Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg har ikke set mange Montpellier kampe i år, men har lige kigget en youtubevideo med ham, og han er UTROLIG spændende ud. Nogen der har set kampe med ham i år?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Joey Barton. Vi savner en hård banan på midtbanen. Det er Barton. Desuden er han en fremragende fodboldspiller. Jeg tror Kenny kan styre ham. Ja, det var noget lort han lavede i søndags, men trolden Tevez startede det hele. Og egentlig smart at han forsøger at få en af city's spillere udvist også.
-
- Alder: 37
@Poor Scouser Tommy: Aaah, sku' vi nu ikk liiiige. Barton har aldrig været til mere end under midtable-holdene. Og han er jo fuldstændig psykopat. Er enig i, der mangler noget vildskab på vores hold, men det kan fås hos mange andre og bedre spillere end Barton, som er en spiller der koster sit hold point. Som f.eks. i søndags.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Hvad med Vinnie Jones og resten af Crazy Gang + Roy Keane så?Poor Scouser Tommy skrev:Joey Barton. Vi savner en hård banan på midtbanen. Det er Barton. Desuden er han en fremragende fodboldspiller. Jeg tror Kenny kan styre ham. Ja, det var noget lort han lavede i søndags, men trolden Tevez startede det hele. Og egentlig smart at han forsøger at få en af city's spillere udvist også.
Aldrig i livet om jeg vil se Barton i en Liverpool-trøje. Jeg vil ikke klage hvis jeg aldrig ser Barton på en fodboldbane igen.. Den slags svineri gider jeg ikke se på.
Er Elm en forstærkning. Det tvivler jeg meget på.Hr. Drejer skrev:Ifølge pålidlige Barrett fra The Times er King Kenny interesseret i Rasmus Elm og Younes Belhanda. To interessante spillere. Ifølge artiklen vil King Kenny gerne beholde alle spillere pga. stigningen i antallet af kampe som LFC skal spille i næste sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kender ikke det store til de to spillere. Men jeg synes ud fra første øjekast, at de virker interessante. Og jeg mindes at den svenske landstræner en gang udtalte at Elm er det største talent i svensk fodbold siden Zlatan.Kelly skrev:Er Elm en forstærkning. Det tvivler jeg meget på.Hr. Drejer skrev:Ifølge pålidlige Barrett fra The Times er King Kenny interesseret i Rasmus Elm og Younes Belhanda. To interessante spillere. Ifølge artiklen vil King Kenny gerne beholde alle spillere pga. stigningen i antallet af kampe som LFC skal spille i næste sæson.
Jeg kender ikke så meget til Belhanda, men jeg ved at begge spillere har været de centrale playmakers på deres hold som begge har imponeret. Det jeg læser mig til med Belhanda er at han har en meget fremskudt opgave, hvor jeg ved at Elm måske er den mest defensive på AZ midtbanen. Jeg ved reelt ikke om Elm har niveauet, for jeg har mest set ham i EL eller i kampe mod Ajax/Twente, så hans almene niveau kan jeg ikke sige noget om. Som type kunne han dog godt være den dybe playmaker som vi mangler.Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke det store til de to spillere. Men jeg synes ud fra første øjekast, at de virker interessante. Og jeg mindes at den svenske landstræner en gang udtalte at Elm er det største talent i svensk fodbold siden Zlatan.Kelly skrev:Er Elm en forstærkning. Det tvivler jeg meget på.Hr. Drejer skrev:Ifølge pålidlige Barrett fra The Times er King Kenny interesseret i Rasmus Elm og Younes Belhanda. To interessante spillere. Ifølge artiklen vil King Kenny gerne beholde alle spillere pga. stigningen i antallet af kampe som LFC skal spille i næste sæson.
Imod moderne fodbold.
http://www.givemefootball.com/premier-l ... -porto-ace
GID vi dog kunne hente ham til Liverpool, jovist, det sker næppe, men for sivan ...hvem kan stoppe ham ?
GID vi dog kunne hente ham til Liverpool, jovist, det sker næppe, men for sivan ...hvem kan stoppe ham ?

