Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bondo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 00:17

Steven__Gerrard skrev:
Sludder! Hvis der er nogen som skal ud, så må det være Adam. Synes både at Henderson, Downing og Carroll har haft en stigende formkurve, og er sikker på at de vil være endnu bedre næste sæson. Downing har spillet nogle rigtig gode kampe i år, og har været uhyggelig tæt på - men lige som resten af truppen har det meste været lige ved og næsten. Carroll behøver ingen kommentar - men han har vist rigtig gode takter, og mangler kun det sidste...dvs. en masse mål. Henderson er også blevet mere rolig, og synes han viser sit talent. Jeg forventer ikke at han skulle være en toneangivende spiller de første sæsoner, men f.eks. var han suveræn igår sammen med Shelvey.

Adam synes jeg tilgengæld ikke har bevæget sig så meget, så ud med Adam og ind med en ny CM.
af hvad???

hvilke kampe ser du?

0 assist og 0 mål? manden er 27(snart 28)..?

der er simpelthen intet der kan forsvare hans fuldstendigt elendige spil.. han blev købt til at lave gode passninger og gode indlæg.. netop disse ting er det, han har været VÆRST til.. hvis vi naturligvis "overser" hans (manglende) evner til at lave stikninger..

Downing er uden sammenligning det ringeste køb liverpool nogensinde har gjort..

man kan forsvare Carroll med at han er ung, og måske har haft svært med de forventninger der er, når man bliver købt for £35m.. men han er tråds alt stadig kun 22 år gammel.. han er stadig en spiller for fremtiden, som stadig kan udvikles meget på..

ligesom med Carroll, så er Henderson en spiller til fremtiden, som har alderen med sig.. grundet af alder og erfaring er det ikke unormalt at man ikke nødvendigvis præsterer som forventet.. uden at sige at Henderson nogensinde bliver verdensklasse, vil jeg mene at han nok skal blive en udenmærket spiller(som minimum)..

Adam har lavere alder end Downing, han har Liverpools største løbepensum i kampe samt (til stadighed tråds skade) han er den spiller i truppen der har lavet flest assists på trods af at han har spillet ude af position hele sæsonen.. men du rater alligevel downing over ham???? what??? kan du komme med en grund ud over at du åbenbart ser igennem fingre med at downing ikke kan lægge afleveringer på over 5 meter uden de ender i fødderne på en modspiller?

der kan findes undskyldninger for det lave niveau for alle vores nyindkøb, pånær downing.. hans alder er ingen undskyldning, erfaring er ingen undskyldning, PL erfaring er ingen undskyldning, han bliver ikke brugt forkert, han har PL's farligste hoved i feltet(som gerrard tydeligvis under dårligere vilkår, sagtens kan ramme)..

lidt statestik over downing og adam(som du vildt nok syntes har været dårligere end downing).
Navn assists Mål
Adam 6 2
Downing 0 0

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. maj, 2012 01:40

I PL har han ikke scoret, i FA har han scoret 2....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. maj, 2012 09:43

Steven__Gerrard skrev:
Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.

Diego gør det godt. Dejlig ro han spiller med.
Jeg bryder mig ikke om Diego...han gør det unægteligt godt, men der er et eller andet ved ham jeg ikke kan klare...
Uenig. Diego så jeg meget gerne i Liverpool. Ingen tvivl om det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. maj, 2012 09:45

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... udrensning

Emmanuel og Adam Johnson ja tak. Hent dem og en klasse defensiv midt samt en kreativ midt som kunne være Diego.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » torsdag, 10. maj, 2012 09:47

Ifølge Daily Express skulle vi være interesseret i Milos Krasic. Kender ham af navn - men er der nogen der har set nogle kampe med ham? :)

Og ifølge Metro skulle vi også være efter Hamit Altintop - Håber jeg godt nok er en røverhistorie :D

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=92000
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. maj, 2012 10:27

Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... udrensning

Emmanuel og Adam Johnson ja tak. Hent dem og en klasse defensiv midt samt en kreativ midt som kunne være Diego.
Jeg tror Adebayor blir i Spurs. Men der er andre interessante spillere. Adam Johnson som du nævner er meget interessant. Dzeko kunne også være interessant - afhængig af prisen selvfølgelig. Hvad med Kolo? Tidligere kaptajn for Man C, og kostede hele £16 M. i 2009, kan han være en billig mulighed i det centrale forsvar?

