No fucking way. Vi kan lave byttehandel med Skrtel men Agger skal absolut ikke byttes væk og da slet ikke med Lescott.texnymann skrev:Blot rygter.
Lescott i bytte for Agger.
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... -barcelona
Ikke et bytte, jeg ville være glad for - uanset skadeshistorik. Hvis vi kunne bytte Skrtel for Lescott, så ville det være en anden sag, da de to som spillertype minder lidt om hinanden.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Hvem skal ind?
HolmusMaximus skrev:I mine øjne er Sturridge til 140mio en no-brainer.. Han er 22 engelsk, har speed, kan udfordre og afslutte. Han ville være en super velkommen brik i det offensive og ville give os muligheder som vi pt kun har i kræft af Luis.. Hvis Conor Wickham er 120mio pund værd (som jeg husker det var inkl add-ons), så kan der ikke være nogen tvivl om at Sturridge er en bedre og mere sikker investering..
Er det ikke en del i overkanten?

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Skrtel for Lescott er ok. Agger skal ingen steder.texnymann skrev:Blot rygter.
Ikke et bytte, jeg ville være glad for - uanset skadeshistorik. Hvis vi kunne bytte Skrtel for Lescott, så ville det være en anden sag, da de to som spillertype minder lidt om hinanden.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
No fucking way! Agger er klasser over Lescott - og det samme er Skrtel. Lescott er en af det mest overvurderede spillere i PL, og det er mig en gåde, hvorfor City købte ham dengang. Jeg ville være særdeles trist over at se ham i den røde trøje.texnymann skrev:Blot rygter.
-
MulighederLFC Transfer Speculations
Sky Italia now attesting Gazzetta dello Sport's initial claims that Liverpool have tabled a bid of £15m to land Gastón Ramírez from Bologna.
Vagas og Gaston Ramirwz, stort ja tak.
Sky Italia now attesting Gazzetta dello Sport's initial claims that Liverpool have tabled a bid of £15m to land Gastón Ramírez from Bologna.
-
Hvis det er en troværdig kilde som oplyser det Gaston Ramirez, Så ville det være unødvendigt af køber Vargas det Ramirez er en relativ dyr spiller.Kelly skrev:MulighederLFC Transfer Speculations
http://en.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_Ram%C3%ADrezKjeldsen117 skrev:Hvis det er en troværdig kilde som oplyser det Gaston Ramirez, Så ville det være unødvendigt af køber Vargas det Ramirez er en relativ dyr spiller.Kelly skrev:MulighederLFC Transfer Speculations
Ønske 1 - Gaston Ramirez og Carvani samt en stærk defensive midtbanespiller, hvem er jeg ret blank på. Emner ?.
-
Hvorfor skulle Cavani være en mulighed, når han har været ude og sige at bliver i napoli?Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_Ram%C3%ADrezKjeldsen117 skrev:Hvis det er en troværdig kilde som oplyser det Gaston Ramirez, Så ville det være unødvendigt af køber Vargas det Ramirez er en relativ dyr spiller.Kelly skrev:MulighederLFC Transfer Speculations
Ønske 1 - Gaston Ramirez og Carvani samt en stærk defensive midtbanespiller, hvem er jeg ret blank på. Emner ?.
Overvurderer man ikke lidt Gaston Ramirez, efter en god sæson?
-
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italie ... ier-league
Dette ville være en klasse signing, Han har været meget skadet det seneste stykke tid.
Men på hans top niveau er han måske den mest målfarlige angriber i verden.
Dette ville være en klasse signing, Han har været meget skadet det seneste stykke tid.
Men på hans top niveau er han måske den mest målfarlige angriber i verden.
Jeg er kommet dertil at jeg gerne vil se noget handling fra klubben, nu!!
Jeg er ved at være træt af at høre den og den bliver sat i forbindelse til klubben uden der sker noget som helst.
Vi skal spille kval til EL om en måneds tid. Mindst 2 fra holdet skal spille OL, Reina spiller stadig EM, mens 7 mand har ferie de næste 3 uger pga netop EM.
Kan vi i det hele taget stille hold så?
Og med en ny manager kommer der nye tiltag som gerne skal sidde bare nogenlunde i skabet inden kval, ellers render vi bare ind i endnu en sæson uden europæisk bold.
BR har været i klubben nogle uger nu så, plus han altså også har været en del af PL sidste sæson så jeg nægter at tro på han ikke ved hvad der skal ind og hvad der skal sælges.
Det sker dog nok ikke og vi venter vel som sædvanligt til den sidste uge af vinduet med at hente overbetalte spillere!
Jeg er ved at være træt af at høre den og den bliver sat i forbindelse til klubben uden der sker noget som helst.
Vi skal spille kval til EL om en måneds tid. Mindst 2 fra holdet skal spille OL, Reina spiller stadig EM, mens 7 mand har ferie de næste 3 uger pga netop EM.
Og med en ny manager kommer der nye tiltag som gerne skal sidde bare nogenlunde i skabet inden kval, ellers render vi bare ind i endnu en sæson uden europæisk bold.
BR har været i klubben nogle uger nu så, plus han altså også har været en del af PL sidste sæson så jeg nægter at tro på han ikke ved hvad der skal ind og hvad der skal sælges.
Det sker dog nok ikke og vi venter vel som sædvanligt til den sidste uge af vinduet med at hente overbetalte spillere!
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Enig, men der er altså pt. en relativt stor fodboldturnering igang, som lige skal slutte. Når den er slut, så tror jeg det går løs.Repsej skrev:Jeg er kommet dertil at jeg gerne vil se noget handling fra klubben, nu!!
(selvom vi efter min mening sagtens kunne have signet Vargas, Johnson, De Jong osv. osv. allerede nu)
Badooo siger, hvad han mener!
Kunne ikke finde nogen tråd at smide det i- men vi har da lige fået £3m ekstra i form af salg (ifølge uofficiel Liverpool side på Facebook ved navnent "YNWA") af NATHAN ECCLESTON der er blevet solgt til Espanyol 

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Handling? Regner du med at få en pamflet, når der sker noget i klubben? Tror du, der ikke sker noget bare fordi du ikke hører det?Repsej skrev:Jeg er kommet dertil at jeg gerne vil se noget handling fra klubben, nu!!
Man kan først registrere spillere fra 1. juli. Og så bliver der spillet en stor fodboldturnering i Polen og Ukraine lige nu, så det er ganske naturligt, at markedet er forholdvist stille.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fra den norske:Skøtt skrev:Kunne ikke finde nogen tråd at smide det i- men vi har da lige fået £3m ekstra i form af salg (ifølge uofficiel Liverpool side på Facebook ved navnent "YNWA") af NATHAN ECCLESTON der er blevet solgt til Espanyol
Eccleston kan gå gratis
Liverpool Daily Post melder at Nathan Eccleston har fått beskjed om at han kan forlate Liverpool på fri overgang i løpet av sommerens transfervindu.
Av Frank H. Larsen
Nathan Eccleston har fått tillatelse til å forlate Liverpool FC gratis. Liverpool ønsker derimot en klausul i kontrakten med spillerens nye klubb om prosenter ved et eventuelt videresalg.
21-åringen står med ni førstelagskamper, derav åtte som innbytter, for de røde siden han debuterte under Rafael Benítez i 2009, men har bare spilt 21 minutter i Premier League.
Eccleston tilbrakte en måned på lån i Rochdale forrige sesong. Tidligere sesonger har han hatt låneopphold i Huddersfield og Charlton.