Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Poor Scouser Tommy

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poor Scouser Tommy » tirsdag, 15. maj, 2012 12:25

Vedr. Barton

Argumentet med han har spillet i midterklubber synes jeg ikke holder vand. Han har spillet i Man C og Newcastle før han var tæt på at skrive med Arsenal for at ende op i QPR. Nuvel midterklubber, men hvor var det lige Adam, Henderson, Downing og Carroll kom fra??

Vi savner simpelthen noget vildskab på holdet. En Gattuso, en Viera, en Sounness, en Mascherano. Jeg ved Barton nok ikke er løsningen på lang sigt pga alderen. Men på kort sigt vil han helt sikkert være en god signing. Og formentlig en billig løsning, hvilket ikke er uvæsentligt.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » tirsdag, 15. maj, 2012 13:12

Barton? Det mener i vel ikke alvorligt? Så han i søndags tabe hovedet i den grad og det gider jeg simpelthen ikke at se fra en Liverpool spillere. Helt ærligt. Vildskab ja tak, hjernedød optræden NEJ TAK!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » tirsdag, 15. maj, 2012 13:14

Til gengæld ville det være helt kanon at få James Milner, som jeg synes at topklasse. Og heller ikke ringe med Adam Johnson. De 2 skal være velkomne :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 15. maj, 2012 13:29

Det kunne da godt lyde som om at de mest seriøse rygter går på:

Momo Diame
Gaston Ramirez
Younes belhanda
og Luuk De Jong

Det lyder da ikke værst :)

Edit/Update:

Atletico Madrid have slapped a £50m price tag on Chelsea target Radamel Falcao – Daily Mail :!:

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 15. maj, 2012 15:31

Jensen skrev:Edit/Update:
Atletico Madrid have slapped a £50m price tag on Chelsea target Radamel Falcao – Daily Mail :!:
Jeg tror heller ikke på at han skifter fra Atletico Madrid her til sommer, han skrev under på en 5 årig kontrakt da han kom til klubben sidste sommer så han har stadig 4 år tilbage af sin kontrakt. Han spiller på et spændende hold i Spanien i en liga som er en af verdens bedste, han har succes og bomber mål ind på samlebånd. Desuden har han flere gange udtalt hvor godt han har det i klubben og så har han allerede i sin første sæson med Atletico Madrid vundet Europa League. Jeg er ret sikker på, at han ihvertfald bliver der en sæson endnu. Dog skal jeg være den første til at sige, at han nok er den angriber som jeg allerhelst så i Liverpool lige pt. Han har alt hvad der skal til for at kunne få succes og så ville han være dødsens farlig sammen med Suarez!

Den fedeste signing som Liverpool kunne lave her til sommer for mig er Adam Johnson, det kunne være så genialt!
Billede

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » tirsdag, 15. maj, 2012 17:17

Harvey skrev:Barton? Det mener i vel ikke alvorligt? Så han i søndags tabe hovedet i den grad og det gider jeg simpelthen ikke at se fra en Liverpool spillere. Helt ærligt. Vildskab ja tak, hjernedød optræden NEJ TAK!
Enig.. Barton er simpelthen en idiot, for at sige det mildt.. Så vil det jo ende med vi var 10 mand i alle kampe, den går sgu ikke..

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 15. maj, 2012 18:48

Hvordan kan det være, at flere i denne tråd gerne ser 8-10 spillere solgt. Samtidig lister de en 3-4 spillerindkøb og vil så være tilfreds.

Bliver det realiteten hedder vores bænk: Sterling, Connor Coady, Wisdom, Flanagan og Robinson. Hvordan vil det så ikke se ud med bare en lidt uheldig situation på skadesfronten.

Der er selvfølgelig spillere, som vil forlade klubben (Aurelio + Maxi), og der går rygter om, at Kuyt skal sælges. Men med en sæson med europæisk bold (jeg forventer vi kvalificerer os til gruppespillet) står vi til at skulle spille ret mange kampe i år. Af den grund kan jeg godt se spillere som Adam, Spearing, Carra osv være anvendelige til at udfylde en rolle som reservespiller i vores cupkampe (EL, Liga & FA cup), mens vores start 11'er fokuserer på ligaen.

Jeg håber som tidligere nævnt på følgende spillerkøb + afgang.

Ind:

Belhanda (eller en anden kreativ dribler med fart i støvlerne)
Diame (vigtigt at få hentet en mere kvalificeret erstatning til Lucas. Her kunne Diame være en billig løsning)
Adam Johnson (en fløjspiller, der om end han ofte spiller i højre kan spille begge kanter - god dribler, god teknik, relativ ung og tilmed målfarlig)
Soldado (Vi mangler en poacher. En spiller, som skal bruge en halv chance for at score. En sådan type er hverken Suarez eller Carroll. Jeg mener desuden ikke Luuk De Jong pt. er løsningen. Han er for ung og uprøvet. Desuden er han meget tung, hvilket langt fra er det vores hold mangler. Vi mangler fart.)
Playmaker (Jeg tror Aquilani vil blive i italien, ellers var dette en billig løsning, da vi jo ejer ham. James Milner har i Aston Villa spillet en central position med stor succes. Måske han kunne være en løsning til vores så ustabile midtbane. Han er desuden "kun" 26 og spillede forrygende i efteråret inden han har været bænket det meste af foråret. Viser det sig Gerrard, Lucas, Henderson/Adam er en bedre konstellation kan Milner spille både venstre og højre kant).

