Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AllanShore

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 28. jun, 2012 23:16

Jeg tror at London har en rigtig stor tiltrækningskraft for mange spillere. Tænk at kunne bo i en af verdens fedeste byer og så samtidig tjene gode penge og forhåbentlig også spille for et godt hold. Bare se på Modric sidste år, der direkte sagde, at han ville blive i London. Så kan klubkultur betyde nok så meget, når det ligger oppe nordpå.
Fan af Manchester United

Kjeldsen117

Indlæg af Kjeldsen117 » torsdag, 28. jun, 2012 23:23

AllanShore skrev:Jeg tror at London har en rigtig stor tiltrækningskraft for mange spillere. Tænk at kunne bo i en af verdens fedeste byer og så samtidig tjene gode penge og forhåbentlig også spille for et godt hold. Bare se på Modric sidste år, der direkte sagde, at han ville blive i London. Så kan klubkultur betyde nok så meget, når det ligger oppe nordpå.
Ja okay, Men det vil sige at det er bedre i london?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 28. jun, 2012 23:41

Kjeldsen117 skrev:
AllanShore skrev:Jeg tror at London har en rigtig stor tiltrækningskraft for mange spillere. Tænk at kunne bo i en af verdens fedeste byer og så samtidig tjene gode penge og forhåbentlig også spille for et godt hold. Bare se på Modric sidste år, der direkte sagde, at han ville blive i London. Så kan klubkultur betyde nok så meget, når det ligger oppe nordpå.
Hvad mener du?
Fan af Manchester United

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 28. jun, 2012 23:52

United har vel ikke problemer med at tiltrække spillere... eller City for den sags skyld. Manchester har vel ikke ry for at være verdens fedeste by.

Så skulle man mene at Londonklubberne kunne slippe afsted med lavere lønninger - men det er jo ikke tilfældet, som jeg ser det.

Ligenu er det vel fordi LFC ikke kan tilbyde det helt store rent sportsligt. lønmæssigt eller locationmæssigt... Hvis vi var en topklub tror jeg vi kunne tiltrække de helt store trods vores beliggenhed.

Men det er imo fint nok. Dem vi får er dem der VIL spille for LFC og som ser en fremtid i projektet i stedet for at vi ender op med opportunister, der smutter når nogen tilbyder dem en højere løn. Alle spillere i PL tjener jo rigeligt med penge, så de kan nok klare sig....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. jun, 2012 00:26

Nogle foretrækker privatliv, fremfor storbyliv.

Fernando Torres har f.eks selv fortalt om, hvilken positiv omvæltning, det var for ham at skifte Madrid ud med Liverpool, hvor han, i sidstnævnte, kunne spise og handle i fred. Folk ville gerne have hans autograf, men de respekterede hans privatliv. Bl.a. var der en pige, der så ham gå på restaurant, men istedet for at følge efter ham og bede om hans autograf, ventede hun til, han havde spist færdigt, og fik så sin autograf. Han har også udtalt, at London er lidt af en omvæltning i forhold til Liverpool, fordi der netop findes madrilianske tendenser i Englands hovedstad.

Jeg tror i øvrigt ikke, at destinationens byramme spiller en stor rolle, når vi taler England. Derimod kan jeg godt se, at PSG f.eks kan lokke med Paris osv.
Men jeg tror ikke, det er deri, vi har vores svagheder med hensyn til tiltrækningseffekt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kjeldsen117

Indlæg af Kjeldsen117 » fredag, 29. jun, 2012 00:51

AllanShore skrev:
Kjeldsen117 skrev:
Hvad mener du?
At det du siger er at det er bedre at skifte til en london klub, fordi det er nemmere at tilpasse sig i forhold til Liverpool?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 29. jun, 2012 08:16

Kjeldsen117 skrev:
AllanShore skrev:
Kjeldsen117 skrev:
Hvad mener du?
At det du siger er at det er bedre at skifte til en london klub, fordi det er nemmere at tilpasse sig i forhold til Liverpool?
Skriver han ikke bare, at London er en mere attraktiv by end eksempelvis Liverpool? Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med at tilpasse sig, men alt at gøre med de fritidsmuligheder byen byder på, og vel (som udenlandsk spiller) også de langt bedre lufthavnsforhold, hvilket kan have betydning i forhold til at få familie på besøg eller selv tage afsted på hurtige breaks.

