Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Chris R.
af Chris R. » fredag, 06. apr, 2012 14:58
AndreasN skrev:
Hvis vi snakker om Napolis Eduardo Vargas, så er kun lige skiftet til dem. Og han har mildest talt ikke imponeret, såvidt jeg er informeret, og det gjorde han da heller ikke i hans debutkamp, hvor han blevet taget ud i halvlegen.
Der er tale om Juan Manuel Vargas fra Fiorentina. Har læst rygtet inde på den norske.
"Liverpool og Bayern München akter begge å by på Fiorentina-vingen Juan Manuel Vargas. Peruvianeren er til salgs, og Bayern lokker med 10 millioner euro + Diego Contento på lån. Liverpool er villige til å strekke seg til 13 millioner euro. Inter skal også vise interesse for spilleren.
Football Italia"
Håber dog at Armero bliver signet, hvis en af de 2 skal signes. For synes 13 millioner euro er en rimelig høj pris at give for en spiller der fylder 29 to måneder efter sæsonstart. Mener forresten vi har været linket til Vargas sidste sommer også.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » fredag, 06. apr, 2012 15:48
Chris R. skrev:AndreasN skrev:
Hvis vi snakker om Napolis Eduardo Vargas, så er kun lige skiftet til dem. Og han har mildest talt ikke imponeret, såvidt jeg er informeret, og det gjorde han da heller ikke i hans debutkamp, hvor han blevet taget ud i halvlegen.
Der er tale om Juan Manuel Vargas fra Fiorentina. Har læst rygtet inde på den norske.
"Liverpool og Bayern München akter begge å by på Fiorentina-vingen Juan Manuel Vargas. Peruvianeren er til salgs, og Bayern lokker med 10 millioner euro + Diego Contento på lån. Liverpool er villige til å strekke seg til 13 millioner euro. Inter skal også vise interesse for spilleren.
Football Italia"
Håber dog at Armero bliver signet, hvis en af de 2 skal signes. For synes 13 millioner euro er en rimelig høj pris at give for en spiller der fylder 29 to måneder efter sæsonstart. Mener forresten vi har været linket til Vargas sidste sommer også.
Der kan man bare se. Så er snakken jo en helt anden.

Liverpool Football Klopp
-
mortenbak
af mortenbak » fredag, 06. apr, 2012 16:03
Ja netop Soldado så vild ud !
Jeg ser ikke meget spansk fodbold - men hold da op jeg synes Valencia spillede lækker bold igår. En god blanding af fight, tempo, press, indlæg og præcise lange afleveringer og enkeltmandspræstastioner... fuldstændig efter min bog

-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
mortenbak skrev:Ja netop Soldado så vild ud !
Jeg ser ikke meget spansk fodbold - men hold da op jeg synes Valencia spillede lækker bold igår. En god blanding af fight, tempo, press, indlæg og præcise lange afleveringer og enkeltmandspræstastioner... fuldstændig efter min bog

Ja det mindede lidt om et Valencia hold der i 02 (eller var det 03?) der udspillede os, elsker den form for fodbold som Valencia har forsøgt at have som fast filosofi siden 2001. Og det er godt at de med den nye træner igen har en der kan finde ud af det, men måske lidt mere dynamisk end de gamle hold.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
sjampen
- Alder: 34
Soldado er simpelthen for imponerende, og han skal altså være en spiller vi kan hive til klubben. Soldado er måske ikke den hurtigeste eller den stærkeste spiller, men han har lige nok kvalitet begge steder, så sammen med en ualmindelig veludviklet spilforståelse og placeringsevne, samt en evne til bare at få banket kuglen i kassen så er han vel lige det vi mangler. Mål og oplæg, samt en evne til at gå med i spillet og være overalt på den forreste del af banen.
Imod moderne fodbold.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
mig_der skrev:
Ja det mindede lidt om et Valencia hold der i 02 (eller var det 03?) der udspillede os, elsker den form for fodbold som Valencia har forsøgt at have som fast filosofi siden 2001. Og det er godt at de med den nye træner igen har en der kan finde ud af det, men måske lidt mere dynamisk end de gamle hold.
Unai Emery har nu været hos Valencia siden 2008, så jeg ved ikke om han kan betegnes som ny længere.
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Tør jo næsten ikke foreslå det.
Men hvad med Lennon fra Spurs. Han sidder efterhånden en del på bænken for dem, såvidt jeg lige er orienteret ihf, og han er jo en klassisk fløj. Er det ikke sådan en vi mangler i den grad?
Problemmet er jo bare at han er engelsk

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
Cee-Jay
Repsej skrev:Tør jo næsten ikke foreslå det.
Men hvad med Lennon fra Spurs. Han sidder efterhånden en del på bænken for dem, såvidt jeg lige er orienteret ihf, og han er jo en klassisk fløj. Er det ikke sådan en vi mangler i den grad?
Problemmet er jo bare at han er engelsk

