Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Anders100

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anders100 » mandag, 09. apr, 2012 03:57

Første indlæg på siden.

Hvem skal ind? Egentlig et godt sprøgsmål, som ingen kan svare på, undtagen dem som er tættest på Liverpool.

Vores indkøb er siden Benitez kom til, kørt af det forkerte spor. Benitez som startede vognen med at købe en mængde af spillere som aldrig slog til, men med enkelte genistreger undervejs. Torres er det bedste eksempel. Han kom fra Atl. Madrid og var deres stjernespiller, dog uden at hamre kasser ind på stribe. Derfor var der også meget tvivl blandt Liverpool fansne omkring ham. Ville han kunne leve op til hans transferbeløb?, og ville han blive den målscore vi manglede? Mange tvivlede, men Benitez havde hentet en af Liverpool's bedste angribere nogensinde.

Sæsonen 09/10 blev Benitez sidste for klubben, i hvert fald indtil videre. Lur mig om han ikke kommer igen. Hodgson tog over efter en fremragende sæson med Fulham i Europa League. Han kørte videre på det sidespor Benitez var på vej til, og valgte at smadre klubben med massere af uduelige spillere. Konchesky, Poulsen og Jovanovic er selvfølgelig de tre første man får i tankerne. Også Brad Jones var et mærkeligt køb. Hvorfor dog betale lidt over 15 mio. for en reserve keeper, når man har mulighed for at hente flere erfarne keepere på fri transfer eller bare bruge de to unge keepere, som var der på det tidspunkt. Gulasci og Hansen.

Hodgson blev fyret, og ind trådte King Kenny. King Kenny agerede hurtigt, og ind kom Suarez. Vi jublede alle - Suarez - Torres i front, kunne det blive meget bedre? Næppe. I følge Torres kunne det. Han tog til London, og til Abramovich FC. Kenny hastindkøbte Carroll, for et fuldstændig vanvittigt beløb, som dog skulle tages i mente at det beløb Torres blev solgt for.

Sæsonen vendte, og pludselig var top-4 indenfor rækkevide, men en 2-0 nederlag til Tottenham til allersidst på sæsonen ødelagde det, og vi endte uden for de europæiske pladser. Dalglish havde fået stillet en masse penge til rådighed, men brugte dem alle sammen på en stor ubrugbar lort. Adam som var kæmpe stjerne i Blackpool, har ikke vist en eneste af de kvaliter som han havde i Blackpool, og som vi alle havde ventet på at se i den røde trøje. Downing kom til fra Aston Villa for en meget høj sum, på trods af at han kun er en middelmådig engelsk spiller. Det samme galdt Henderson, som dog har fremtiden foran sig, og forhåbentlig viser han noget af det, som Dalglish så i ham da han hentede ham i Sunderland også for en meget høj sum.

Enrique - Det er den vej vi skal gå. Endelig en som har slået igennem fra start. Enormt stærk fysisk, meget hurtig, og stabil defensiv. En ting som dog pisser mig af hver eneste gang han har bolden, er at han holdet på den alt for lang tid, og bruger ALDRIG det fucking højreben, men kun det venstre, hvilket nogengange ender ud i en fejlaflevering, eller et boldtab. Synes han mangler meget i sin boldgang, og hans pasningsspil.

Denne trup skal sorteres godt og grundigt, og hvis vi skal i top-4 næste sæson, skal disse spillere væk fra klubben: Kuyt, Maxi og Aurelio (Hvad laver han egentlig i klubben?). Egentlig kan mange ryge samme vej, men hvis folk som: Carragher, Adam, Downing, Henderson og Shelvey kan klare at være reserver, så kan de blive, hvis ikke kan de tage samme vej som de tre jeg nævnte skal forlade klubben.

Carragher er en legende, men vi må bare indse at Coates allerede nu er bedre, og at hans karriere er forbi. Han kan måske spille en kamp i ny og næ, men heller ikke mere.

Adam og Downing skal bare acceptere en reserve position - ellers farvel.

Henderson og Shelvey er stadig unge, men ingen af dem skal være blandt vores start 11 endnu, det har de simpelthen ikke niveauet til. Henderson har skuffet mig meget i år, og hvis det ikke bliver bedre i næste sæson, så bliver vi nød til at sige farvel til ham.

Dalglish ønsker at hente mange unge spillere til klubben, men det er ikke vejen frem - eller det kan de være på den langsigtede plan, men nu og her mangler vi nogle spillere som kan rette op på den måde vi spiller på pt. Samtidig så har vi en ganske lovende akademi, hvor Kelly, Spearing, Flanagan, Robinson og Sterling alle er på vej til et gennembrud. De tre første har så småt fået det.

