Rigtig spændende liste, Hekkem. Synes den tyske/hollandske/franske liga har masser af spændende spillere, som kan erhverves forholdsvis billigt, som vist af Newcastle med Cisse/Tiote/Cabaye/Ben Arfa.
Hekkem skrev:Når nu jeg er i gang med listen fra sidste år, så kan jeg måske komme med forslag til spændende spillere der kan erhverves i år.
Midtforsvar:
Jan Vergonghen (24 år) - Ajax
Toby Alderwiereld (23) - Ajax
Diego Godin (26) - Atletico Madrid
Isaac Vorsah (23) - Hoffenheim
Andreas Granqvist (27) - Genoa
Douglas fra Twente burde også være et kig værd. Alene det faktum at han er rygtet til Newcastle for 5 mill pund burde gøre diverse engelske klubber interesserede
En anden kandidat kunne være Alvaro Dominguez fra Atletico som vi var linket til sidste sommer. Fordelen ved ham er at han både kan dække CB og Vb, ligesom at han snakker flydende engelsk. Ulempen er han har været i infight med Kuyt og er passiv Chelsea fan jvf. dette link:
http://www.guardian.co.uk/sport/2010/ma ... small-talk
Vertonghen føler jeg mig rimelig sikker på ender i Spurs eller Arse.
Hekkem skrev:
Central midtbane:
Arturo Vidal (24) - Juventus
Nuri Sahin (23) - Real Madrid
Borja Valero (27) - Villarreal
Hernanes (26) - Lazio
Så gerne at vi til den centrale midt kiggede på en med defensive kvaliteter, som både kan erstatte Lucas i tilfælde af skade, men også kan ligge ved siden af ham. Altså som for eksempel Vidal som du har forslået eller måske en Lars Bender fra Leverkusen eller en Fernando fra Porto.
Hekkem skrev:
Kanter:
Jefferson Farfan (27) - Schalke 04
Wesley Verhoek (25) - Twente
Adam Johnson (24) - Man City
Kevin Grosskreutz (23) - Dortmund
Javier Pastore (22) - Paris SG
André Schürrle (21) - Leverkusen
Antoine Griezmann (21) - Real Sociedad
Igen må alle sammen siges at være rigtig spændende. En Luciano Narsingh fra Heerenveen på 21 år kunne også være et kig værd til højrekanten. Han har i 35 kampe lavet 10 mål og 24 assists, og har dermed været en stor andel i Bas Dosts gode sæson. Forudsat han kan fås uden at betale for meget kunne han helt klart være et sats værd imo. (Edit: Han blev kaldt op til Hollands a-landshold for første gang mod England for et par måneder siden)