Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.
Er det i øvrigt bare mit tv signal, der sejler, eller er 3+ uhyggeligt ustabil? Både billede og lyd falder så ofte ud, at det efterhånden føles som et dårligt internetstream...
Er det i øvrigt bare mit tv signal, der sejler, eller er 3+ uhyggeligt ustabil? Både billede og lyd falder så ofte ud, at det efterhånden føles som et dårligt internetstream...
Senest rettet af Aarde tirsdag, 17. apr, 2012 21:33, rettet i alt 1 gang.
-
Enig, Webb gør det rigtig godt. Derudover er det tydeligt at se, hvor forvante Real spillerne er med hensyn til at få frispark. De falder til jorden ved den mindste berøring og ser totalt uforstående ud, når der ikke fløjtes.Aarde skrev:Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.
I øvrigt en rigtig god kamp indtil videre. Masser af intensitet og to offensivt betonede hold. Yousee er dog klart banens ringeste hvilket op til flere udfald i første halvleg vidner om

Det sker også hos dig? Det er jeg glad for at høre - så er det i det mindste ikke mit tv-signal den er gal med. Men ja, det er har været helt horribelt indtil videre.Robbie_God_Fowler skrev:Enig, Webb gør det rigtig godt. Derudover er det tydeligt at se, hvor forvante Real spillerne er med hensyn til at få frispark. De falder til jorden ved den mindste berøring og ser totalt uforstående ud, når der ikke fløjtes.Aarde skrev:Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.
I øvrigt en rigtig god kamp indtil videre. Masser af intensitet og to offensivt betonede hold. Yousee er dog klart banens ringeste hvilket op til flere udfald i første halvleg vidner om.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
De to hold har godt nok glemt håndbremsen i dagens kamp.
Dejligt at se en kamp hvor man angriber konstant, og ikke forsøger med en kontrolleret defensiv, som så ofte før er set i knald eller fald kampene i de sidste kampe.
Jeg kan kun forestille mig der kommer et eller to mål mere i anden halvleg. Selvom chancerne nu ikke har været så oplagte endnu.
Burde der iøvrigt ikke være dømt offside ved Bayerns mål? Gustavo står i klar offside og er med til, at genere udsyndet for Casillas.
@ jer med tv problemer, så lader det til at være hos Yousee den er gal med. Jeg har intet problem og jeg har Stofa.
Men kan da se at flere finder det spændene at følge kampen på Livescore.
Dejligt at se en kamp hvor man angriber konstant, og ikke forsøger med en kontrolleret defensiv, som så ofte før er set i knald eller fald kampene i de sidste kampe.
Jeg kan kun forestille mig der kommer et eller to mål mere i anden halvleg. Selvom chancerne nu ikke har været så oplagte endnu.
Burde der iøvrigt ikke være dømt offside ved Bayerns mål? Gustavo står i klar offside og er med til, at genere udsyndet for Casillas.
@ jer med tv problemer, så lader det til at være hos Yousee den er gal med. Jeg har intet problem og jeg har Stofa.
Men kan da se at flere finder det spændene at følge kampen på Livescore.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 743865.eceAarde skrev:Det sker også hos dig? Det er jeg glad for at høre - så er det i det mindste ikke mit tv-signal den er gal med. Men ja, det er har været helt horribelt indtil videre.Robbie_God_Fowler skrev:Enig, Webb gør det rigtig godt. Derudover er det tydeligt at se, hvor forvante Real spillerne er med hensyn til at få frispark. De falder til jorden ved den mindste berøring og ser totalt uforstående ud, når der ikke fløjtes.Aarde skrev:Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.
I øvrigt en rigtig god kamp indtil videre. Masser af intensitet og to offensivt betonede hold. Yousee er dog klart banens ringeste hvilket op til flere udfald i første halvleg vidner om.
Liverpool Football Klopp
-
Paradoksalt nok sidder de på de spanske forums og synes Webb har dømt dårligtAarde skrev:Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.

Fan af Manchester United
Herligt!AllanShore skrev:Paradoksalt nok sidder de på de spanske forums og synes Webb har dømt dårligtAarde skrev:Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle komme til at rose Howard Web, men jeg har sgu respekt for den autoritet, han lægger for dagen i aftenens kamp. Det er tydeligt at se, at han ikke har i sinde at lade spillerne flagre arrigt gestikulerende om ham ved hver eneste kendelse - hvilket må siges at være den rigtige tilgang, de to hold samt kampens betydning taget i betragtning. Kronen på værket ville være, hvis han fik smidt et gult kort efter Ronaldo, Ramos, Robben eller en fjerde næste gang de ignorerer hans fagter og stedet fortsætter deres evindelige brokkeri.

I øvrigt utroligt, at Ronaldo ikke sparker den første chance ind - det ligner ham særdeles dårligt med SÅ forkølet en afslutning.
Senest rettet af Aarde tirsdag, 17. apr, 2012 22:00, rettet i alt 1 gang.
Prøv at skift over på det analoge signal. Det virker for mig(har også Yousee).
Iøvrigt godt lavet af Benzema ved målet.
Iøvrigt godt lavet af Benzema ved målet.

-
Jeg tror gerne Mølby ser Di Maria i Liverpool
.

Manden er verdensklasse!!!Robbie_God_Fowler skrev:Jeg tror gerne Mølby ser Di Maria i Liverpool.
...... altså Mølby!
Collymore var bomben!
Big time. Altid noget at nettet virkerRobbie_God_Fowler skrev:. Yousee er dog klart banens ringeste hvilket op til flere udfald i første halvleg vidner om.
Verden er smask fuld af hyklere....
Håber Big Andy sidder og kigger med i dag. Gomez er uhyggelig i det felt. Ejer det fuldstændigt!
Collymore var bomben!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Haha, havde det der sket på Old Toilet havde Scum helt sikkert fået straffe af Webb... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Holdt kæft det er godt lavet.
Blev han egentlig ikke også snydt for et straffe nu her? Det er muligt at Ramos når at spille bolden, men det gør Coentrão da ingenlunde - og hvorfor han vælger at jorde Gomez ned til at starte med er da også en gåde af de større.Linde skrev:Håber Big Andy sidder og kigger med i dag. Gomez er uhyggelig i det felt. Ejer det fuldstændigt!
Men who cares? Han scorer da bare alligevel.