Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » søndag, 06. maj, 2012 17:48

http://en.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_Ram%C3%ADrez

Nogen der kan bekræfte rygtet? Jeg håber personligt på at Ramírez kommer til klubben og får skabt noget aktivitet ned ad fløjen i næste sæson.
Liverpool

Fee agreed on the 6-5-2012 believed to be 16.3 million euros.
Jeg ved godt det er wikipedia og måske burde være mere kildekritisk, men hvor kunne det være fedt hvis vi var med i en tidlig handel :)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 06. maj, 2012 18:00

Alle kan gå ind og skrive på Wikipedia, så vi kan vist godt skyde det rygte det ned. Omend det kunne være en fornem handel.
Liverpool Football Klopp

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 06. maj, 2012 18:52

AndreasN skrev:Alle kan gå ind og skrive på Wikipedia, så vi kan vist godt skyde det rygte det ned. Omend det kunne være en fornem handel.
Rater i virkelig Ramirez fra Bologna? Nu har jeg kun set youtube, og meget få live-kampe, men ser han ikke ud som om han har lidt for store skridt/er for langsom til pl, hvis han skal være det der friske pust som driblestærk og hurtig gennembrudsspiller?

Rater ham ikke til at være en spiller der er værd at smide så mange penge efter, så hellere gå benhårdt efter Hoilett på den frie transfer og måske prøve Belhanda fra Montpellier eller Scott Sinclair fra Swansea.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 06. maj, 2012 19:03

Jeg vil nu mene, at Ramirez er fuldt på niveau med Sinclair og Hoilett. Hvis ikke bedre. Jeg synes egentlig ikke Hoilett er så dygtig, som nogle herinde har tendens til at gøre ham til. Imø er Sinclair mere spændende.
Liverpool Football Klopp

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 06. maj, 2012 20:32

AndreasN skrev:Jeg vil nu mene, at Ramirez er fuldt på niveau med Sinclair og Hoilett. Hvis ikke bedre. Jeg synes egentlig ikke Hoilett er så dygtig, som nogle herinde har tendens til at gøre ham til. Imø er Sinclair mere spændende.
Spændende, har du set nogle Bolognakampe i den her sæson/uruguay med ramirez? Meget interessant at høre fra folk der rent faktisk har et indgående kendskab til spilleren, så det ikke bare er en youtube vurdering.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 06. maj, 2012 21:24

Liverdrengen skrev:
AndreasN skrev:Jeg vil nu mene, at Ramirez er fuldt på niveau med Sinclair og Hoilett. Hvis ikke bedre. Jeg synes egentlig ikke Hoilett er så dygtig, som nogle herinde har tendens til at gøre ham til. Imø er Sinclair mere spændende.
Spændende, har du set nogle Bolognakampe i den her sæson/uruguay med ramirez? Meget interessant at høre fra folk der rent faktisk har et indgående kendskab til spilleren, så det ikke bare er en youtube vurdering.
Det jeg har set fra den italienske lige minder ikke specielt meget om hverken Sinclair eller Hoilett, som er rene kantspillere. Ramirez minder mig langt mere om Suarez, i den forstand at han måske mangler den helt ubegribelige speed, men til gengæld har en hurtig acceleration og en enormt god kontrol over bolden. Hvor Suarez har sin oplæring som angriber, er det tydelig at Ramirez har spillet meget offensiv midtbane. Ramirez har ikke så gode efter som frontangriber og han skal forbedre sine afslutninger, men det kunne være enormt spændende med en frontkæde med Suarez og Ramirez bag Carroll. Det ville ikke give os meget bredde som med typiske kantspillere, så det er selvfølgelig en anden vej at gå. Jeg mener dog at Ramirez vil være bedre som offensiv midt, selvom Bologna så vidt jeg ved har brugt ham mest som kant.
Imod moderne fodbold.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 07. maj, 2012 08:58

Dømt udfra alle de youtube videoer jeg har set med G. Ramírez, hvilket man ikke burde gøre! Men han ligner endnu er ligegyldigt middelmådigt transfermål. Han er vel samme værdi som elm prismæssigt.
Vil næsten hellere ha Elm da han måske kan overraske, tror ramírez er et styks overvurderet uruguayer. Desværre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » mandag, 07. maj, 2012 11:27

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Vi bliver igen rygtet til Darren Bent.

Jeg håber i den grad det er et røgslør, for gud hvor er jeg ved at være træt af at hente britiske spillere ind :lol:

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Skøtt » mandag, 07. maj, 2012 12:02

SeanJohn skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Jeg håber i den grad det er et røgslør, for gud hvor er jeg ved at være træt af at hente britiske spillere ind :lol:
hørt!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 07. maj, 2012 13:56

Hvis han kan hentes for et beskedent beløb (under £10m) som konsekvens af skadeshistorik og fremskreden alder, så er jeg ikke imod idéen. Det er mest fordi, jeg maksimalt regner med ét større navn (og Bent hører ikke i den kategori for mig).

Således vil "det ukendte større navn" sammen med Bent være en meget acceptabel forstærkning af vores offensiv efter min mening. Bent har generelt igennem sin karriere været bedre til at sende læderet i kassen, end Liverpool har været i denne sæson og vil været et fint supplement til Carroll (som jeg ikke vil afvise kommer ordentligt igang i næste sæson) og Suarez (som jeg forventer/håber bliver meget skarpere i næste sæson).
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 07. maj, 2012 20:30

texnymann skrev:

Hvis han kan hentes for et beskedent beløb (under £10m) som konsekvens af skadeshistorik og fremskreden alder, så er jeg ikke imod idéen. Det er mest fordi, jeg maksimalt regner med ét større navn (og Bent hører ikke i den kategori for mig).

Således vil "det ukendte større navn" sammen med Bent være en meget acceptabel forstærkning af vores offensiv efter min mening. Bent har generelt igennem sin karriere været bedre til at sende læderet i kassen, end Liverpool har været i denne sæson og vil været et fint supplement til Carroll (som jeg ikke vil afvise kommer ordentligt igang i næste sæson) og Suarez (som jeg forventer/håber bliver meget skarpere i næste sæson).
Jeg syntes det kommer an på hvilken type fodbold Kenny satser på. Passer Bent ind i spillet ?. Er han bedre end Luke De Jong. En ting er sikkert en skadesfri og trimmet Bent er kanongiftig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » mandag, 07. maj, 2012 22:45

Sommerens bedste signing er ved at være på plads (igen)!

https://twitter.com/#!/Valon_LFC/status ... to/1/large

(må ikke ligge billedet op grundet regler omkring billedets angående størrelse)

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 07. maj, 2012 22:53

Juhl skrev:Sommerens bedste signing er ved at være på plads (igen)!

Troede fanme lige der var en ny, ny spiller på plads.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » mandag, 07. maj, 2012 22:56

^Sorry, men grundet mangel på andet tænkte jeg at det billede der kunne løfte os lidt i denne trælse periode..

Har på fornemmelsen vi får et underligt vindue, ved ikke hvorfor men noget siger mig det. Håber vi ender med de rigtige..

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 07. maj, 2012 22:56

LFC-Aaby skrev:
Juhl skrev:Sommerens bedste signing er ved at være på plads (igen)!

Troede fanme lige der var en ny, ny spiller på plads.
Også jeg. Men det der er sgu mindst ligeså godt, det vil jeg give Juhl ret i.

Besvar