Jeg er af den mening at vi skal forstærke os grundigt, med spillere som topper nu, og ikke om 5-10 år. Det holder bare ikke, hvis vi ønsker at komme i CL hutigst muligt.

Lad os starte fra bunden:
Målmand: Reina er helt klart god nok
Forsvar: Johnson/Kelly på højrebacken, to gode spillere begge to. Kunne godt tænke mig at se Kelly på backen og Johnson på kanten. Agger klart førstevalg i midterforsvaret så snart han er skadesfri, eller burde han i hvert ´fald være, ved ikke hvordan Dalglish har det. Skrtel/Coates skal kæmpe om den anden plads, imens Carragher er 4. valg. Enrique på venstreback med Johnson som kan erstatte ham, så ryger Kelly ind på højreback, eller Flanagan hvis Kelly er skadet. Ellers kan Robinson tage over, som naturlig venstreback.

Midtbane: Vi har to mand som har niveauet, Lucas og Gerrard, resten er en folk boldmongoler. Spearing, Henderson og Shelvey er fine som back-ups, imens Adam kan bruges i den værste nød. Ind skal noget kreativitet, så en kreativ central midtbane. Moutinho fra Porto kan være en mulighed eller Rasmus Elm fra AZ. Montolivo kan også være en mulighed, og især hvis Fiorentina sentasionelt skal rykke ned. Alle tre spillere med en meget højt niveau. Ser helst Moutinho eller Montolivo i klubben. Elm har endnu ikke vist sig i en meget stor liga endnu. Keita kan også være en billig løsning.

Vores kanter er klart vores svageste punkt. Jeg ser faktisk helst at Suarez kommer til at ligge som en invendig angriber på den ene kant, og så på den anden kant, mangler vi en hurtig og teknisk begavet herre. Adam Johnson fra City er utilfreds med at sidde på bænken, og vil være en mulighed, en anden mulighed kan være Scott Sinclair fra Swansea. Hvis vi har pengene til det, og kan lokke nogen af de helt store spillere til, skal vi prøve med enten Pedro, Tello eller Cuenca fra Barcelona.

Hvis vi rykker Suarez på kanten, mangler vi en angriber som kan store mål, gerne mange mål. Kigger vi mod Rusland, så har CSKA 2 klasseangribere. Vagner Love og Doumbia. Især sidstenævnte ser jeg meget gerne i klubben. Hvis pengene er der, kan vi prøve at byde på både Montolivo til midten, samt Jovetic til toppen, og Vargas til kanten, hvis sidstenævnte kan fås billig.

Det var det jeg havde at skrive om transfers lige pt.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » mandag, 09. apr, 2012 09:42

@ Anders100

Mange gange velkommen til siden. (er selv meget ny men alligevel) :)

Jeg synes dit indlæg er utroligt fornuftigt og giver dig ret i meget af det. rygterne kører jo omkring vargas men for at være ærlig må jeg indrømme jeg synes han ville være et dumt køb medmindre vi kan få ham meget billigt da han snart er 29.. En jeg synes kunne være spændende, også pga en artikel jeg tidligere læste om at når man er en klub i krise som vi jo må indrømme vi er desværre så kan en god måde at komme frem være ved at købe andre storklubbers problembørn og bænktalenter og give dem en ny start og få dem på rette kurs igen hvilket kan være til stor gavn. Jeg synes det er en ret interessant tanke og jeg kunne forestille mig med den manskabsbehandling og stemning man har fornemmelsen af at der er i klubben bla spillere og trænere mm at dette kunne være en aktuel løsning. Her tænker jeg adam johnson især som du også nævner da han er utilfreds på bænken. lennon ellers måske også.. og så til sidst det helt store og skræmmende forslag BALOTELLI!! Mancini har sagt han nok bliver solgt og han ikke gider ham mere. Han er et problembarn men talentet og evnerne kan der ikke være tvivl om, da mancini er træt af ham og klubben ikke har brug for penge kan han muligvis være relativt billig. Jeg er selv fan af lidt kontroversielle spillere og er stor tilhænger af Suarez og Bellamy og kan godt lide når andre klubber ikke kan lide vores spillere da det betyder de er gode og fighter for klubben som oftest. Så jeg synes bestemt vi skal gå efter den kære mario han kunne være sjov at have i klubben men det er måske bare min skøre mening :P
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » mandag, 09. apr, 2012 10:40

Ballo! Vil elske at få ballo
Billede

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 09. apr, 2012 11:24

Billede

Man kan have mange meninger om manden (drengen?), men ikke desto mindre har han potentialet til at blive en af de bedste angribere i verden.
En anden snak er det så, at det nok er mere sandsynlig vi bliver mestre næste sæson, end SuperMario trækker i den røde trøje.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 09. apr, 2012 11:35

Aldrig i livet vil jeg have ham til klubben.

