelig er god nok som backup.

det er ikke mere end 4-5 måneder. Så Dvs 2011...Thommo skrev:Hvad år?YNWA skrev:jeg havde aldrig i mit liv troet at var så vigtig for LFC! jeg forstår slet ikke at han er blevet kåret som den 4 mest overvurderede spiller i PL, af Goal...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jay har ikke Lucas´ niveau, men som backup er han imo meget brugbar. Han kæmper altid 100%, og jeg tror ikke man skal undervurdere betydningen af at have en "local lad" i truppen. Godt nok er fodbolden globaliseret i vore dage, men den lokale forankring betyder stadig noget i en klub som LFC.DaBonks skrev:Fantastisk gennemgang af Lucas' betydning for det her hold.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Crazy, Nuff said so.YNWA skrev:det er ikke mere end 4-5 måneder. Så Dvs 2011...Thommo skrev:Hvad år?YNWA skrev:jeg havde aldrig i mit liv troet at var så vigtig for LFC! jeg forstår slet ikke at han er blevet kåret som den 4 mest overvurderede spiller i PL, af Goal...
Verden er smask fuld af hyklere....
Dette. This. Like. Enig.
Han er vel i virkeligheden vores vigtigste spiller. Måske sammen med Agger og Suárez. De tre betyder utroligt meget for hver deres kæde.
Han er vel i virkeligheden vores vigtigste spiller. Måske sammen med Agger og Suárez. De tre betyder utroligt meget for hver deres kæde.
Suarez --- Carroll --- DowningGuffi182 skrev:Ej hvor jeg glæder mig til han kommer tilbage på holdet!
----- Stevie ---- Aquilani ----
----------- Lucas -----------
Enrique - Agger - Skrtel --- GJ
----------- Reina ------------
Subs.: Doni, Robinson, Flanno, Kelly, Wilson, Coates, Carra, Spearing, Hendo, Adam, Shelvey, Sterling, Bellars, Ny angriber til de £ 20 mio. Kenny menes at have + hvad vi får for Maxi, Kuyt, Darby, Jones, Aurelio, Cole, hvor nogle "blot" er sparede lønninger.
Senest rettet af Niels K lørdag, 28. apr, 2012 10:14, rettet i alt 1 gang.