Der er jo stadig mulighed for at 6'eren kan vise op mod 100 kampe om året....Liverdrengen skrev:Ej, hvorfor sikrer 6'eren sig ikke de nye PL-rettigheder.... de gør det jo helt fint. Øv. Gad vide om 6'eren så køber CL rettighederne foran snuden på Viasat.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
-
- Geografisk sted: danemark
Men kunne man ikke forestille sig at de få 100 kampe er mindre interessante opgør, som WBA - Stoke etc....Mugge skrev:Der er jo stadig mulighed for at 6'eren kan vise op mod 100 kampe om året....Liverdrengen skrev:Ej, hvorfor sikrer 6'eren sig ikke de nye PL-rettigheder.... de gør det jo helt fint. Øv. Gad vide om 6'eren så køber CL rettighederne foran snuden på Viasat.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Der er flere forskellige rettighedspakker i England. Jeg kunne forestille mig det var bundet op ad én af dem, så derfor er det ikke nødvendigvis sekundære opgør.Liverdrengen skrev:Men kunne man ikke forestille sig at de få 100 kampe er mindre interessante opgør, som WBA - Stoke etc....Mugge skrev:Der er jo stadig mulighed for at 6'eren kan vise op mod 100 kampe om året....Liverdrengen skrev:Ej, hvorfor sikrer 6'eren sig ikke de nye PL-rettigheder.... de gør det jo helt fint. Øv. Gad vide om 6'eren så køber CL rettighederne foran snuden på Viasat.
Smånyheder fra fodboldens verden
Du har tydeligvis ikke set Junior med Arnold Schwarzenegger. Så realistisk som det kan bliveGary skrev:Note: Videnskaben har endnu ikke set eksempler på, at to mænd har fået børn sammen.Surf skrev:Det der gav mig et meget forkert billede i hovedet af en Messi-Ronaldo pige.mawope skrev:Hvis Ronaldo og Messi fik et barn sammen, ville han ligne Hazard, hvis det blev en dreng.
.. Og hvis de fik et barn, ville det godt nok være synd, hvis det ikke blev en dreng.
(Hvem af dem skulle i givet fald føde ungen?)

Næste år!
-
Der må være en grund til at hun kom så tæt på trofæet
http://www.repubblica.it/sport/2012/05/ ... 4995558/1/

http://www.repubblica.it/sport/2012/05/ ... 4995558/1/
Fan af Manchester United
Den er set (og fortrængt)Henrik skrev:Du har tydeligvis ikke set Junior med Arnold Schwarzenegger. Så realistisk som det kan bliveGary skrev:Note: Videnskaben har endnu ikke set eksempler på, at to mænd har fået børn sammen.Surf skrev:Det der gav mig et meget forkert billede i hovedet af en Messi-Ronaldo pige.mawope skrev:Hvis Ronaldo og Messi fik et barn sammen, ville han ligne Hazard, hvis det blev en dreng.
.. Og hvis de fik et barn, ville det godt nok være synd, hvis det ikke blev en dreng.
(Hvem af dem skulle i givet fald føde ungen?)

Men det er vildt, at tænke på, at man engang har spildt sin tid på at se sådan noget bræk.
On this train faith will be rewarded
Så slipper man da forhåbentlig for Michael Schäfer - han er en håbløs kommentator.Liverdrengen skrev:Ej, hvorfor sikrer 6'eren sig ikke de nye PL-rettigheder.... de gør det jo helt fint. Øv. Gad vide om 6'eren så køber CL rettighederne foran snuden på Viasat.
Up The RedMen... we go again!
Hvad er problemet? Jeg har ingen idé om, hvorvidt han er en god træner eller ej.Jan skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... gland-role
Overrasket? Nej, ikke det fjernste!
- JudgeArdaStudge
Lidt må han da kunne, hvis der er hold i det Hodgson siger:
"He has obtained UEFA coaching qualifications and will be tremendously respected by the players because of his vast experience as a player."
Hvor respekteret han er, det kan vel diskuteres. Nu hvor vi snakker respekt, så synes jeg også, de burde bringe Beckham ind over holdet.
"He has obtained UEFA coaching qualifications and will be tremendously respected by the players because of his vast experience as a player."
Hvor respekteret han er, det kan vel diskuteres. Nu hvor vi snakker respekt, så synes jeg også, de burde bringe Beckham ind over holdet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tør man så håbe at Liverpool-spillere ikke udtages længere?Jan skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... gland-role
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Mon ikke Jan hentyder til det ikke overraskende i at FA ansætter en Man Utd mand? Der findes hvertfald et ganske anseeligt antal mennesker rundt omkring i verden, der har de to organisationer mistænkt for at have lidt kørende... (inkl. mig selv)Aarde skrev:Hvad er problemet? Jeg har ingen idé om, hvorvidt han er en god træner eller ej.Jan skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... gland-role

Om han er en god ekspert og/eller en god træner kan jeg aldrig gå op i. Et sådant menneske fortjener ganske ingen hverken sympati, respekt og får for mit vedkommende heller ingen anerkendelse - nogen sinde.
-
Nu er det jo Hudgson personligt der har bedt om at få ham med i sin stab. Tvivler på at FA har haft andet at gøre end at skulle udforme de formelle papirer mm.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Det kan vi jo kun spekulere i. Mig bekendt var det jo også FA, der tog anførerbindet af Terry.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Som Arda skriver ovenover, så har han tilsyneladende kvalifikationerne. Og hvis vi nu alle tager sølvpapirshattene af, og kigger på fakta, istedet for diverse konspirationer om FA og Manchester United, så er der vel også nogle fordele (såvel som ulemper) ved at have en mand, som flere af spillerne har spillet sammen med på landsholdet eller har mødt i ligaen.
Uanset hvor lidt man kan lide manden, så har han altså noget international rutine, det må man give ham. Jeg får det dog stadigvæk småskidt hver gang jeg ser hans fjæs tone frem på skærmen.
Uanset hvor lidt man kan lide manden, så har han altså noget international rutine, det må man give ham. Jeg får det dog stadigvæk småskidt hver gang jeg ser hans fjæs tone frem på skærmen.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"