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 42

Indlæg af Søren B » torsdag, 10. maj, 2012 10:42

Hr. Drejer skrev:

Jeg tror Adebayor blir i Spurs. Men der er andre interessante spillere. Adam Johnson som du nævner er meget interessant. Dzeko kunne også være interessant - afhængig af prisen selvfølgelig. Hvad med Kolo? Tidligere kaptajn for Man C, og kostede hele £16 M. i 2009, kan han være en billig mulighed i det centrale forsvar?
Adebayor skal for min skyld også bare have lov til at blive i Spurs. Så god er han heller ikke og en holdspiller bliver han aldrig. Han er god i medgang og det er stort set det. Derudover bryder jeg mig virkeligt ikke om hans attitude.

Derimod kunne jeg sagtens se Adam Johnson og Dzeko i den røde trøje. Johnson ville være for vildt at få til Liverpool - en spiller jeg har sukket efter i lang tid. Dzeko, hvis prisen er fornuftig, kunne være et godt alternativ til angrebet. Han har ikke fundet nettet nok for City, men jeg synes han har spillet fornuftigt og pisse godt til tider. Han skulle være velkommen.

Ang. Kolo, så synes jeg ikke vi mangler i center forsvaret. Men det kan der være delte meninger om, selvfølgelig. Personligt synes jeg kun et nyt alternativ til venstre back burde overvejes af nyindkøb til forsvaret.
Selv mit skæg er rødt!

Bondo

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 10:47

Søren B skrev:
Hr. Drejer skrev:

Adebayor skal for min skyld også bare have lov til at blive i Spurs. Så god er han heller ikke og en holdspiller bliver han aldrig. Han er god i medgang og det er stort set det. Derudover bryder jeg mig virkeligt ikke om hans attitude.

Derimod kunne jeg sagtens se Adam Johnson og Dzeko i den røde trøje. Johnson ville være for vildt at få til Liverpool - en spiller jeg har sukket efter i lang tid. Dzeko, hvis prisen er fornuftig, kunne være et godt alternativ til angrebet. Han har ikke fundet nettet nok for City, men jeg synes han har spillet fornuftigt og pisse godt til tider. Han skulle være velkommen.

Ang. Kolo, så synes jeg ikke vi mangler i center forsvaret. Men det kan der være delte meninger om, selvfølgelig. Personligt synes jeg kun et nyt alternativ til venstre back burde overvejes af nyindkøb til forsvaret.
hvis der er noget vi IKKE har brug for, så er det da(for første gang i mange år) en angiber..

Vi har Carroll og vi har Suarez.. hvis vi skal have en angriber mere, så skal det være et ungt talent, som er fremtidens mand.. ikke en aldrende mand som får en fyrstelig hyre..

vores primære spilsystem skal nok være noget i stil af 4-2-3-1, og her passer carroll perfekt som frontmand og suarez perfekt i en fri rolle bag carroll.. hertil skal det lige siges at vi stadig har bellamy der også kan spille angriber, så jeg forstår ikke at folk vil have bruge store summer på angrebet når ventre-back pladsen og midtbanen sejler!!??

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 10. maj, 2012 10:56

Bondo skrev:Vi har Carroll og vi har Suarez.. hvis vi skal have en angriber mere, så skal det være et ungt talent, som er fremtidens mand.. ikke en aldrende mand som får en fyrstelig hyre..
Aldrende og aldrende. Dzeko er lige fyyldt 26, så det er vel egentlig en rigtig god alder. Han har alligevel scoret 14 PL-mål og har siddet ret meget på bænken. I mine øjne et tegn på klasse. Han ville være en klasse signing, hvis det kunne lade sig gøre.

