Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. apr, 2012 23:08

Falcao, ikke mere, intet mindre. Så er jeg tilfreds.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. apr, 2012 23:10

Carlton cole, er dog mere sandsynlig. Britisk kylling fremfor kvalitet er sloganet i LFC

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 05. apr, 2012 23:12

Kan vi ikke bare købe hele Valencias hold ? De spillede skønt i aften - lækre kasser og fightervilje. :)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. apr, 2012 23:18

mortenbak skrev:Kan vi ikke bare købe hele Valencias hold ? De spillede skønt i aften - lækre kasser og fightervilje. :)
Tvivlsomt, ingen britter, ergo dumpet, under den nye strategi.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 05. apr, 2012 23:25

Nåh ja... ØV - de spiller ellers godt og ikke så spansk synes jeg. Masser af indlæg, hurtighed og kreativitet ! Sådan så jeg gerne vores hold spille...

...ikke al det trilleri vi ser fra Barca.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 09:35

Thommo skrev:
mortenbak skrev:Kan vi ikke bare købe hele Valencias hold ? De spillede skønt i aften - lækre kasser og fightervilje. :)
Tvivlsomt, ingen britter, ergo dumpet, under den nye strategi.
God påske til dig også... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 06. apr, 2012 11:58

Kom lige i tanke om drengen da jeg så navnet nu her, han var lige gået lidt i glemmebogen for mig.

Sebastian Giovinco? Forfærdelig god teknik, kanon skud, udfordringsvillig, hurtig. Ham gad jeg faktisk godt se i LFC.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 12:36

Har sagt det før, og gentager det gerne igen; kampene i aftes har ikke gjort det mindre aktuelt:

Radamel Falcao og/eller Roberto Soldado måtte meget gerne spille i rødt efter sommerferien.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 06. apr, 2012 13:45

Helt og aldeles enig!
Sikken et mål Falcao smækker ind! Dog betalte A. Madrid MANGE penge for ham, så mon ikke de mindst vil have det retur plus lidt lommepenge oveni..
Tror han bliver svær at hente. Soldado tror jeg er mere realistisk, men han har satme også målnæse

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 06. apr, 2012 13:52

Hr. Drejer skrev:Ifølge Liverpool.no /de refererer til The Telegraph og Daily Mail), er Kuyt, Maxi og Aurelio salgsemner til sommer. Intet nyt i det, det vidste vi allesammen godt inderste inde. De overraskende er dog, at Tonny Trindade de Vilhena, Pablo Armero og Dan Smith. Jeg kender dem ikke, og har ikke set dem spille. Den førstnævnte er ifølge wiki kun 17 år, midtbanespiller og fra Feyenoord. Pablo er columbianer, 25 år og spiller i venstre side, mens Dan Smith er en 16 årig gut fra Crewe som vi forhandler om (pris: £400.000). The Telegraph er rimelig pålidelig, men hvis de tre kommer ind, så køber vi forhåbentlig også nogle voksne.
Det værste er, at man sagtens kunne se det scenarie gå i opfyldelse. Et par spillere ude, og så indkøb af 2-3 halv-ukendte (eller hel-ukendte) spillere, som aldrig rigtigt slår i gennem.

Forresten har jeg svært ved at tage det seriøst, når folk råber på at Comolli skal fyres. Der var en der sagde han lavede lort i Tottenham. Spurs har ligget til tredjepladsen det meste af sæsonen, og de er stadig et af de bedste bud til 4. pladsen, om end jeg godt kunne se Chelsea tage den med en vild slutspurt.
Og helt ærligt. Han har kun været hos i vel knap 1,5 år. Sku' vi ik' liiiiiiige...?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 06. apr, 2012 14:10

thefugle skrev:Kom lige i tanke om drengen da jeg så navnet nu her, han var lige gået lidt i glemmebogen for mig.

Sebastian Giovinco? Forfærdelig god teknik, kanon skud, udfordringsvillig, hurtig. Ham gad jeg faktisk godt se i LFC.
Rygterne går på at de også gerne vil se ham i Barcelona. Den kunne godt blive svær at hive i land så. Men spændende udvikling han er gået i gennem efter skiftet fra Juve.

Chris R.

