Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Hafsteinsson
af Hafsteinsson » onsdag, 25. apr, 2012 15:59
Irish_kop skrev:For lige af svare på lidt af det overstående..
Så opfatter jeg på ingen måde Scousere som stolte Englændere. Scouse NOT English er stærkt rodfæstet i de fleste Scousere. Og et banner med teksten er flere gange set på The Kop..........
Beklager at jeg har skåret i dit indlæg. Men uanset hvor "scouse" man så føler sig, og hvor meget man forbinder Jamie Carragher med "scouse not english" så er der ikke desto mindre, et klokkeklart billede af Carra i en landsholdstrøje på reklamen og menuen på hans pub/restaurent, og navnet på hans sportspub er "Cafe Sport England"
Dette har selvfølgelig ikke noget med scouse not english diskussionen at gøre, men det er da vitterligt stof til eftertanke i forhold dertil, efter min mening, og sætter vel lyset en lille smule under en skæppe, med mindre nogen vil anklage Carra for at være pengegrisk?
PS: Er ikke interesseret i, at nedgøre dit syn på scouse not english.
-
Irish_kop
- Geografisk sted: Göteborg
- Alder: 43
af Irish_kop » onsdag, 25. apr, 2012 16:06
Hafsteinsson skrev:Irish_kop skrev:For lige af svare på lidt af det overstående..
Så opfatter jeg på ingen måde Scousere som stolte Englændere. Scouse NOT English er stærkt rodfæstet i de fleste Scousere. Og et banner med teksten er flere gange set på The Kop..........
Beklager at jeg har skåret i dit indlæg. Men uanset hvor "scouse" man så føler sig, og hvor meget man forbinder Jamie Carragher med "scouse not english" så er der ikke desto mindre, et klokkeklart billede af Carra i en landsholdstrøje på reklamen og menuen på hans pub/restaurent, og navnet på hans sportspub er "Cafe Sport England"
Dette har selvfølgelig ikke noget med scouse not english diskussionen at gøre, men det er da vitterligt stof til eftertanke i forhold dertil, efter min mening, og sætter vel lyset en lille smule under en skæppe, med mindre nogen vil anklage Carra for at være pengegrisk?
Næ.. Men det er vel ikke så underligt at man vil bruge det goodwill det giver at ha spillet på landsholdet til at sælge sit produkt..
Havde han stået i en Liverpool trøje havde stedet nok ikke appelleret til diverse Everton fans...
Stedet er mest for turister syntes jeg, og der er landsholds kortet ganske fint at havde på hånden..
jeg havde gjort det sammen hvis jeg var ham.. det handler jo om markedsføring i sidste ende..
-
Johnson
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 38
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » onsdag, 25. apr, 2012 18:49
"For vi er alle SønderjyskE. SønderjyskE er på vej"
-
Hafsteinsson
af Hafsteinsson » onsdag, 25. apr, 2012 19:20
Irish_kop skrev:Hafsteinsson skrev:Irish_kop skrev:For lige af svare på lidt af det overstående..
Næ.. Men det er vel ikke så underligt at man vil bruge det goodwill det giver at ha spillet på landsholdet til at sælge sit produkt..
Havde han stået i en Liverpool trøje havde stedet nok ikke appelleret til diverse Everton fans...
Stedet er mest for turister syntes jeg, og der er landsholds kortet ganske fint at havde på hånden..
jeg havde gjort det sammen hvis jeg var ham.. det handler jo om markedsføring i sidste ende..
Hvis bare det ikke lige havde været fordi Carra kvittede landsholdet, så havde jeg ikke sat det store spørgsmålstegn, men det gjorde han trods alt, og så lægger han efterfølgende navn til en pub, der hedder "Cafe Sport England".
Det eneste jeg kan forstå er, at man som fodboldspiller har en begrænset periode at tjene sine penge i, og derfor er det også Carra velundt, at benytte sig af markedsføringens kunst. Men syntes nu nok, at det sætter "scouse not english" fanfaren lidt i et dæmpet lys.....

-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Nu har jeg ikke set mange FCK kampe dette forår, men hvis Kris Stadsgaard spiller på det niveau han har gjort i dag, så er han en af Superligaens dårligste handler ever.
Og Zanka!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » onsdag, 25. apr, 2012 19:58
Fremragende fight af SønderjyskE, ærgeligt de ikke går videre.
Men så slår vi da bare Fck i finalen
(Ac fan

)
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 25. apr, 2012 20:51
Tyndt straffe. Han glider jo og kæmper bare for at holde balancen...??
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
BM får ørerne i maskinen i dag. Jeg tror RM vinder 4 eller 5-0
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 25. apr, 2012 21:06
I den langsomme lignede det faktisk en lillebitte offside ved 2-0 målet.
Bayern har haft nogle store chancer, kan de fortsætte skal de nok få scoret. Spm er om de får scoret nok.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
RobertS
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 54
Så er det kamp igen.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2012 21:16
Emmy skrev:BM får ørerne i maskinen i dag. Jeg tror RM vinder 4 eller 5-0
Higuain må da være træt af bænken. Jeg tror at han gerne vil til Liverpool.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Pepes intellekt kan godt nok ligge på et uhyggeligt lille sted. Ham og Terry ville danne et smukt, smukt midterforsvar...
Og så skal Robben i øvrigt være glad for, at det er en UEFA-styret turnering og ikke Premier League - ellers havde hans lille "fuck off" til kameraet velsagtens kostet ham en karantæne i finalen

-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Der er godt nok indianerbold for alle pengene. Det er helt utroligt at tænke på, at det er en Champions League semifinale, man sidder og ser, så åben slagudvekslingen er.
Senest rettet af
Aarde onsdag, 25. apr, 2012 21:25, rettet i alt 1 gang.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2012 21:23
Aarde skrev:Det er helt utroligt at tænke på, at det er en Champions League finale, man sidder og ser
Ser du den fra sidste år