Hvis en Mancini, som iflg ham selv og en City kammerat jeg har som siger han betragter ham som en søn, ikke kan styre ham hvordan pokker skal vi så kunne gøre det?

Med alt det vi har været igennem de seneste år er det sidste vi har brug for da en primadonna som ham så ikke gør andet end at skabe uro alle de steder han dukker op.

Desuden vil han vel have en løn der svarer til det vi kan tilbyde 2-3 spillere som kan opføre sig pænt.

Og med ham i truppen kan vi jo lige så godt spille med 10 på banen. Min påstand er, efter det jeg har fået at vide fra min kammerat, at han i 90% af tiden på banen ikke laver en skid eller prøver på at blive vist ud som igår mod Arsenal.
her kommer selv en Carroll jo til at ligne en arbejdsmand i forhold til Balotelli.

Fantastisk fodboldspiller når han gider, ingen tvivl om det. Det er bare ikke ret tit at han gider noget som helst! ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » mandag, 09. apr, 2012 12:15

hvad med at kigge mod real madrid og barcelona, der er nogle spændene emner. Hvis vi starter i real madrid har de disse spillere som jeg selv tror vil kunne løfte vores niveau en del.
fra real madrid kan nævnes disse som måske kan lokkes til klubben.
Angel di Maria
Kaka
josé callejon
gonzalo higuain
raul albiol
Det kan godt være at mine bud er u realistiske eller dyre men jeg tror det er bedre end de spillere vi bliver rygtet til lige nu. For at få spillerne skal vi nok løfte vores løn politik lidt men var det ikke også det man city gjorde og de har da trods alt været godt med hidtil i sæsonen.
måske skal man også kigge mod italien men jeg har ikke set så mange kampe dernede fra så jeg kan ikke nævne nogle
Man kan ikke være lige heldig hver gang

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » mandag, 09. apr, 2012 12:59

Haha kan godt forstå din skepsis repsej og mit forslag går skam også kun på hvis han er billig pga sit ry :) om han tager meget i løn gør mig ikke så meget hvis bare han leverer hvilket han helt sikkert har evnerne til. Han arbejder jo ikke og opfører sig idiotisk fordi han ikke er glad for hvor han er og kommer i klemme i primadonna/ idiot-klubben af mongoler der er samlet i city så har faktisk en tro på at hvis han bliver købt som en stjerne og får lov at spille og bliver behandlet rigtigt af en manager og fans og andre klubmennesker inkl. de andre spillere at han så virkelig kan slå igennem. kald mig bare naiv men synes det kunne være et sindssygt fedt eksperiment ;)

Puha KristianK er enig med dig i der er spændende spillere i real og barcelona men ellers er der også i de andre sub-top klubber i spanien som måske er mere realistiske.

Men hvis vi nu snakker real og barca så ville jeg godt nok hellere skydes, hænges og brændes end at se di maria i den røde trøje jeg kan ikke holde den mand ud han er forfærdelig. dygtig fodboldspiller men ellers helt igennem rædselsfuld i mine øjne. Kaka er en blandet pakke synes jeg plus alderen er et minus. jose callejon og higuain er jeg meget enige i kunne være utroligt fede at få til men mener måske det er lidt urealistisk.

i Barca så jeg gerne vi hentede tello eller cuenca som andre også har nævnt :) og ellers i den spanske subtop er der selvølgelig soldado hos valencia og falcao hos atletico. ellers måske rossi hos villarreal da de vil sælge ham til sommer¨og ham ved man der er mål i :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. apr, 2012 13:09

I den norske linkes vi til to Crewe spillere. Nick Powell, som er en 18 årig offensiv midtbanespiller, og Dan Smith, som skulle være et meget stort talent. Crewe er i akut pengenød, og er derfor nødsaget til at sælge deres talenter.

