Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 20. maj, 2012 11:20

Harvey skrev:
AndreasN skrev:Hvor var det dog en vammel omgang. Fandme flot, at du er så god til at sidde på bænken, torres. Du har ikke en skid andel i den sejr. Øv, hvor er jeg bitter.
Jeg holdt med Chelsea hele vejen igennem og jublede da de vandt og jeg er super glad på Torres vegne. Det er jo ikke hans skyld at vi ligger og roder hvor vi gør og man er jo altså sig selv nærmest. Han så i januar sidste år sin mulighed for at komme til at spille CL og måske vinde den og det gjorde han så. Og det er helt ok med mig. Sådan er det altså i fodbold kære venner, når en anden klub er større og mere attraktiv end ens egen, så skifter de bedste spillere fra os til dem. Sådan er der lige fra serieklubber i DK til divisionsklubber og hele vejen op til de største.

Og man er ikke særlig rummelig, hvis man ikke kan tåle at en spiller der har forladt os for noget bedre, han vinder noget. Det må jeg sige. Jeg kan godt lide Torres og jeg synes at det er fedt for ham og osse Meirelless og jeg siger mange gange tillykke til dem. Havde vi haft styr på tigene i vores klub og spillet CL, så havde de jo fortsat været hos os. Det er sådan tingene fungerer.

Og så skal jeg da lige love for at der har stået Chelsea på den pokal hele vejen igennem turneringen, med alt det tur-i-den de har haft i kampene mod Barca og nu i finalen. Og så må det være første gang nogensinde i fodboldhistorien at et engelsk hold vinder over et tysk hold i straffesparkskonkurrence. Det er helt seriøst aldrig sket før. Og så fryder det mig iøvrigt big time at den usympatiske stodder til Robben blev syndebuk. der var ikke spillet mere end 2 minutter da han første gang forsøgte at påvirke dommeren til egen fordel. Han er faneme en af de allerværste i gamet.

Men stort TILLYKKE herfra til Chelsea, Torres og kompagni og skønt at engelsk fodbold er tilbage på den europæiske fodboldtrone!!!!!!!!! Rule Brittania!!!!!!!
En gang imellem så rammer du altså en ren 'home-run'! Jeg er meget enig i ovenstående, og en af grundene til, at jeg holdt med Chelsea i går var faktisk også Torres. Og så naturligvis - og overskyggende - det faktum, at det nu gør tingene en smule sværere for Tottenham, hvilket alt andet lige må siges at være til vores fordel...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

STMO

Indlæg af STMO » søndag, 20. maj, 2012 15:45

Det var en af de bedste CL finaler længe (selvfølgelig ikke på højde med triumfen i Istanbul), og jeg synes, Bayern München spillede et sublimt spil stort set hele kampen med undtagelse af en svag opdækning af Drogba til 1-1. En fornøjelse at se angrebene anført af Robben og Ribbery - husker tilbage, hvor begge var rygtet til Liverpool, det er virkelig klassespillere. Fantastisk at se, hvordan de skiftede position hen over kampen, og så er spillere som Kroos og Gomez også glimrende supplement til de to kantspillere. Også en super indsats af Chelsea med en godt sat taktik af Di Matteo - man kan ikke sige, at det ikke var fortjent. For mig var begge hold titlen værdig. Set over hele turneringen har Chelsea nok haft et lidt hårdere program.
Trods alt holdt jeg med Bayern, men her bagefter er Tottenhams manglende deltagelse i næste års CL måske det, som giver os et mulehårs forspring, når næste sæson er forbi. Det er lidt for meget, at super milliardærer nu har sat sig på både PL og CL titlerne - jeg må indrømme, at jeg savner noget tradition, som når Liverpool, Manchester United, Madrid, München, Milano og Barcelona spiller.
Og så lige til sidst: Det er ikke mange dage siden, vi udspillede Chelsea hjemme på Anfield ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. maj, 2012 16:18

Jeg synes den var kedelig, hvilket vi kan takke Chelsea for.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 20. maj, 2012 16:18

Jeg holdt med Bayern. Jeg vil aldrig holde med Chelsea. Det er en plastik klub. Argumentet med at Spurs så ikke kommer med i CL og de muligvis må sælge deres bedste spillere, tja, men der håber jeg i stedet på egen fremgang, fremfor andres tilbagegang.

