Dagens Kampe
- Alex Brockins
Re: Dagens Kampe
Jeg fik samme tanke, da jeg så ham i går.Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
Jeg må åbenbart se for lidt italiensk fodbold.
Best in the world at everything I do.
Plastik?Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.Pongolle skrev:Her er episodenDaBonks skrev:På Gamecast står der bare violent conduct .. Ellers meget rar ting, både for DK og for LFCtue69 skrev:Efter 19. minutter - hvad skete der??Pongolle skrev:Xabi Alonso rødt for Spanien
http://www.d1g.com/video/show/?id=1355366
Kan være lidt vanskeligt at se hvad der sker, men lader til Alonso lige sender ham en hilsen, på vej væk fra situationen

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Ja, igen giver den manglende indsigt i italiensk bold bagslag.Alex Brockins skrev:Jeg fik samme tanke, da jeg så ham i går.Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
Men som DD påpeger, er der højst sandsynligt tale om, at han har brugt nogle af sine mange millioner på lidt plastikkirurgi.
Just the fax ma'am. Just the fax.
Hvem betaler for at få en større næse?Mikkel skrev:Ja, igen giver den manglende indsigt i italiensk bold bagslag.Alex Brockins skrev:Jeg fik samme tanke, da jeg så ham i går.Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
Men som DD påpeger, er der højst sandsynligt tale om, at han har brugt nogle af sine mange millioner på lidt plastikkirurgi.

Den ser ud til at være god nok - sikke noget svineri. Godt han fik sin straf så han måske kan lære ikke at gøre sådan noget i fremtiden...det kunne jo lige så godt have været i en kamp for LFC.Styf skrev:Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.Pongolle skrev:Her er episodenDaBonks skrev:På Gamecast står der bare violent conduct .. Ellers meget rar ting, både for DK og for LFCtue69 skrev:Efter 19. minutter - hvad skete der??Pongolle skrev:Xabi Alonso rødt for Spanien
Kan være lidt vanskeligt at se hvad der sker, men lader til Alonso lige sender ham en hilsen, på vej væk fra situationen
Hvorfor?Styf skrev:Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.Pongolle skrev:Her er episodenDaBonks skrev:På Gamecast står der bare violent conduct .. Ellers meget rar ting, både for DK og for LFCtue69 skrev:Efter 19. minutter - hvad skete der??Pongolle skrev:Xabi Alonso rødt for Spanien
Hvordan kan det være godt for os, at en af vores spillere laver en svinestreg?

Det er fordi, han så ikke skal spille de næste par kampe, Pongolle. Han bliver, med andre ord, 'sparet'.
I like my sugar sweet
Han bliver ikke skadet og så slipper han for det landshols-pjat !Pongolle skrev:Hvorfor?Styf skrev: Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.

Godt at man har folk til at forklare den slags.DaBonks skrev:Han bliver ikke skadet og så slipper han for det landshols-pjat !Pongolle skrev:Hvorfor?Styf skrev: Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.

That's what i'm here forStyf skrev:Godt at man har folk til at forklare den slags.DaBonks skrev:Han bliver ikke skadet og så slipper han for det landshols-pjat !Pongolle skrev:Hvorfor?Styf skrev: Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.

HmmStyf skrev:Godt at man har folk til at forklare den slags.DaBonks skrev:Han bliver ikke skadet og så slipper han for det landshols-pjat !Pongolle skrev:Hvorfor?Styf skrev: Det er meget svært at se om det er tilfældigt eller med vilje. Det ligner bare slet ikke Alonso at lave den slags ting. Det er dog godt for både Liverpool og Danmark så jeg klager ikke.
Ville da hellere ha´ set, han havde spillet de næste par kampe, end se han laver sådan en svinestreg
Mange har også kritiseret Alonsos form, og tror som ikke det hjælper på hans psyke at få et rødt kort..

Zlatan?Styf skrev:Hvem betaler for at få en større næse?Mikkel skrev:Ja, igen giver den manglende indsigt i italiensk bold bagslag.Alex Brockins skrev:Jeg fik samme tanke, da jeg så ham i går.Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
- Merseyside Boys
- Alder: 52
Men han har jo også vist, at han har svært ved at se udover den...Mikkel skrev:Zlatans næse er da vokset helt vildt!?
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....