Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvad med Llorente? Han har haft en kanon sæson, og Liverpool bliver også nævnt som mulig klub, nederst i artiklen. http://www.sporten.dk/fodbold/llorente- ... -i-england
-
Syntes Zlatan er overvurderet - TV2 skriver 240-260 mill. - ellers ville jeg sige, at han er på sin karieres efterår,
og en glimrende suppleant til Carroll - og så Stevie og Suarez som offensive midtb. - hvem siger vi skal stille defensivt op?
og en glimrende suppleant til Carroll - og så Stevie og Suarez som offensive midtb. - hvem siger vi skal stille defensivt op?
- JudgeArdaStudge
Zlatan er overvurderet og i sin karrieres efterår, siger du. Hvorfor er det så lige, vi skal have ham?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Napoleon
- Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
- Alder: 57
Passer han til Carroll? Jeg er med på, at han er en klasse angriber, og attraktiv! Han gjorde det godt i Ligaen og EL.jabsi skrev:Hvad med Llorente? Han har haft en kanon sæson, og Liverpool bliver også nævnt som mulig klub, nederst i artiklen. http://www.sporten.dk/fodbold/llorente- ... -i-england
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds
Tjaeh, du skrev det samme da vi hentede ham i 2010. Det gjorde vi alle velsagtens.Cynwal skrev:...
Jeg kan ikke forestille mig Joe Cole spiller for Liverpool i næste sæson.
Håber vi går efter UNGE spillere, med udviklingspotentiale.
To realistiske spillere kunne være:
Sigurdsson
Jovetic
Begge ville styrke os markant offensivt!
Sigurdsson
Jovetic
Har præcis samme holdning til dette transfervindue..Lad os håbe Rodgers har samme visionMercu skrev:Håber vi går efter UNGE spillere, med udviklingspotentiale.
Sigurdsson
Jovetic

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg er født optimist, og tror og håber på, at kombinationen Brendan Rodgers / Joe Cole godt kan gå hen og "klikke".AJ skrev:Tjaeh, du skrev det samme da vi hentede ham i 2010. Det gjorde vi alle velsagtens.Cynwal skrev:...
Jeg kan ikke forestille mig Joe Cole spiller for Liverpool i næste sæson.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Alder: 37
Lilles træner Rudi Garcia, Cole er en del af Liverpools nye trænerteams planer for den kommende sæson:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... eld-return
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... eld-return
Der er før snakket en del om Crewes Nick Powell.
Hvis han kunne lave et par kasser i den klasse her, så skal han da være mere end velkommen
Hvis han kunne lave et par kasser i den klasse her, så skal han da være mere end velkommen

-
- Alder: 37
Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
er de stadigvæk det? for så har vi vel forkøbsret?Tom_Jorsal skrev:Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så vidt jeg kan læse mig til, spillede han for det meste i højre side i et 4-3-3 system i Lille. Han spillede også nogle kampe som central attacking midfielder. Hvor han helst ville spille, ved jeg ikke.Xenne skrev:Har Cole ikke selv sagt han gerne ville spille en mere central rolle, altså off. midt?Hr. Drejer skrev:Er Maxi smuttet? Jeg har dog på fornemmelsen at han smutter denne sommer. Hvis Cole bliver hos os, så vil han komme til at konkurre med Downing - og han kunne sagtens bruge lidt konkurrence.Aarde skrev: Men vi skal i dén grad også have styrket bredden, og når Kuyt og Maxi er væk, er den offensive midtbane et af de helt store problemer set i det perspektiv - selv hvis det skulle lykkes os at hente et stort navn ind til start 11'eren.
Ikke ensbetydende med han skal, men mener bare han har sagt det.
Denne journalist er overbbevist om at Cole vil blive en succes i Rodgers' system.
http://hereisthecity.com/2012/06/06/the ... good-move/
Med til historien hører, at Powell altså kun er 18 år. Og kraftigt linket til Manchester United. Måske har Kagawa-handlen vendt op og ned på det? Man har da lov at håbe.pommelfeen skrev:er de stadigvæk det? for så har vi vel forkøbsret?Tom_Jorsal skrev:Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
http://www.crewechronicle.co.uk/crewe-a ... -31071296/
Det er vist så godt som en done-deal. Der er artikler dateret så sent som 3. juni der "bekræfter" salget til scum, så forkøbsret og samarbejdsklub - hvem siger det? Mens FSG fuckede rundt i deres administrative organisationsplan handlede den gamle portvinstud igen smart. Vi blev ladt tilbage med drømme om at signe flere spillere fra lag 3 og 4.
Men, som Rasmus siger, det er en ung mand og meget kan ske med hans karriere. Men vi snorksov altså alligevel som sædvanlig!
Det er vist så godt som en done-deal. Der er artikler dateret så sent som 3. juni der "bekræfter" salget til scum, så forkøbsret og samarbejdsklub - hvem siger det? Mens FSG fuckede rundt i deres administrative organisationsplan handlede den gamle portvinstud igen smart. Vi blev ladt tilbage med drømme om at signe flere spillere fra lag 3 og 4.
Men, som Rasmus siger, det er en ung mand og meget kan ske med hans karriere. Men vi snorksov altså alligevel som sædvanlig!
Up The RedMen... we go again!