Er også enig med Søren B. Midterforsvaret er sidste prioritet, når der skal handles. Skrtel og Agger er klasse, Coates ser fornuftig ud. Kelly er vel egentlig bedst i midten og Carra kan stadig gøre det i de mindre kampe. Samtidig får vi Danny Wilson tilbage og Andre Wisdom står også på spring. Kolo Toure er nok ikke så interesseret i bænken hos os og hans løn er nok ret stor.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » torsdag, 10. maj, 2012 10:58

Tom_Jorsal skrev:
Bondo skrev:Vi har Carroll og vi har Suarez.. hvis vi skal have en angriber mere, så skal det være et ungt talent, som er fremtidens mand.. ikke en aldrende mand som får en fyrstelig hyre..
Aldrende og aldrende. Dzeko er lige fyyldt 26, så det er vel egentlig en rigtig god alder. Han har alligevel scoret 14 PL-mål og har siddet ret meget på bænken. I mine øjne et tegn på klasse. Han ville være en klasse signing, hvis det kunne lade sig gøre.

Er også enig med Søren B. Midterforsvaret er sidste prioritet, når der skal handles. Skrtel og Agger er klasse, Coates ser fornuftig ud. Kelly er vel egentlig bedst i midten og Carra kan stadig gøre det i de mindre kampe. Samtidig får vi Danny Wilson tilbage og Andre Wisdom står også på spring. Kolo Toure er nok ikke så interesseret i bænken hos os og hans løn er nok ret stor.
Dzeko, tror jeg, vil være alt for dyr i for hold til fx en Luuk de Jong :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 10. maj, 2012 11:03

Frederik12091 skrev:Dzeko, tror jeg, vil være alt for dyr i for hold til fx en Luuk de Jong
Jeg tror City er lettere at handle med, fordi deres forhold til penge er så fucked up, og når en spiller ikke har leveret er de villige til at hælde dem ud. Adebayor er et glimrende eksempel. Ham har Spurs lejet og han fås nok for en slik. Tror godt vi kunne lave en lignende deal med Dzeko.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. maj, 2012 11:04

Bondo skrev:
Søren B skrev:
Hr. Drejer skrev:

hvis der er noget vi IKKE har brug for, så er det da(for første gang i mange år) en angiber..

Vi har Carroll og vi har Suarez.. hvis vi skal have en angriber mere, så skal det være et ungt talent, som er fremtidens mand.. ikke en aldrende mand som får en fyrstelig hyre..

vores primære spilsystem skal nok være noget i stil af 4-2-3-1, og her passer carroll perfekt som frontmand og suarez perfekt i en fri rolle bag carroll.. hertil skal det lige siges at vi stadig har bellamy der også kan spille angriber, så jeg forstår ikke at folk vil have bruge store summer på angrebet når ventre-back pladsen og midtbanen sejler!!??

Luke De Jong kunne være det unge talent.
Jeg er enig i at venstre back skal forstærkes. Der har vi manden i Neverton.
Og Johnson som kant samt et par stykker til CM.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 10. maj, 2012 11:08

Bondo skrev: hvis der er noget vi IKKE har brug for, så er det da(for første gang i mange år) en angiber..

At kalde angriberpositionen for fuldendt er da noget uinformeret taget i betragtning at det største problem vi har haft i år er at vi ikke kan score mål. Jeg synes det er alt for tidligt at give op med Carroll, men blindt at håbe at næste sæson så bomber både ham og Suarez i bedste RvP stil er da noget naivt.

Jeg tror det afhænger af klubbens plan for Carroll. Hvis man mener at Carroll næste år har bedst af at starte, så tror og håber jeg at vi henter en af disse fremtidens mænd som du nævner. Luuk de Jong og Ricky Van Wolfsvinkel er vi tidligere blevet linket til.
Mener man istedet at Carroll har bedre af at sidde på bænken og bruges som indskifter i et par sæsoner, så mener jeg at Dzeko er interresant, i hvert fald mere end Dempsey. Jeg vil aldrig være imod at hente en mand der virkelig kunne score mål. Soldado, Cavani, Llorente, Falcao og hvad de ellers hedder.