Jeg er også en af dem, som synes Lennon i den røde trøje ville være fantastisk.. Han har den speed, som savnes på højrefløjen.
Men frygter prisen vil være ½ milliard el. lign., og der skal være grænser for galskaben..
-
sjampen
Vi bliver simpelthen nød til at hive nogle spillere med god teknik og boldkontrol ind fra Spanien, så vi kan magte at spille bolden rundt.
Jeg har længe været modstander af at hente Javi Martinez fordi jeg ganske enkelt tror det bliver for defensivt med ham og Lucas, men Martinez' er alligevel flere niveauer teknisk over mange andre, og iogmed at jeg synes Gerrard har haft sine bedste kampe når han tager udgangspunkt fra kanten, så er jeg faktisk pro Martinez nu, specielt da han kan spille forsvarsspiller også. Oppe foran bliver vi simpelthen nød til at hente en spiller af Soldados kaliber ind. En teknisk stærk spiller som ved hvor det forpulede mål står henne. En kant ville heller ikke være af vejen, og det kan skam godt være at det er Lennon, selvom jeg ikke er helt solgt på hans kunnen udover at løbe hurtigt.
Imod moderne fodbold.
-
mig_der
AJ skrev:mig_der skrev:
Unai Emery har nu været hos Valencia siden 2008, så jeg ved ikke om han kan betegnes som ny længere.
Så lad os kalde ham for den nuværende/seneste? Ændrer ikke så forfærdeligt meget ved pointen, de har haft gang i Ranieri, Flores, Koemann og så Emery siden Rafa. Af dem har Flores haft lidt held med at styre valencia på den måde som man gerne ser fodbolden(men langt fra godt nok) og både Ranieri og Koemann var direkte pinlige og nu har de så Emery som igen har fået valencia til at spille ganske lækker bold. Omend det også har haltet for ham i perioder.
-
Repsej
Javi Martinez bliver nævnt igen og igen.
Og enig, jeg ser ham også gerne i den røde trøje.
Men hvis vi skal være helt ærlige overfor os selv, hvor mange tror så helt seriøst på at vi kan hente ham?
Er det ikke bare ønsketækning fra vores side, for hvis de store klubber begynder at byde ind har vi vel reelt ikke en jordisk chance.
Burde vi ikke tænke lidt mere på hvad der er realistisk fremfor at nævne spillere vi er milevidt fra.
Ellers står vi jo igen den 1. september og er dybt skuffet over at vi ikke har hentet den og den spiller men kun har fået de og de spillere.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
-
mig_der
Repsej skrev:Javi Martinez bliver nævnt igen og igen.
Men hvis vi skal være helt ærlige overfor os selv, hvor mange tror så helt seriøst på at vi kan hente ham?
Er det ikke bare ønsketækning fra vores side, for hvis de store klubber begynder at byde ind har vi vel reelt ikke en jordisk chance.
Burde vi ikke tænke lidt mere på hvad der er realistisk fremfor at nævne spillere vi er milevidt fra.
Ellers står vi jo igen den 1. september og er dybt skuffet over at vi ikke har hentet den og den spiller men kun har fået de og de spillere.
Jeg tror at de spillere vi kan hente ind afhænger meget af hvilken træner vi har. De hentede vi Mourinho ( Som jeg ikke ønsker) eller et andet topnavn, så er det meget muligt at mange af de her spillere der skal til at foretage det "store" skifte vil til os. Men beholder vi en Kenny, hvis storhed desværre virker ovre, eller anden træner der ikke har et stort navn, så kan vi godt skyde en hvid pil efter de store talenter (eller betale kassen i løn).
-
Repsej
mig_der skrev:Repsej skrev:Javi Martinez bliver nævnt igen og igen.
Jeg tror at de spillere vi kan hente ind afhænger meget af hvilken træner vi har. De hentede vi Mourinho ( Som jeg ikke ønsker) eller et andet topnavn, så er det meget muligt at mange af de her spillere der skal til at foretage det "store" skifte vil til os. Men beholder vi en Kenny, hvis storhed desværre virker ovre, eller anden træner der ikke har et stort navn, så kan vi godt skyde en hvid pil efter de store talenter (eller betale kassen i løn).
Enig.
Vi får ikke de store spillere som vi gerne vil have med KD ved roret.
Der er nogle der skriver at vi skal hente spanske spillere som for nogle år siden.
Jeg er sådan set ikke uenig, men så skal vi som min. have en portugisisk træner og gerne en spansk. Det er set før at det er langt nemmere at have store spillere med samme nationalitet som trænerens.
Og det bringer jo så igen Rafa's navn i spil igen.
Hvis han, Rafa, bliver træner er jeg slet ikke i tvivl om at vi rent faktisk har en chance for feks at hente Javi Martinez og andre spanske spillere der er nævnt.
Jeg bliver mere og mere varm på at netop Rafa skal være vores første signing og så tager vi den derfra.
Bill Shankly :
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Jeg tror Kuyt og Andrew ryger til sommer.
Og der hentes et par andre typer ind.
Er der en som er i stand til at give en beskrivelse og vurdering af Mattias Suarez
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 08. apr, 2012 20:55
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -liverpool
Milan Jovanovic har rådet sin makker i Anderlecht Matias Suarez til ikke at skifte til Liverpool.
- Jeg fældede mange tårer i England. Jeg var ulykkelig hver eneste dag. London er et dejligt sted at bo, men alle andre steder er deprimerende. Jeg har rådet Suarez til ikke at skifte til Liverpool. De vil helt sikkert lokke ham med en masse penge, men jeg synes, han skal vælge Italien, siger Milan Jovanovic.
Stakkel.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp