Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 42
Robbie_God_Fowler skrev:Vi kan i hvert fald glemme at signe Marin, som der har været løse rygter omkring de seneste par år. Chelsea har idag annonceret, at de har købt Marin - angiveligt for "kun" 60 mio. kr

. Ville skyde ham til at være det dobbelte værd - ikke en verdensklassespiller, men i den grad en habil og dygtig fodbolddspiller.
Jeg håber meget på Munain og Soldado. Vil Aquilani stik imod forventningerne gerne spille i LFC, og kan Gerrard finde tilnærmelsesvis en form der ligner den han havde i 2006-2009 vil vi være godt rustet til næste sæson.
Han er en rigtig god fodboldspiller og han dækker en plads vi virkeligt mangler kvalitet til at dække. Og især til prisen virker handlen helt kanon, men der er stadig mange andre på markedet vi kan gå efter. Måske ikke alle er lige realistiske, men jeg tænker på: Kagawa, Hazard, Götze, Lucas Moura, Diego, Willian, Muniain, Eriksen, Douglas Costa, Alex Teixeira, Ganso, Honda m.m.
Man har vel lov til at drømme, håbe og tro.
Og som nævt ovenstående så ser det ud til at vi får Aquaman hjem igen.
Selv mit skæg er rødt!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
thefugle skrev:Kelly skrev:Hr. Drejer skrev:Lemmiwinks skrev:Ifølge Mirror er KK ude efter Bilbao's Munain. Harskulle efter sigendehave en frikøbs klausul på 20 mil £. Hvis Kuyt og/eller Maxi ryger til sommer er der også et par ekstra millioner at handle for (Udover pengene for Raul + måske Cole/Aquaman).
Det ville være super. Ham og Jovetic vil bbegge kunne løfte vores spil. Jeg er holdt op med at håbe på Hazard, da han er uden for vores rækkevidde. Men de to andre er helt klare muligheder.
Munain ville være fantastiske at få fat i. Han er 19 år og har allerede spillet på Spaniens A-landshold.
Han vil være en klar forstærkning her og nu og i fremtiden i mange år.
http://en.wikipedia.org/wiki/Moussa_Sissoko
Hvad med Sissoko. Kenny så ham i aktion i går i den franske liga. Han kan vel fåes til 100 mill. Munain til 150 mill. Og så skal der hentes en Llorente eller Soldado ind også.
Endvidere ville det være super at få Aqua hjem igen og at sende Adam væk.
En ting er hvad pressen skriver, der kan hentes spillere for en anden er virkeligheden. Hvis de får adgang til en klassesspiller vil pressens loft ikke bremse en handel det er jeg ret sikker på.
Og en anden ting er lønningerne. Væk med Joe Cole han er dyr i løn, som alle andre frie spillere der hentes ind. Væk med Maxi der også var fri og er dyr i løn. Og måske Kuyt der også er løntung. Og Carra er alt alt for dyr i løn til en spiller på hans alder og niveau. Kan der laves en forstærkning der samtidig sender en dyr løntung spiller væk som ikke præsterer gør de naturligvis det.
Alt skal ses i en totaløkonomisk betragtning. Det er sådan alle laver investeringer. Det er hvad dygtige økonomifolk lever af. Jeg giver intet for pressen transferloft omkring økonomi fra en sportsjounarlist. Sådan hænger virkeligheden naturligvis ikke sammen.
Enig enig enig. Agreeed! Soldado/Llorente, Sissoko og Munain + Aquaman hjem på midtbanen. Så ville jeg faktisk sige det ligner noget! Det er os til rimelige penge vil jeg mene!
BTW:
Champions League finalists Chelsea are closing in on a £35m deal for Hulk, 25, after the Porto striker's agent admitted he is in talks with four Premier League clubs.
Full story: Daily Mail
Ved self ikke om det passer. Men 4 prem klubber? Kunne en af dem være os. Har vi overset en mulig transfer?
Jeg siger, lad os håbe en af dem er os, og han er mega LFC ligesom torres var dengang. Kunne vi ha lave en sneak attack på transfer markedet ligesom med Meireles?
FreddieBoswell7 Christian Larrson.
Interesting,according to Hulk's agent he has already agreed to join a club for next season.
Jeg tror Hulk ryger til Chelsea.
Ligesom Marko Marin.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg har lige læst på bold.dk at Mathieu Flamini har kontraktudløb til sommer. Jeg synes han udviklede sig til en klassespiller mens han var i Arsenal, men han har ikke haft den store succes i Milan, bl.a. pga. skader. De tre første år fik han i alle turneringer 37, 32 og 29 kampe, men i denne sæson har han slet ikke spillet, selvom han har været fri for sin skade i nogen tid.
Kunne han ikke være et rutineret, PL vant og forholdsvis billigt alternativ til Lucas på den defensive midtbane? Specielt hvis hans aflønning blev delvis performance based eller lignende.
Han er desuden alsidig, idet han med vis succes har spillet pladserne i bagkæden, bl.a. som venstreback i deres CL run (2006) hvor de holdt buret rent i ca. 10 kampe.
-
Chris R.
af Chris R. » lørdag, 28. apr, 2012 20:35
Kelly skrev:
Hvad med Sissoko. Kenny så ham i aktion i går i den franske liga. Han kan vel fåes til 100 mill. Munain til 150 mill. Og så skal der hentes en Llorente eller Soldado ind også.
Har du et link til det rygte?
Lyder utrolig spændende, og en defensiv midtbane burde imo have høj prioritet i sommerens transfervindue.
Og er rørende enig i resten af dit indlæg forresten. Reduce the age and wage