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » mandag, 09. apr, 2012 13:27

Happy bday Fowler

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 09. apr, 2012 16:12

Vagner Love spiller i Flamingo ;)

- Lad os få Strootman, Sinclair & en angriber - Det er realistiske spillere - Evt. kunne man gå efter Mat Hummels & Willian fra Shakthar :dontknow:

-Der er mange spillere jeg gerne vil have, men ved faktisk ikke hvad vi kan tiltrække :wall: :(

BillyBlondelle

Indlæg af BillyBlondelle » mandag, 09. apr, 2012 17:08

Hvis Kuyt ikke kommer igang og skal sælges kunne jeg godt tænke mig Marko Marin! Ung spiller med fart og teknik i fødderne. Synes Kuyt mangler begge dele!

Caroll blev også solgt hvis det stod til mig, men en spiller der har været så dyr tror jeg desværre ikke bliver solgt:-/
Eller ville cavani i stedet for caroll være lækkert!

Shelvey har sgu vist at han er en fighter. Og så synes jeg han er noget hurtigere og noget mere værd end hr. Adam! Ud med Adam og købt en teknisk dygtig midtbane, eller få aquilani tilbage!

sjampen

Indlæg af sjampen » mandag, 09. apr, 2012 20:04

LFC_20 skrev: - Lad os få Strootman, Sinclair & en angriber - Det er realistiske spillere - Evt. kunne man gå efter Mat Hummels & Willian fra Shakthar :dontknow:
Strootman kan jeg godt lide, men tvivler på at han kan gå ind og gøre den forskel i startopstillingen som vi sukker efter. Jeg så langt hellere en spiller som Moutinho fra Porto. Jeg er langt fra så imponeret af Sinclair som alle andre tilsynelanende er, og hvis det er det niveau vi kan tiltrække af kantspillere, så kommer vi absolut ingen vegne, medmindre vi rammer på en lottokupon(Hvilket dog godt kunne være Sinclair).

Willian har jeg ikke set nok af, men jeg ville blive MEGET overrasket hvis vi kunne hente Mats Hummels. Han er efter min mening blevet en af de absolut bedste forsvarsspillere i verden og viser det både i ligaen og på det tyske landshold. Desuden synes jeg vi har en rigtig god duo i Skrtel og Agger, og med Hummels ville det være synd hvis 1 af de 3 skulle rådne på bænken. Hvis vi skal gardere os får Aggers skader, synes jeg det er mere fornuftigt og realistisk at hente en spiller som Shawcross eller Scott Dann. Spillere som har niveauet til at spille i PL og som kan udfylde en backup rolle, uden at de bliver for dyre eller utilfredse med ikke at starte. Alternativt kunne man kigge til Holland hvor Twentes Douglas eller måske AJAXs Vertonghen kunne lokkes til.
Imod moderne fodbold.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 09. apr, 2012 20:12

sjampen skrev:
LFC_20 skrev: - Lad os få Strootman, Sinclair & en angriber - Det er realistiske spillere - Evt. kunne man gå efter Mat Hummels & Willian fra Shakthar :dontknow:
Strootman kan jeg godt lide, men tvivler på at han kan gå ind og gøre den forskel i startopstillingen som vi sukker efter. Jeg så langt hellere en spiller som Moutinho fra Porto. Jeg er langt fra så imponeret af Sinclair som alle andre tilsynelanende er, og hvis det er det niveau vi kan tiltrække af kantspillere, så kommer vi absolut ingen vegne, medmindre vi rammer på en lottokupon(Hvilket dog godt kunne være Sinclair).

Willian har jeg ikke set nok af, men jeg ville blive MEGET overrasket hvis vi kunne hente Mats Hummels. Han er efter min mening blevet en af de absolut bedste forsvarsspillere i verden og viser det både i ligaen og på det tyske landshold. Desuden synes jeg vi har en rigtig god duo i Skrtel og Agger, og med Hummels ville det være synd hvis 1 af de 3 skulle rådne på bænken. Hvis vi skal gardere os får Aggers skader, synes jeg det er mere fornuftigt og realistisk at hente en spiller som Shawcross eller Scott Dann. Spillere som har niveauet til at spille i PL og som kan udfylde en backup rolle, uden at de bliver for dyre eller utilfredse med ikke at starte. Alternativt kunne man kigge til Holland hvor Twentes Douglas eller måske AJAXs Vertonghen kunne lokkes til.
Hellere J. Martinez til forsvar og def midt...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 09. apr, 2012 21:00

Dette rygte er sød musik, Adam Johnson og Adebayor

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=32608&zone=1
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 09. apr, 2012 21:14

Emmy skrev:Dette rygte er sød musik, Adam Johnson og Adebayor

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=32608&zone=1
Men gør måske rygtet lidt useriøst når det metro :) Ved egentlig ikke hvad jeg ville sige til Adebayor, men Adam Johnson ville klart være en YES SIR!

Besvar