Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvad er der sket siden, der skal spilles 10 minutter ekstra?
Liverpool Football Klopp
Det vil jeg også gerne vide? Shit.AndreasN skrev:Hvad er der sket siden, der skal spilles 10 minutter ekstra?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Tiote faldt ret slemt ned på ryggen. Eller det er i hvert fald hvad jeg tror var årsagen. Gik op i duel faire and square med Mikel.
Fan af Manchester United
VANVITTIGT MÅL! 

Sikke en kasse Cisse lavede!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Maaske Sur Fergusson og Manure har interesser i kampenSurf skrev:Det vil jeg også gerne vide? Shit.AndreasN skrev:Hvad er der sket siden, der skal spilles 10 minutter ekstra?

Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
Just another day at the office. Han er jo vanvittig.
Senest rettet af Aarde onsdag, 02. maj, 2012 22:38, rettet i alt 1 gang.
Jeg har før sagt, at han er en af de bedste afsluttere i verden netop nu, men han ER den bedste afslutter i verden i øjeblikket. Det siger det mål jo alt om.
Liverpool Football Klopp
-
Det mål kan kandidere til årets mål. Sindsygt sparket ind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tænk man kan få tre Papiss Cissé for én Carroll
Han må være årets køb.

Det ER årets mål.Robbie_God_Fowler skrev:Det mål kan kandidere til årets mål. Sindsygt sparket ind.
'Unbelievable' kunne man se Pardew sagde til sig selv gentagende gange ude ved bænken. Man er tilbøjelig til at give ham ret.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Kan ikke andet end at blive lidt bitter over det ikke er Liverpool der laver ligeså fornuftige køb som Newcastle, når man kigger på spillere som Cissé, Ba, Cabaye, Tioté, osv.!