Et eller andet sted håber jeg, det er ironisk ment, for det ville simpelthen være en sorgens dag, hvis det skete. Manden bør ganske enkelt udelukkes fra al fodbold i fremtiden.Poor Scouser Tommy skrev:Joey Barton. Vi savner en hård banan på midtbanen. Det er Barton. Desuden er han en fremragende fodboldspiller. Jeg tror Kenny kan styre ham. Ja, det var noget lort han lavede i søndags, men trolden Tevez startede det hele. Og egentlig smart at han forsøger at få en af city's spillere udvist også.
Tror heldigvis heller ikke ligefrem, han passer ind i vores ejeres koncept...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
LarsU skrev:Et eller andet sted håber jeg, det er ironisk ment, for det ville simpelthen være en sorgens dag, hvis det skete. Manden bør ganske enkelt udelukkes fra al fodbold i fremtiden.Poor Scouser Tommy skrev:Joey Barton. Vi savner en hård banan på midtbanen. Det er Barton. Desuden er han en fremragende fodboldspiller. Jeg tror Kenny kan styre ham. Ja, det var noget lort han lavede i søndags, men trolden Tevez startede det hele. Og egentlig smart at han forsøger at få en af city's spillere udvist også.
Tror heldigvis heller ikke ligefrem, han passer ind i vores ejeres koncept...
Det er en fuldstændig håbløs holdning at have til Liverpool. Barton skal udlukkes for al fodbold. Så enkelt er det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
en angriber jeg godt gad se i klubben er welliton fra spartak moskva, han er hurtig, driblestærk og målfarlig. virkelig dygtig angriber der burde kunne købes til en okay pris
hva syntes i?

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Før han kom til QPR spillede han i klubber som Man C og Newcastle. Og Arsenal var inde i billede før han skrev kontrakt med QPR i august.
Ja han er lidt crazy, men har er god med bolden og vil være kanon i kampene mod de mindre hold. Fordi han altid er sat 100 % op. Desuden tror jeg han vil lette presset fra de unge spillere og gøre dem mere modige i kampene. Mange af vores spillere ser jo til tider skræmte ud.
Desværre har han sit temperament imod sig, men som jeg sagde tidligere, så tror jeg Kenny kan håndtere ham. Lidt på samme måde, som han har håndteret Bellamy. Og tror han vil være ganske ydmyg over at komme til en storklub. En anden ting han har imod sig er alderen (29). Men jeg er villig til at give ham en tre års kontrakt.
Ja han er lidt crazy, men har er god med bolden og vil være kanon i kampene mod de mindre hold. Fordi han altid er sat 100 % op. Desuden tror jeg han vil lette presset fra de unge spillere og gøre dem mere modige i kampene. Mange af vores spillere ser jo til tider skræmte ud.
Desværre har han sit temperament imod sig, men som jeg sagde tidligere, så tror jeg Kenny kan håndtere ham. Lidt på samme måde, som han har håndteret Bellamy. Og tror han vil være ganske ydmyg over at komme til en storklub. En anden ting han har imod sig er alderen (29). Men jeg er villig til at give ham en tre års kontrakt.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det er da komplet useriøst at nævne Joey Barton som en spiller man gerne vil se i vores klub. Hvorfor i alverden skulle vi anskaffe os en spiller som for det første er så usympatisk som han er og som desuden er verdensmester i at smadre en hel fodboldkamp for sit hold med sine latterlige udvisninger?? Det han lavede i søndags var så kritisapelt og det værste af det hele er jo at det ikke er første gang at han gør sådan noget! Desuden er han ikke nogen gudsbegavet fodbold spiller, han er middelmådig og kun nogle få gange har han ramt et højt niveau. Jeg har absolut ingen respekt for den mand, ligesom resten af England heller ikke har det. Jeg håber, at han aldrig nogensinde får lov til at spille i England igen så vi er fri for at se på ham.Poor Scouser Tommy skrev:Joey Barton. Vi savner en hård banan på midtbanen. Det er Barton. Desuden er han en fremragende fodboldspiller. Jeg tror Kenny kan styre ham. Ja, det var noget lort han lavede i søndags, men trolden Tevez startede det hele. Og egentlig smart at han forsøger at få en af city's spillere udvist også.

I mine øjne, har Barton intet at gøre i Liverpool. Når dette er sagt, ville jeg være superglad, hvis vi formår at signe Belhanda, der har været en af de bedste spillere i den franske liga. Han har scoret 12 mål i 28 kampe i ligaen, hvilket må siges at være godt som en off. midtbanespiller. Derudover tror jeg ikke han ville koste meget mere end 100 mil. Manden er blot 22 år, og kan sætte en spiller eller 3 i en telefonboks, noget vi i den grad mangler.
Det er sådanne køb Liverppol skal foretage sig i stedet for at betale hele transferbudgettet på middelmådige engelske spillere. Elm er jeg derimod lidt lunken ved, men hvis Adam ryger, er det vel en god erstatning. Men som en før også påpegede, synes jeg vi skal hente Luuk De Jong og Ola John i Twente.
Håber på følgende:
Belhanda 110 mio.
Diame fri
Luuk De Jong 100 mio.
Ola John 80 mio.
Adam Johnson 100 mio.
ud med:
Aurelio - fri
j. cole 20 mio.
Adam 40 mio.
Maxi 15 mio.
Aquaman 50 mio.
Kuyt 40 mio.
D. Wilson 15 mio.
Spearing 20 mio.
B. Jones 5 mio.
Hvilket giver spillerkøb på 390 mio. kr og spillersalg på 205 altså et udlæg på 185, hvilket synes rimeligt for den forbedrede kvalitet.
Reina
Johnson Skrtl Agger Enrique
Lucas Gerrard
Belhanda Suarez Downing/Adam Johnson
Carroll
Bænk: Doni, Kelly, Carra, Henderson, Diame, O. John og Luuk De Jong.
Dette giver tilmeld mulighed for at udleje Shelvey, Coates og Sterling
Det er sådanne køb Liverppol skal foretage sig i stedet for at betale hele transferbudgettet på middelmådige engelske spillere. Elm er jeg derimod lidt lunken ved, men hvis Adam ryger, er det vel en god erstatning. Men som en før også påpegede, synes jeg vi skal hente Luuk De Jong og Ola John i Twente.
Håber på følgende:
Belhanda 110 mio.
Diame fri
Luuk De Jong 100 mio.
Ola John 80 mio.
Adam Johnson 100 mio.
ud med:
Aurelio - fri
j. cole 20 mio.
Adam 40 mio.
Maxi 15 mio.
Aquaman 50 mio.
Kuyt 40 mio.
D. Wilson 15 mio.
Spearing 20 mio.
B. Jones 5 mio.
Hvilket giver spillerkøb på 390 mio. kr og spillersalg på 205 altså et udlæg på 185, hvilket synes rimeligt for den forbedrede kvalitet.
Reina
Johnson Skrtl Agger Enrique
Lucas Gerrard
Belhanda Suarez Downing/Adam Johnson
Carroll
Bænk: Doni, Kelly, Carra, Henderson, Diame, O. John og Luuk De Jong.
Dette giver tilmeld mulighed for at udleje Shelvey, Coates og Sterling
@Younes belhanda og franske talenter generelt.
Jeg vil gerne slå på tromme for Le50 og anbefale deres gennengang af de 50 største talenter i fransk fodbold, inspireret af blandt andet IBWM's fine gennemgang af 100 unge fodboldtalenter.
Le50 indeholder både internationalt velkendte navne som Eden Hazard, M'Vila og Mamadou Sakho, men også profiler, der måske endnu ikke klinger så velkendt uden for Ligue 1 og 2, som Montpelliers Younes Belhanda og Cabella og også helt unge spillere, hvis endelige gennembrud stadig venter. Listen må anses for noget nær obligatorisk pensum for alle der interesserer sig for fransk fodbold. Der findes en fin beskrivelse af Younes Belhanda...