Jeg har ikke set meget til Adam Johnson, men han har i hvert fald speed og tør udfordre, hvilket er noget vi mangler. Han kan også både score og lægge assist som vil hjælpe Carroll. Jeg er dog lidt betænkelig ved at han tilsyneladen aldrig har været i nærheden af en starter. Al respekt for at City er fuldstændig stacked, men alligevel. Han har dog spillet flere kampe end jeg havde regnet med.

Kolo Toure var fremragende på et tidspunkt, og det er tydeligt at vi mangler en gardering mere til det centrale forsvar. Vil han være tilfreds med endnu en bænkplads?
Imod moderne fodbold.

Bondo

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 11:09

Tom_Jorsal skrev:

aldrende var myntet på Adebayor.. men både Dzeko og Adebayor får en kæmpe hyre!

jeg vil mene at liverpool pt har 2 af PL's bedste angribere..

Bondo

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 11:16

sjampen skrev:
Bondo skrev: hvis der er noget vi IKKE har brug for, så er det da(for første gang i mange år) en angiber..

At kalde angriberpositionen for fuldendt er da noget uinformeret taget i betragtning at det største problem vi har haft i år er at vi ikke kan score mål. Jeg synes det er alt for tidligt at give op med Carroll, men blindt at håbe at næste sæson så bomber både ham og Suarez i bedste RvP stil er da noget naivt.

Jeg tror det afhænger af klubbens plan for Carroll. Hvis man mener at Carroll næste år har bedst af at starte, så tror og håber jeg at vi henter en af disse fremtidens mænd som du nævner. Luuk de Jong og Ricky Van Wolfsvinkel er vi tidligere blevet linket til.
Mener man istedet at Carroll har bedre af at sidde på bænken og bruges som indskifter i et par sæsoner, så mener jeg at Dzeko er interresant, i hvert fald mere end Dempsey. Jeg vil aldrig være imod at hente en mand der virkelig kunne score mål. Soldado, Cavani, Llorente, Falcao og hvad de ellers hedder.

Jeg har ikke set meget til Adam Johnson, men han har i hvert fald speed og tør udfordre, hvilket er noget vi mangler. Han kan også både score og lægge assist som vil hjælpe Carroll. Jeg er dog lidt betænkelig ved at han tilsyneladen aldrig har været i nærheden af en starter. Al respekt for at City er fuldstændig stacked, men alligevel. Han har dog spillet flere kampe end jeg havde regnet med.

Kolo Toure var fremragende på et tidspunkt, og det er tydeligt at vi mangler en gardering mere til det centrale forsvar. Vil han være tilfreds med endnu en bænkplads?
jeg har aldrig sagt at vores angreb er fuldendt, men jeg syntes det er underligt at vi taler om at købe store, dyre og løntunge angribere, når vi pt har 2-3 stjerner på pladserne(carroll, suarez, bellamy), når vi samtidig har en hel midtbane der sejler totalt..

jeg mener klart at vi mangler 3-4 midtbane spillere, og en v.back.. når disse er hentet og vi har renset ud i spillerne der ikke har niveauet(carra, Aqua, Spearing, Adam, Downing, Kuyt, maxi og desværre nok også Gerrard), så kan vi begynde at tale angreb/forsvar, men pt syntes jeg både at vi har godt spillermatriale i forsvaret og i angrebet.. -måske vi skulle hente Jackson Martinez for en slik i Jaguars.. Dalglish er åbenbart vild med ham, og jeg tror ikke han er dyr - han får nok heller ikke den vilde hyre...
det er denne type spiller jeg syntes vi skal gå efter til angrebet, eller alternativt et talent, som fx Luuk de Jong og Ricky Van Wolfsvinkel.. disse er måske bare for dyre ifht, at vi skal fokuserer vores midler på midtbanen, og ikke de andre positioner!

Besvar