Ud:

Joe Cole (Alt for høj løn, der ikke stemmer overens med hans bidrag på banen)
Maxi Rodriguez (Har allerede sagt farvel og får også en forholdsvis høj hyre)
Aurelio (baseret på evner vores bedste back - men for skadesplaget og må derfor ud)
Aquilani (som nævnt ovenfor tror jeg ikke han ønsker at spille i England)
Downing (Jeg har altid godt kunne lide Downing - specielt i Boro, men hans præstationer og udstråling i denne sæson taler for et salg. Andet ville være for stor en gambling).
Spearing Henter vi en DM kan vi måske sælge Spearing, specielt hvis vi vælger ikke at udleje Jonjo. Spearing er i mine øjne lavest i hierarkiet. Respekt for hans mentalitet og at han har kæmpet sig op, men som med Warnock kan vi ikke være for sentimentale.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. maj, 2012 19:07

Poor Scouser Tommy skrev: Ja han er lidt crazy, .
Jeg har været med på forum, siden starten, og før det var det vist E-mail der blev sendt, inden forum kom op at køre. Og denne sætning er den største underdrivelse siden starten. stoderen er komplet totalt stjerne psykopat....Og det kan du gange med 16.

Ingen fornuftig manager vil røre ham med en ildtang, tror godt nok det i søndags var hans endeligt. Og at han vist kun har fået 9 dages karantæne er dybt pinligt. Håber psyko´en ryger i et russisk fængsel i et års tid.

Troede egentlig først det var skrevet i gas, men det er det åbenbart ikke.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bondo

Indlæg af Bondo » tirsdag, 15. maj, 2012 19:18

Thommo skrev:
Poor Scouser Tommy skrev: Ja han er lidt crazy, .
Jeg har været med på forum, siden starten, og før det var det vist E-mail der blev sendt, inden forum kom op at køre. Og denne sætning er den største underdrivelse siden starten. stoderen er komplet totalt stjerne psykopat....Og det kan du gange med 16.

Ingen fornuftig manager vil røre ham med en ildtang, tror godt nok det i søndags var hans endeligt. Og at han vist kun har fået 9 dages karantæne er dybt pinligt. Håber psyko´en ryger i et russisk fængsel i et års tid.

Troede egentlig først det var skrevet i gas, men det er det åbenbart ikke.
så så så..

Barton er en vinder uden lige.. ikke psykopat.. det syntes jeg også at søndagens kamp bevidnede..

han røde kort var fanme tyndt.. jeg kan i hvert fald ikke få øje på det.. - men da så det røde kort var givet, sagde en holdkammerat at han skulle prøve at få en af city spillerne med ud(altså få dem til at dumme sig, og få et rødt kort).. det var deraf hans efter-reaktion kom..

om man syntes det er sympatisk eller ej, det er op til en selv, men hvis det var liverpool der stod til nedrykning, hvis et andet hold bare lavede et mål, så ville jeg da klart håbe at alle på liverpools hold er villige til at gøre det samme!!

først og fremmest handler det om at vinde, eller mindst at få max point-høst.. det forstår barton.. at han er mediernes sorte får, er noget helt andet.. alle hans udtalelser og handlinger bliver vendt og drejet så meget de overhoved kan, så det ser værrere ud end det er, og får ham stillet i et dårligt lys!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. maj, 2012 19:32

Han er ikke normal. Muligt alle psykolog´er ikke er enige, men det klarer jeg nok. Selv breivik er fjolserne uenige om hvad fejler.

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » tirsdag, 15. maj, 2012 19:45

Thommo skrev:Han er ikke normal. Muligt alle psykolog´er ikke er enige, men det klarer jeg nok. Selv breivik er fjolserne uenige om hvad fejler.
Barton er hjernedød sådan er det bare er ikke så meget at diskutere.. Han er på niveu med Gazza..

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. maj, 2012 20:29

Tjekkede lige op på barton familien, broderen er (racist)morder, men er det ikke noget med, at fætteren sidder også sidder inde for et økse mord i Liverpool? Måske selvsamme mord som joey´s bror?

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » tirsdag, 15. maj, 2012 20:33

Nicoen skrev:
Kelly skrev:
DaBonks skrev:
Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Diam%C3%A9

Ville denne Wiganspiller forstærke os. Nej vel ?.
Hvordan kan du afgøre det ud fra hans Wikipedia-side?

Ha ha. Den var god.
Jeg mener ikke han vil være en forstærkning til start 11'eren. Nogle gode kampe i slutningen af sæsonen er ikke nok.
Han ville da være perfekt. Gratis, ung, hårdtarbejdende og dygtig med bolden. Med ham i truppen ville vi have en god backup/aflastningsspiller for Lucas som vi ikke har i truppen på nuværende tidspunkt. Hvis vi får ham til klubben ville vi have en dejlig bredde på midtbanen hvor vores førstehold kunne se sådan her ud:

Henderson - Lucas
Gerrard

Og med en udmærket backup for hver af dem:

Adam - Diame
Shelvey

Jeg vil bestemt ikke klage hvis vi signer Diame på en fri transfer.
Hvad med ham her som backup for lucas?

J1

Indlæg af J1 » tirsdag, 15. maj, 2012 20:45

Jeg er helt med på vognen med den gode Fernando fra Porto!

Hold da helt op en video. Jeg ved godt at man ikke kan dømme en mand på baggrund af youtube compilations men jeg synes i den grad han virker til at have en sublim spilforståelse og evne til at læse spillet. Har derudover en fin alder og virker meget atletisk hvilket passer godt ind i PL. Ideelt set håber jeg på Javi Martinez mens jeg er mere i tvivl om hvorvidt en spiller som Diame ville kunne gøre en reel forskel.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 15. maj, 2012 22:18

Barton JA TAK :headbang: :headbang:

Billig, dygtig og fighter!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Besvar