Chelsea er igennem de sidste små 10 år, blevet en hadeklub for mange Liverpool tilhængere, dels pga. Mourinho og Abramovich, og dels pga. vores intense opgør. Det sidste opgør var som bekendt i FA. cuppen. Hvordan nogen der påstår at de er Liverpool supportere, kan holde med Chelsea, forstår jeg ikke. Jeg vil hellere have at Everton vinder CL end Chelsea. I min bog rangerer Chelsea lige nedenunder Man U, når det kommer til hadeobjekter i fodbold. Chelsea er bare en usympatisk klub.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 20. maj, 2012 16:33

Sidder lige og ser FCM - FCK, er der nogen der ved hvor mange hold der kommer i Champions League fra den danske? Var det ikke fra i år af, at nummer 1 gik direkte i CL, og nr 2 i kval da vi var kommet foran Belgien?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 20. maj, 2012 16:38

Skovdal skrev:Sidder lige og ser FCM - FCK, er der nogen der ved hvor mange hold der kommer i Champions League fra den danske? Var det ikke fra i år af, at nummer 1 gik direkte i CL, og nr 2 i kval da vi var kommet foran Belgien?
Førstepladsen kommer direkte i ChL og andenpladsen skal igennem kvalifikation. Derudover skal både 3, 4 og 5. pladsen spille om at komme i Europa League.
Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 20. maj, 2012 16:42

AndreasN skrev:
Skovdal skrev:Sidder lige og ser FCM - FCK, er der nogen der ved hvor mange hold der kommer i Champions League fra den danske? Var det ikke fra i år af, at nummer 1 gik direkte i CL, og nr 2 i kval da vi var kommet foran Belgien?

Førstepladsen kommer direkte i ChL og andenpladsen skal igennem kvalifikation.
Derudover skal både 3, 4 og 5. pladsen spille om at komme i Europa League.
Synes da nok :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 20. maj, 2012 19:06

Nå, nu ser mesterskabet ud til at gå til rødvinsdrengene fra Farum. Så kan den her sæson da heller ikke blive meget værre.

Næste sæson.............
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 20. maj, 2012 21:48

Hr. Drejer skrev:Jeg holdt med Bayern. Jeg vil aldrig holde med Chelsea. Det er en plastik klub. Argumentet med at Spurs så ikke kommer med i CL og de muligvis må sælge deres bedste spillere, tja, men der håber jeg i stedet på egen fremgang, fremfor andres tilbagegang.

Chelsea er igennem de sidste små 10 år, blevet en hadeklub for mange Liverpool tilhængere, dels pga. Mourinho og Abramovich, og dels pga. vores intense opgør. Det sidste opgør var som bekendt i FA. cuppen. Hvordan nogen der påstår at de er Liverpool supportere, kan holde med Chelsea, forstår jeg ikke. Jeg vil hellere have at Everton vinder CL end Chelsea. I min bog rangerer Chelsea lige nedenunder Man U, når det kommer til hadeobjekter i fodbold. Chelsea er bare en usympatisk klub.
Omvendt forstår jeg nu heller ikke, hvordan nogen kan få sig selv til at holde med Bayern München - Tysklands svar på Man United.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 20. maj, 2012 22:45

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg holdt med Bayern. Jeg vil aldrig holde med Chelsea. Det er en plastik klub. Argumentet med at Spurs så ikke kommer med i CL og de muligvis må sælge deres bedste spillere, tja, men der håber jeg i stedet på egen fremgang, fremfor andres tilbagegang.

Omvendt forstår jeg nu heller ikke, hvordan nogen kan få sig selv til at holde med Bayern München - Tysklands svar på Man United.
Det er et vanskeligt valg, og dog. Bayern er ikke vores konkurrenter i ligaen, og det giver dem en helt anden status end Chelsea. Der er en helt anden historie mellem Chelsea og Liverpool end mellem Bayern München og Liverpool.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 20. maj, 2012 23:00

Hr. Drejer skrev:
LarsU skrev:

Det er et vanskeligt valg, og dog. Bayern er ikke vores konkurrenter i ligaen, og det giver dem en helt anden status end Chelsea. Der er en helt anden historie mellem Chelsea og Liverpool end mellem Bayern München og Liverpool.
Ja, og for mit vedkommende så har jeg hadet Bayern München i meget længere tid, end jeg har haft grund til at hade Chelsea. Jeg glemmer aldrig semifinalen (og optakten til den) i Mesterholdenes Europa Cup i 1981, hvor i særdeleshed Paul Breitner udtalte sig utroligt arrogant og nedladende om Liverpool.

Bayern München er bare en usympatisk klub. Hvis der kommer en anden klub og har lidt succes i Tyskland, så vupti, så køber Bayern da bare lige de bedste par spillere fra den klub, og så er den fare ligesom elimineret.

Og havde Bayern vundet i går, så ville de være kommet op på fem trofæer i denne turnering - ligesom os! Så for nu at parafrasere dig selv, så forstår jeg ikke, hvordan folk der kalder sig Liverpool-supportere, kan få sig selv til at holde med Bayern München!!

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » mandag, 21. maj, 2012 00:15

AndreasN skrev:Nå, nu ser mesterskabet ud til at gå til rødvinsdrengene fra Farum. Så kan den her sæson da heller ikke blive meget værre.

Næste sæson.............
Hellere dem end Smølferne... :dance:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. maj, 2012 00:44

LarsU skrev: så forstår jeg ikke, hvordan folk der kalder sig Liverpool-supportere, kan få sig selv til at holde med Bayern München!!
Aaaaarh LarsU, der er ikke meget sammenhæng mellem disse to ting, forklar gerne dette? Din scum/BM sammenligning giver jeg ikke meget for. Jeg hader BM i bundesliga´en, men igår holdt jeg med dem. Eneste positive var som tidligere nævnt, at møg spurs glippede CL.

CV, ham fra FCK, siger det er typisk dansk at håbe der kommer en an den vinder end FCK, tror ikke han har ret, i den sammenhæng,kan BM jo regnes for FCK, men kan bare huske Getafe havde en gigantisk støtte da Laudrup var dernede, så helt unikt for Danmark er det nok ikke. CV er et tudefjæs, kort og godt. Overfald mig gerne FCK fans, det er røvsygt med samme vinder år efter år.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 21. maj, 2012 00:45

Bellamy skrev:
AndreasN skrev:Nå, nu ser mesterskabet ud til at gå til rødvinsdrengene fra Farum. Så kan den her sæson da heller ikke blive meget værre.

Næste sæson.............
Helt klart ! Nu må café latte drengene lære det - kom så FCN !!

arh ok.. spillede selv fodbold i Farum i mine unge dage inden det blev et A/S og har self en lille forkærlighed for Farum. Jeg ville elske at se et DM til dem og efterfølgende direkte kval til CHL.

VILDT at se de store hold på Farum stadion, hvor jeg selv har spillet mange kampe.... dog før tribunerne og alt det dér - dengang var det bare en græsplæne med halvtomme reklame bander omkring.... men banen... den ligger præcis samme sted :)

Og man har vel scoret en enkelt kasse eller 2 i lilleput rækkerne på den bane... NOSTALGI !

Kom så FCN vind det mesterskab !

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » mandag, 21. maj, 2012 10:01

mortenbak skrev:
Bellamy skrev:

Næste sæson.............
Helt klart ! Nu må café latte drengene lære det - kom så FCN !!

arh ok.. spillede selv fodbold i Farum i mine unge dage inden det blev et A/S og har self en lille forkærlighed for Farum. Jeg ville elske at se et DM til dem og efterfølgende direkte kval til CHL.

VILDT at se de store hold på Farum stadion, hvor jeg selv har spillet mange kampe.... dog før tribunerne og alt det dér - dengang var det bare en græsplæne med halvtomme reklame bander omkring.... men banen... den ligger præcis samme sted :)

Og man har vel scoret en enkelt kasse eller 2 i lilleput rækkerne på den bane... NOSTALGI !

Kom så FCN vind det mesterskab !
Nu er jeg ikke FCN fan på nogen måder.. Er kun en klub i DK der betyder 100 for mig og det er Brøndby... Jeg jublede da Kasper L scoret.... (ALT FOR FUCKERNE IK VINDER DET SKAB)

Besvar