Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. apr, 2012 22:36
texnymann skrev:Er jeg den eneste, der om muligt ærgrer mig endnu mere nu, end jeg gjorde da vi lod ham gå, over at Insua ikke længere er i Liverpool? Synes at han er fantastisk.
Nej, det gør jeg bestemt også. Utrolig dumt at skille sig af med ham, men det kan vi jo takke Kenny og tildels Roy H for.
Jeg har faktisk svært ved at skjule mine aggressioner, når jeg tænker over Kennys transferageren, både hvad angår import og eksport.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af DAGGER! » torsdag, 26. apr, 2012 22:53
Llorente er en genial mand, hold fast han er vild.
Insua viser gode langskud, - hold da fast!
Køb Llorente !!!

You'r Never Walk Alone. ///
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » fredag, 27. apr, 2012 11:25
Nogen der ved hvornår Liverpool træder ind i Europa League kval?
Har et lille håb om at se Ac Horsens møde dem
Btw. Ac i finalen, hvor er det vigtigt, d. 17 maj går Parken ned

-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Som det ser ud nu træder vi ind i 3. kval-runde (samme som nr. 3 i Superligaen). Vinder vi dér kommer vi i play-off runden (her træder den danske pokalvinder ind), og dernæst gruppespillet.
Vi vinder FA Cup'en:
- Vi kommer vi direkte i gruppespillet.
Chelsea vinder FA Cup'en:
- Vinder Chelsea CL eller kommer i top 4 i PL, så står vi som FA Cup vindere uanset hvad, og kommer dermed i EL-gruppespillet.
- Vinder Chelsea ikke CL, mens de bliver nr. 5 i PL så vil deres FA Cup sejr rangerer højest og pladsen i play-off runden (som 5. pladsen giver) vil gå til nr. 6 i PL.
Tror jeg.
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
af Guffi182 » lørdag, 28. apr, 2012 13:53
WHY?????? Jeg hader FA
Premier League ville gerne have haft Queens Park Rangers til at hylde Chelsea før søndagens kamp, men det nægter manager Mark Hughes.
Chelsea spillede sig i ugens løb frem til Champions League-finalen, en præstation flere konkurrenter siden har anerkendt. Hos Queens Park Rangers har man dog ikke tænkt sig at hylde Chelsea, når holdene i morgen tørner sammen på Stamford Bridge.
Premier League har ellers forsøgt at få manager Mark Hughes til at animere sit hold til en hyldest, men det har Hughes nægtet.
- De forsøgte at finde på ideer til kampen, Premier League smed forskellige ideer op i luften, blandt andet kom de med ideen om en form for æresport, hvor vi klappede Chelsea på banen. Det er der dog absolut ingen chance for, at vi gør, siger Hughes til Daily Mail.
48-årige Hughes har for øvrigt en fortid som spiller i Chelsea, hvor han var fra 1995 til 1998
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hvor er det dog pinligt.
Det er ikke kun på banen, at engelsk fodbold i år må gennemleve nogle ualmindeligt mørke tider. FA og Premier League gør sandelig også deres til, at tiden uden for banen i ligeså høj grad præges af flest mulige tåkrummende fadæser. Sørgerligt.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Guffi182 skrev:WHY?????? Jeg hader FA
Premier League ville gerne have haft Queens Park Rangers til at hylde Chelsea før søndagens kamp, men det nægter manager Mark Hughes.
Chelsea spillede sig i ugens løb frem til Champions League-finalen, en præstation flere konkurrenter siden har anerkendt. Hos Queens Park Rangers har man dog ikke tænkt sig at hylde Chelsea, når holdene i morgen tørner sammen på Stamford Bridge.
Premier League har ellers forsøgt at få manager Mark Hughes til at animere sit hold til en hyldest, men det har Hughes nægtet.
- De forsøgte at finde på ideer til kampen, Premier League smed forskellige ideer op i luften, blandt andet kom de med ideen om en form for æresport, hvor vi klappede Chelsea på banen. Det er der dog absolut ingen chance for, at vi gør, siger Hughes til Daily Mail.
48-årige Hughes har for øvrigt en fortid som spiller i Chelsea, hvor han var fra 1995 til 1998
Hyldes for hvad? Det er simpelthen så gennemført idiotisk.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Guffi182
af Guffi182 » lørdag, 28. apr, 2012 14:55
Emmy skrev:Guffi182 skrev:WHY?????? Jeg hader FA
Nu kiggede jeg lige på de engelske sites, og det virker til at være i forbindelse med man ikke giver hånd mellem qpr og Chelsea. Så det ikke på den måde for at hylde Chelsea, mere som byde dem velkommen.. but still.

-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Guffi182 skrev:Emmy skrev:Guffi182 skrev:WHY?????? Jeg hader FA
Nu kiggede jeg lige på de engelske sites, og det virker til at være i forbindelse med man ikke giver hånd mellem qpr og Chelsea. Så det ikke på den måde for at hylde Chelsea, mere som byde dem velkommen.. but still.
Men det er jo om muligt en endnu mere retarderet årsag, end den anden. Det ville jo svare til, at ManU skulle have lavet en æresport og klappet os på banen på Old Trafford efter Suárez/Evra-sagen.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Aarde skrev:[Det ville jo svare til, at ManU skulle have lavet en æresport og klappet os på banen på Old Trafford
Det burde samtlige hold gøre, hvorfor? Fordi vi er Liverpool FC

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 28. apr, 2012 16:47
En af de utallige spillere, vi blev linket til sidste sommer, Nikica Jelavic, fortsætter med at bombe løs for, af alle, Everton. 2 kasser indtil videre...
Men ham der Victor Moses ser nu også ganske spændende ud.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Thommo
ScouserTommy skrev:En af de utallige spillere, vi blev linket til sidste sommer, Nikica Jelavic, fortsætter med at bombe løs for, af alle, Everton. 2 kasser indtil videre...
Men ham der Victor Moses ser nu også ganske spændende ud.
Skide værre med ham, vi har mister 3%, også kent som Luis Suarez.Sarkasme anvendt.
Håber jeg "jinx´er" og han laver hattrick i finalen

-
Thommo
Bas Dost fortsætter i Æresdivisionen. Jeg kender ham kun fra youtube, men hvis LFC laver et sneaky bud på 5-6 mill £ ville jeg blive glad, 64 kampe 43 mål for Herenveen, hvis Wiki da er opdateret, Og et plus er han ikke har stimer, han scorer rimeligt jævnt. ham fra scum lavede en del mål pr sæson, men det var i 3-10 kampe han lavede samtlige mål. Hvad jeg også kritiserede ham for, allerede inden han drog til Real Madrid.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 29. apr, 2012 14:52
Hmmm, Ch€£$ea ser godt nok stærke ud p.t. 3-0 efter 19 min. mod QPR, og minsandten om ikke Torres allerede er på tavlen...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Guffi182
af Guffi182 » søndag, 29. apr, 2012 14:53
ScouserTommy skrev:Hmmm, Ch€£$ea ser godt nok stærke ud p.t. 3-0 efter 19 min. mod QPR, og minsandten om ikke Torres allerede er på tavlen...

QPR er satme også ringe... Håber de ryger ned!