Indlæg af Chris R. » fredag, 06. apr, 2012 14:18

Hr. Drejer skrev:Ifølge Liverpool.no /de refererer til The Telegraph og Daily Mail), er Kuyt, Maxi og Aurelio salgsemner til sommer. Intet nyt i det, det vidste vi allesammen godt inderste inde. De overraskende er dog, at Tonny Trindade de Vilhena, Pablo Armero og Dan Smith. Jeg kender dem ikke, og har ikke set dem spille. Den førstnævnte er ifølge wiki kun 17 år, midtbanespiller og fra Feyenoord. Pablo er columbianer, 25 år og spiller i venstre side, mens Dan Smith er en 16 årig gut fra Crewe som vi forhandler om (pris: £400.000). The Telegraph er rimelig pålidelig, men hvis de tre kommer ind, så køber vi forhåbentlig også nogle voksne.
Tonny Trindade de Vilhena skulle angiveligt være blandt de bedste hollandske talenter under 18 år lige nu, og han var med til at vinde u-17 EM sidste år, så ville være spændende hvis man kunne sikre sig ham.
Armero giver også god mening i og med han kan putte noget speed på venstrekanten, ligesom han kan dække venstrebacken i tilfælde af skader. Vi er også linket til Vargas i "Football Italia" og med mit sparsomme kendskab til Serie A ser jeg ham som samme type som Armero, så det virker som om at Comolli går efter en der kan spille venstre kant, men også kan dække venstre back, hvilket giver meget god mening i tilfælde af Enrique skulle få en længere skade.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 06. apr, 2012 14:44

Chris R. skrev:
Tonny Trindade de Vilhena skulle angiveligt være blandt de bedste hollandske talenter under 18 år lige nu, og han var med til at vinde u-17 EM sidste år, så ville være spændende hvis man kunne sikre sig ham.
Armero giver også god mening i og med han kan putte noget speed på venstrekanten, ligesom han kan dække venstrebacken i tilfælde af skader. Vi er også linket til Vargas i "Football Italia" og med mit sparsomme kendskab til Serie A ser jeg ham som samme type som Armero, så det virker som om at Comolli går efter en der kan spille venstre kant, men også kan dække venstre back, hvilket giver meget god mening i tilfælde af Enrique skulle få en længere skade.
Hvis vi snakker om Napolis Eduardo Vargas, så er kun lige skiftet til dem. Og han har mildest talt ikke imponeret, såvidt jeg er informeret, og det gjorde han da heller ikke i hans debutkamp, hvor han blevet taget ud i halvlegen.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 06. apr, 2012 14:46

Belloni skrev:
thefugle skrev:Kom lige i tanke om drengen da jeg så navnet nu her, han var lige gået lidt i glemmebogen for mig.

Rygterne går på at de også gerne vil se ham i Barcelona. Den kunne godt blive svær at hive i land så. Men spændende udvikling han er gået i gennem efter skiftet fra Juve.
Ja det rigtigt. Spændende spiller. Ville være mærkeligt at tage til Barca for ham, de har jo en overflod der spiller hans plads. Han ville ende som Afelley, og speaking of Afelley. Så må han da være træt af manglende spilletid? Kunne vi ikke hapse ham..!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 14:57

Belloni skrev:Helt og aldeles enig!
Sikken et mål Falcao smækker ind! Dog betalte A. Madrid MANGE penge for ham, så mon ikke de mindst vil have det retur plus lidt lommepenge oveni..
Tror han bliver svær at hente. Soldado tror jeg er mere realistisk, men han har satme også målnæse
Falcao er vild. Jeg kendte ikke meget til ham før for et års tid siden, men siden EL-semi´en mod Villarreal, hvor han bankede 4 bolde i kassen, det ene flottere end det andet, har jeg været fortabt. Han satte vist også ny EL-scoringsrekord.

Han har fortsat den stabile målstime i Atletico, så risikoen for at han var et one-hit wonder er minimal; Soldado har scoret stabilt i en del sæsoner efterhånden, så han burde helt klart også være interessant for en klub med så ineffektive angribere som LFC.

At hente dem begge er både urealistisk og unødvendigt. En af de to sammen med Suarez på toppen og med en forhåbentlig-i-form Downing og Gerrard til at fodre dem, så burde der være mange mål at glæde sig til
Senest rettet af Sledgehammer fredag, 06. apr, 2012 15:03, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar