Adebayor vil være en kæmpe forstærkning.Belloni skrev:Men gør måske rygtet lidt useriøst når det metroEmmy skrev:Dette rygte er sød musik, Adam Johnson og Adebayor
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=32608&zone=1Ved egentlig ikke hvad jeg ville sige til Adebayor, men Adam Johnson ville klart være en YES SIR!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det synes jeg nu også Adam Johnson ville være.
Helt bestemt. De vil begge være kærkomne forstærkninger.Hr. Drejer skrev:Det synes jeg nu også Adam Johnson ville være.
"We're not racist, we only hate the mancs"
NOT gonna happen..Emmy skrev:Helt bestemt. De vil begge være kærkomne forstærkninger.Hr. Drejer skrev:Det synes jeg nu også Adam Johnson ville være.
Hvorfor skulle nogen af de to skifte til en klub som har problemer med at slutte i 10 top og med en "kongen" til træner, som er ved at skabe fundamentet for sit eget monarkis fald?
Jo hvis vi betaler kassen i løn - hmm NOT gonna happen eftersom FSG kører "moneyball"..
Næh når vi rygtes til Bobby Zamora eller Damien Duff så er det realistisk..
Helt sikkert ja tak til Adam Johnson, hvis prisen ellers er rigtig.
Adebayor har jeg på ingen måde lyst til at se i Liverpool. Selvom han har forbedret sin adfærd på banen lidt, siden Arsenal tiden, så mener jeg stadig ikke han er en holdspiller. Der er for meget primadonna over ham og for lidt fight når tingene ikke lige kører for holdet. Han er en spiller der kun er god i medgangstider, og vi ved alle at det er ikke det vi har oplevet mest til som Liverpool fans de seneste år. Og så har han det med at få nogle vanvittige hjerneblødninger, hvor hans temperement løber af med ham. Lidt ligesom Balotelli, dog ikke i samme grad, for den mand er dog den mest usympatiske spiller jeg længe har set.
Hvis en af de to (Adebayor/Balotelli) kommer til klubben, ved jeg ærligt ikke hvordan jeg ville tackle det. Jeg håber af hele mit hjerte, det aldrig kommer til at ske!
Adebayor har jeg på ingen måde lyst til at se i Liverpool. Selvom han har forbedret sin adfærd på banen lidt, siden Arsenal tiden, så mener jeg stadig ikke han er en holdspiller. Der er for meget primadonna over ham og for lidt fight når tingene ikke lige kører for holdet. Han er en spiller der kun er god i medgangstider, og vi ved alle at det er ikke det vi har oplevet mest til som Liverpool fans de seneste år. Og så har han det med at få nogle vanvittige hjerneblødninger, hvor hans temperement løber af med ham. Lidt ligesom Balotelli, dog ikke i samme grad, for den mand er dog den mest usympatiske spiller jeg længe har set.
Hvis en af de to (Adebayor/Balotelli) kommer til klubben, ved jeg ærligt ikke hvordan jeg ville tackle det. Jeg håber af hele mit hjerte, det aldrig kommer til at ske!
Selv mit skæg er rødt!
Og det ved du fordi?Mercu skrev:NOT gonna happen..Emmy skrev:Helt bestemt. De vil begge være kærkomne forstærkninger.Hr. Drejer skrev:Det synes jeg nu også Adam Johnson ville være.
Hvorfor skulle nogen af de to skifte til en klub som har problemer med at slutte i 10 top og med en "kongen" til træner, som er ved at skabe fundamentet for sit eget monarkis fald?
Jo hvis vi betaler kassen i løn - hmm NOT gonna happen eftersom FSG kører "moneyball"..
Næh når vi rygtes til Bobby Zamora eller Damien Duff så er det realistisk..
Selv mit skæg er rødt!
Han vil ikke redde vores hold fra nedturen, men en farlig og billig angriber kunne være Clint Dempsey. Han scorer, kæmper og er generelt dygtig til det vi mangler på holdet. Vil klart foretrække Soldado eller en lignende poacher, men Dempsey kunne være en god erstatning.

Jeg korrigerer lige. Hvis Maxi (og Kuyt) forlader os skal førsteprioriteten selvfølgelig være erstastning(er). Og der skulle gerne være tale om spillere, der er mere naturlige wings end Henderson, mere fit end Bellamy og bedre end Downing. Hvis sådanne er mulige at finde. Hoilett er et bud, selvom han nok vil kræve en høj løn resp. sign-on-fee, da han er transferfri.AJ skrev:En midterforsvarer.
Hoilett er klart en mulighed, jeg tænker også Jovetic fra Fiorentina det hold er langt nede i tabellen og kan ikke blive ved med at holde på ham.AJ skrev:Jeg korrigerer lige. Hvis Maxi (og Kuyt) forlader os skal førsteprioriteten selvfølgelig være erstastning(er). Og der skulle gerne være tale om spillere, der er mere naturlige wings end Henderson, mere fit end Bellamy og bedre end Downing. Hvis sådanne er mulige at finde. Hoilett er et bud, selvom han nok vil kræve en høj løn resp. sign-on-fee, da han er transferfri.AJ skrev:En midterforsvarer.

-
Jovetic er helt klart et must. Ham skal vi forsøge at købe.
*Han er stadig ung - 22 år
*Han har meget erfaring efter 4 år i Serie A
*Han har scoret 21 mål i 82 kampe
*Han bliver dyr
Han minder i den grad om Baggio - både i spillestil og i hårpragt. Hvem husker ikke da han kørte rundt med et rigtigt godt Liverpoiol hold i 2009, og scorede 2 mål.
*Han bliver dyr
Han minder i den grad om Baggio - både i spillestil og i hårpragt. Hvem husker ikke da han kørte rundt med et rigtigt godt Liverpoiol hold i 2009, og scorede 2 mål.
Roberto Baggio?Hr. Drejer skrev:Jovetic er helt klart et must. Ham skal vi forsøge at købe.
*Han bliver dyr
Så skal vi lige kalde på Mikkel

Jeg var skeptisk overfor Jovetic for nogle år siden, men må da sige han har virker som en ganske god spiller. En spiller der sagtens kan falde ind i Liverpool og forbedre os væsentligt på en af de offensive positioner. Han har bevist sit værd over en årrække nu. Jeg er stemt for at prøve ham af.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg er helt klart med på Jovetic-håbet. Meget dygtig spiller, som jeg faktisk vil betragte, som en spiller fra den meget omtalte øverste hylde....Hr. Drejer skrev:Jovetic er helt klart et must. Ham skal vi forsøge at købe.
*Han bliver dyr
Kloppite
Spillere som Jovetic og Soldado bør være mulige, og jeg ser stadig Hoilett og Diamé som spændende spillere, der står overfor en fri transfer. Nogen har nævnt Raúl som mulighed, og det kunne være et spændende forsøg, men måske det alligevel er for sent i karrieren.

IND:
Adam Johnson
Javi Martinez
UD:
Maxi
Kuyt
Aurelio
Cole
Adam
Martinez er en mere teknisk begavet og mere boldsikker udgave af Lucas. Lucas og Martinez som de to kontrolerende midtbanespillere i en 4-2-3-1 og Gerrard lige foran som 10eren.
Adam Johnson kan skabe en masse på ingen plads og samle sig en masse opmærksomhed, som Downing sikkert vil få stor glæde af. Holdene der skal møde Liverpool ved udemærket godt, at det er i venstre side tingene skal komme fra. Jeg tror det er en af årsagerne til, at Downing har haft det svært.
Hvis man ser på ind og ud listen vil spillerne der skal ud dække lønningerne til de nye og så endda give et lille plus.
Så kan vi begynde at snakke om top 4!
Adam Johnson
Javi Martinez
UD:
Maxi
Kuyt
Aurelio
Cole
Adam
Martinez er en mere teknisk begavet og mere boldsikker udgave af Lucas. Lucas og Martinez som de to kontrolerende midtbanespillere i en 4-2-3-1 og Gerrard lige foran som 10eren.
Adam Johnson kan skabe en masse på ingen plads og samle sig en masse opmærksomhed, som Downing sikkert vil få stor glæde af. Holdene der skal møde Liverpool ved udemærket godt, at det er i venstre side tingene skal komme fra. Jeg tror det er en af årsagerne til, at Downing har haft det svært.
Hvis man ser på ind og ud listen vil spillerne der skal ud dække lønningerne til de nye og så endda give et lille plus.
Så kan vi begynde at snakke om top 4!
-
@JØ
Hvem skal score målene?
Vi kan ikke score nu, og med Johnson og Martinez, så øges vores muligheder ikke, da ingen af dem er måltyve.
Hvem skal score målene?
Vi kan ikke score nu, og med Johnson og Martinez, så øges vores muligheder ikke, da ingen af dem er måltyve.