-
Kelly
Chris R. skrev:Kelly skrev:
Har du et link til det rygte?
Lyder utrolig spændende, og en defensiv midtbane burde imo have høj prioritet i sommerens transfervindue.
Og er rørende enig i resten af dit indlæg forresten. Reduce the age and wage

Fredag 27. april
Kenny Dalglish sies å være interessert i Moussa Sissoko. Liverpool-manageren så den 21-årige midtbanespilleren i aksjon for Toulouse i kveldens 0-1-tap mot Montpellier.
Goal.com
I februar ble det rapportert at Paris St. Germain sto klare til å hente Luis Suarez. Trener Carlo Ancelotti fikk denne uken spørsmål om han ville like å ha spillerens tjenester.
- Suarez er en god spiss, ja, svarte Carlo Ancelotti til PA.
Goal.com
Torsdag 26. april
Liverpool kan være nærmere et kjøp av uruguayanske Gaston Ramirez i Bologna. Midtbanespillerens agent sier at det har kommet inn et bud fra en ikke navngitt Premier League-klubb.
- Bologna har mottatt et bud på nesten 20 millioner euro fra en viktig Premier League-klubb. Bologna vil ta en avgjørelse etter sesongen om hva de skal gjøre, sier Pablo Bentancur til den italienske TV-stasjonen TMW.
TalkSPORT
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 29. apr, 2012 18:29
Fra FB:
Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Liverpool skulle angiveligt have budt 148 millioner kroner for Bolognas 21-årige Gaston Ramirez. Hans agent bekræfter at der er et bud fra en klub i Premier League, men vil ikke sætte navn på klubben
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
sjampen
ScouserTommy skrev:Fra FB:
Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Liverpool skulle angiveligt have budt 148 millioner kroner for Bolognas 21-årige Gaston Ramirez. Hans agent bekræfter at der er et bud fra en klub i Premier League, men vil ikke sætte navn på klubben
En meget spændende spiller, som jeg håber lidt på efter at jeg nok må indse at Lucas Moura ikke kommer til Liverpool. Det jeg har set med Gaston har været et højt, stabilt niveau. Typemæssigt en meget boldfast og afleveringsstærk offensivspiller, hvilket jeg synes vi mangler. Han kan nogle meget frække ting, men jeg synes han skal blive bedre som duelspiller også vil jeg gerne se lidt mere stabilitet/kvalitet i hans indlæg og afslutninger.
Ham og en af de unge kantspillere fra PL(Hoilett, Sinclair, Dyer eller måske Muniain fra Bilbao som måske er blevet for dyr efterhånden). Måske burde man også udnytte nedrykningen. Matt Jarvis og måske Fletcher fra Wolves. Ingen af dem er spillere der rykker os helt tilbage i toppen men begge giver da god bredde. Hvis QPR rykker ned er Taarabt en mulighed. En utilpasset og uheldig type måske, men talentet er der i høj grad. Scott Dann(Blackburn) kunne også være en interesant backup til forsvaret. Jeg mener at have læst at han var LFC fan.
Imod moderne fodbold.
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 29. apr, 2012 20:59
Har Taarabt ikke skrevet under på en kontrakt med en eller anden tyrkisk klub?
Fan af Manchester United
-
sjampen
AllanShore skrev:Har Taarabt ikke skrevet under på en kontrakt med en eller anden tyrkisk klub?
Det tror jeg ikke. Jeg tror derimod at enhver klub der vil have ham får tung konkurrence fra PSG.
Imod moderne fodbold.
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » søndag, 29. apr, 2012 23:05
Spørgsmålet er om ham her Gaston er hurtig nok til at være en god fløj i pl. Ser umiddelbart udfra youtube videoer, en smule langsom ud. Men svært at sige noget for mig, for kender ham ikke. Vildt hvis vi smider 20m euro for ham, mon han virkelig er så meget værd?.. hard to believe it. Nogen der har set lidt Bologna kampe i den her sæson, der kan give bare et eller andet praj om hvordan det forholder sig med ham her Gaston?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2012 08:43
Aaarrggg, The s¤¤
-
Chris R.
af Chris R. » mandag, 30. apr, 2012 08:44
Er det ikke lidt tidligt at konkludere at vi har signet ham, på baggrund af en netavis som refererer til The S*n? ...

Senest rettet af Chris R. mandag, 30. apr, 2012 09:05, rettet i alt 1 gang.
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
Vi linker IKKE til historier, som bruger The S** som kilde!
-
Kelly
Alt tyder på at Rasmus Elm handlen er tæt på at blive lukket nu. 70 mill kr.