Her kan du hente listen (PDF): http://frenchfootballweekly.com/2012/04/04/4463/
"Younes belhanda
Club: Montpellier HSC DOB: 25/02/90 Position: Midfielder
Montpellier is this season’s big surprise package, and it is mainly due to the
rise of young players like Younes Belhanda. The Moroccan starlet has been
one of the revelations in the campaign, displaying his tricky style of play. Last
season Montpellier’s target man Oliver Giroud didn’t get much support from
the midfield as Marco Estrada seemed to be the only player able to give him a
decent through passes.
This has changed radically this season with Rene Girard implementing
Belhanda as an advanced playmaker. It is impossible not to be impressed by
his intelligent passing game. Just like Lille’s Eden Hazard, Younes Belhanda
possesses great balance and has the technical ability to take on and beat a
man or three. Montpellier president Louis Nicollin has even said Belhanda is
able to become an even better player than Hazard.
Even if most people would disagree with that point of view, he is still attracting
interest from big Premier League clubs, especially after his impressive
performance in Montpelier’s top of the table clash at PSG. Just before the
break Giroud and Belhanda reversed their roles with the Moroccan nodding
in the 1-0-goal; a perfectly timed run sneaking behind the back of Mamadou
Sakho. And as always he celebrated with his acrobatic summersaults. It is
remarkable to see how the player has improved over the last season, although
he has always been reckoned a big talent. Like many other Montpellier players
Belhanda rose after winning the 2008 Coupe de Gambardella, the most rated
youth tournament in France.
There is no doubt Belhanda is gaining confidence, and just this season he has
humiliated opponents by scoring three “panenka” penalties (two for Montpellier
and one for the Morocco national team). The only thing Belhanda gets criticism
for is his temper. Sometimes he gets hot headed, a weakness seen before in
young talents like PSG captain Sakho or Wayne Rooney. Just like them, as
part of a maturing process, he will have to grow out of it, and when he does
Belhanda will show us even more what he is capable of."
Jeg vil gerne slå på tromme for Le50 og anbefale deres gennengang af de 50 største talenter i fransk fodbold, inspireret af blandt andet IBWM's fine gennemgang af 100 unge fodboldtalenter.
Le50 indeholder både internationalt velkendte navne som Eden Hazard, M'Vila og Mamadou Sakho, men også profiler, der måske endnu ikke klinger så velkendt uden for Ligue 1 og 2, som Montpelliers Younes Belhanda og Cabella og også helt unge spillere, hvis endelige gennembrud stadig venter. Listen må anses for noget nær obligatorisk pensum for alle der interesserer sig for fransk fodbold. Der findes en fin beskrivelse af Younes Belhanda...
Her kan du hente listen (PDF): http://frenchfootballweekly.com/2012/04/04/4463/
"Younes belhanda
Club: Montpellier HSC DOB: 25/02/90 Position: Midfielder
Montpellier is this season’s big surprise package, and it is mainly due to the
rise of young players like Younes Belhanda. The Moroccan starlet has been
one of the revelations in the campaign, displaying his tricky style of play. Last
season Montpellier’s target man Oliver Giroud didn’t get much support from
the midfield as Marco Estrada seemed to be the only player able to give him a
decent through passes.
This has changed radically this season with Rene Girard implementing
Belhanda as an advanced playmaker. It is impossible not to be impressed by
his intelligent passing game. Just like Lille’s Eden Hazard, Younes Belhanda
possesses great balance and has the technical ability to take on and beat a
man or three. Montpellier president Louis Nicollin has even said Belhanda is
able to become an even better player than Hazard.
Even if most people would disagree with that point of view, he is still attracting
interest from big Premier League clubs, especially after his impressive
performance in Montpelier’s top of the table clash at PSG. Just before the
break Giroud and Belhanda reversed their roles with the Moroccan nodding
in the 1-0-goal; a perfectly timed run sneaking behind the back of Mamadou
Sakho. And as always he celebrated with his acrobatic summersaults. It is
remarkable to see how the player has improved over the last season, although
he has always been reckoned a big talent. Like many other Montpellier players
Belhanda rose after winning the 2008 Coupe de Gambardella, the most rated
youth tournament in France.
There is no doubt Belhanda is gaining confidence, and just this season he has
humiliated opponents by scoring three “panenka” penalties (two for Montpellier
and one for the Morocco national team). The only thing Belhanda gets criticism