Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. maj, 2012 23:01

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i, at nogle gerne vil have Barton til klubben. Jeg gider ikke bruge ordet psykopat, fordi man har opført sig hidsigt på en bane, men Bartons opførelse hører ingen steder hjemme i fodboldverdenen. Manden er simpelthen ikke mentalt stabil nok til at spille fodbold.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 16. maj, 2012 12:55

Come on guys.

Hvis det er en "prank" så sig det nu, hvem hulen ville nogensinde hente Barton til Liverpool FC ? :| :shock:

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. maj, 2012 15:01

Både Sturridge og Johnson er på stand by til EM, hmmm, kan det tænkes at de lokkes væk, nu hvor de ikke kom med til EM? Kan det tænkes at de ser os som en mulighed for mere spilletid og dermed en bedre chance til at komme på det engelske landshold?

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 16. maj, 2012 15:07

Både Sturridge og Johnson skal være hjertens velkommen. Ved ikke om de er utilfredse med deres nuværende situation, man kan da have lov at håbe.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 16. maj, 2012 15:47

Pede skrev:Både Sturridge og Johnson skal være hjertens velkommen. Ved ikke om de er utilfredse med deres nuværende situation, man kan da have lov at håbe.

Er der nogen af dem der skal med til EM ?. Det mener jeg ikke. Jeg så hellere Milner til Liverpool.

Johnson, Gerrard (anfører), Downing og Carroll er med. Den næste bliver Henderson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 16. maj, 2012 15:48

Hr. Drejer skrev:Både Sturridge og Johnson er på stand by til EM, hmmm, kan det tænkes at de lokkes væk, nu hvor de ikke kom med til EM? Kan det tænkes at de ser os som en mulighed for mere spilletid og dermed en bedre chance til at komme på det engelske landshold?

Johnson forlængede for knap 6 mdr siden. Ham tror jeg ikke på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 16. maj, 2012 16:01

elpistolero7 skrev:
Nicoen skrev:
Kelly skrev:
DaBonks skrev:
Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Diam%C3%A9

Ville denne Wiganspiller forstærke os. Nej vel ?.
Hvordan kan du afgøre det ud fra hans Wikipedia-side?

Ha ha. Den var god.
Jeg mener ikke han vil være en forstærkning til start 11'eren. Nogle gode kampe i slutningen af sæsonen er ikke nok.
Han ville da være perfekt. Gratis, ung, hårdtarbejdende og dygtig med bolden. Med ham i truppen ville vi have en god backup/aflastningsspiller for Lucas som vi ikke har i truppen på nuværende tidspunkt. Hvis vi får ham til klubben ville vi have en dejlig bredde på midtbanen hvor vores førstehold kunne se sådan her ud:

Henderson - Lucas
Gerrard

Og med en udmærket backup for hver af dem:

Adam - Diame
Shelvey

Jeg vil bestemt ikke klage hvis vi signer Diame på en fri transfer.
Hvad med ham her som backup for lucas?

En elegant Sissoko.
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 16. maj, 2012 16:08

elpistolero7 skrev:
Hvad med ham her som backup for lucas?

Han ser spændende ud, er vi linket til ham?
Synes dog det i mange tilfælde ser lidt 'riski' ud, den måde han går ned i tacklingerne på. To strakte med knopper forrest.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 16. maj, 2012 16:10

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Både Sturridge og Johnson er på stand by til EM, hmmm, kan det tænkes at de lokkes væk, nu hvor de ikke kom med til EM? Kan det tænkes at de ser os som en mulighed for mere spilletid og dermed en bedre chance til at komme på det engelske landshold?

Johnson forlængede for knap 6 mdr siden. Ham tror jeg ikke på.
Jeg kan ikke helt tyde situationen for Johnson, han vil gerne have mere spilletid og spiller ikke så meget.
City vil gerne have nye stjerner, "Hazard, Lavezzi, Hulk" hvis så løntunge spillere kom til kan han godt se langt efter spilletid, + de ville nok gerne barbere noget løn fra.

Så kunne han være en mulighed.
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 16. maj, 2012 18:25

Efter Dalglish' afgang, kan vi vel bare konstatere at alle spillere vi endnu har været linket til, ikke har haft noget på sig?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 16. maj, 2012 20:33

Hvis man kunne lokke Sturridge og Johnson til klubben ville det være for genialt! Jeg syntes at Sturridge har et kæmpe portientiale, han skal bare have en masse spilletid, så tror jeg han kunne udvikle sig rigtig meget og blive en klasse spiller! Johnson har jeg jo ønsket mig længe så det siger sig selv, City køber sikkert flere spillere til den position som han spiller så det gør bare, at han kommer længere ned af rangstien hvilket han umuligt kan være tilfreds med! Så hellere komme til en klub som f.eks Liverpool, set fra hans synspunkt, som rigtig gerne vil fremad og er en klub hvor han ville spille hver eneste gang. Det syntes jeg ville give meget mening men det er jo nok os bare fordi jeg har farvede briller på.. ;)
Billede

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » torsdag, 17. maj, 2012 20:23

Lige nu tror jeg godt vi kan tage eventuelle rygter om spillere der er på vej til Liverpool med et gran salt. Jeg tror vi skal vente til der er kommet en ny manager og måske også indtil der er kommet en ny DoF inden vi kan begynde at se hvem der er realistiske men jeg håber at vores nye manager tager nogle spillere fra Bundesligaen og la liga.
I Bundesligaen må han meget gerne hente dem her
Lewandowski, Müller og Alaba
De to første kender vi alle sammen mens Alaba er en der nok lige skal vente et år eller to med at blive hentet men jeg tror virkelig han kan blive god.
I La liga må han meget gerne hente spillere som
Gonzalo Higuain
Fenando Llorente
Roberto Soldado
Affelay
Fabio Coentrao
Men det her er bare min mening lige pt. Hvad syntes i hvem skal den nye manager hente. Vi kan vel godt tillade os at drømme om store spillere som før var urealistiske, når vi nu ikke har nogen manager og vi ved at FSG står klar med pengene.
Man har vel lov til at drømme en gang imellem
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 17. maj, 2012 21:17

kristiank skrev:og vi ved at FSG står klar med pengene.
Hvordan ved vi det?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » torsdag, 17. maj, 2012 21:20

JTN skrev:
Hvordan ved vi det?
det har de op til flere gange udtalt jeg kan ikke lige huske hvilke steder det står og jeg tror du for svært ved at finde det men jeg ved at de har sagt det op til flere gange at der er rigeligt med penge til indkøb
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » torsdag, 17. maj, 2012 21:30

kristiank skrev:
JTN skrev:
Hvordan ved vi det?
det har de op til flere gange udtalt jeg kan ikke lige huske hvilke steder det står og jeg tror du for svært ved at finde det men jeg ved at de har sagt det op til flere gange at der er rigeligt med penge til indkøb
Hvad FSG udtaler behøver jo bestemt ikke at være sandheden. Fx. løj bestyrelsesformanden folk lige op i hovedet for en måned siden da han ifm Comolli's afgang blev spurgt til Kenny's situation så dén der kan du godt glemme makker - det er en forretning og det handler om at spare lønkroner. Så hvis vi sælger Agger, Skrtel, GJ og Suarez samt Pepe så kan vi gå på indkøb i Norwich, Wigan og Sunderland!
Up The RedMen... we go again!

Besvar