Nu er Liverpool og Manchester jo ikke bittesmå byer, men mit bedste bud er, at det internationale miljø i London også er større end det er i de to mere nordlige byer - med mindre man tæller irsk og walisisk som internationale miljøer ;)

Hvis jeg selv skulle flytte til England for at arbejde, så er der absolut ingen tvivl om, at jeg helst ville bo og arbejde i London. Og det selvom jeg kunne følge mit yndlingshold langt tættere, hvis jeg boede i Liverpool. Men jeg er jo ikke nødvendigvis repræsentativ for den gængse holdning.
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 29. jun, 2012 12:18

Jeg kanlæse mig frem til at flere af jer vil være begejstret for en Evt. Gaston Ramirez og evt´. Vargas aftale. Med de priser der er tale om, så ville jeg mene, at vi intet ville have lært ift. sidste sommer. Ramirez for 20 mio pund? Det jo crazy. Han har haft en god sæson, er 24 år. Det jo overhype af dimenssioner.
Vargas er 28. Han ved ikk engang selv om han er back eller kant, han passer slet ikke ind til BR's spillestil.
Og så er vi rygtet til en eller anden traore der er 2,03 høj.. Vi har Caroll.
Jeg synes bare vi skal gå efter sikre valg i år, og så kan vi evt satse næste år med one season wunder(hvis vi har en god sæson).
Vi har bare ikke råd til nogen failures.
Det var trist da Diame skrevmed West Ham. Gylfi kan smutte hvor end han vil med den løn han vil have.
Vi har Aqua og Cole tilbage, nu skal vi have en back up til Lucas, faktisk en udfordrer til ham, og så en klasse kant, og jeg jåber kun på Adam Johnson. Og en ung sulten angriber der kan gribe chancen, hvis Suarea og Caroll ikk leverer. Luuk de Jong er mit bud, men der har idag været rygter omkring at the Toons er meget tæt på ham.
Nu kommer mine frustrationer også ud her, men jeg vil bare have at et eller andet sker snart og hurtigst muligt. Tror flere af jer har det på samme måde.
Vargas skal vi holde os væk fra, og Ramirez kun hvis vi får ham under 10 mio pund, hvilket jeg ikke tror er realistisk.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 29. jun, 2012 12:32

Ma Captain skrev:Jeg kanlæse mig frem til at flere af jer vil være begejstret for en Evt. Gaston Ramirez og evt´. Vargas aftale. Med de priser der er tale om, så ville jeg mene, at vi intet ville have lært ift. sidste sommer. Ramirez for 20 mio pund? Det jo crazy. Han har haft en god sæson, er 24 år. Det jo overhype af dimenssioner.
Vargas er 28. Han ved ikk engang selv om han er back eller kant, han passer slet ikke ind til BR's spillestil.
Jeg synes bare vi skal gå efter sikre valg i år, og så kan vi evt satse næste år med one season wunder(hvis vi har en god sæson).
Det var trist da Diame skrevmed West Ham. Gylfi kan smutte hvor end han vil med den løn han vil have.
Vi har Aqua og Cole tilbage, nu skal vi have en back up til Lucas, faktisk en udfordrer til ham, og så en klasse kant, og jeg jåber kun på Adam Johnson. Og en ung sulten angriber der kan gribe chancen, hvis Suarea og Caroll ikk leverer. Luuk de Jong er mit bud, men der har idag været rygter omkring at the Toons er meget tæt på ham.
Nu kommer mine frustrationer også ud her, men jeg vil bare have at et eller andet sker snart og hurtigst muligt. Tror flere af jer har det på samme måde.
Vargas skal vi holde os væk fra, og Ramirez kun hvis vi får ham under 10 mio pund, hvilket jeg ikke tror er realistisk.
Du skriver, at vi skal gå efter de sikre valg, og så nævner du, bl.a. Diame, Johnson og De Jong. Hvad får dig til at tro, at de er sikre valg?? Hvorfor skulle Diame - der har gjort det ok hos Wigan (!) - være et sikkert kort at hente? Hvorfor skulle Johnson, der ikke får ret meget spilletid hos City, være et sikkert kort at hente? Og hvorfor skulle De Jong være en sikker vinder? I mine øjne, er de ikke mere sikre på succes end Ramirez?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 29. jun, 2012 12:43

Ma Captain skrev:Jeg kanlæse mig frem til at flere af jer vil være begejstret for en Evt. Gaston Ramirez og evt´. Vargas aftale. Med de priser der er tale om, så ville jeg mene, at vi intet ville have lært ift. sidste sommer. Ramirez for 20 mio pund? Det jo crazy. Han har haft en god sæson, er 24 år. Det jo overhype af dimenssioner.
Ifølge wikipedia er han fra 2. december 1990, hvilke vil sige han er 21 år. Det gør ham jo pludseligt til stort talent!
Når det så er sagt så kan jeg heller ikke helt se hvad vi skal bruge ham til, da jeg ikke umiddelbart ser ham som den udfordrende, lynhurtige kant. Men mere som en bastian schweinsteiger i gamle dage. Trække ind i banen - afslut eller spil fra.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » fredag, 29. jun, 2012 12:53

Vi skal vel i hvert falde nok primært hente store talenter...

Hvis vi henter for mange midtervarer (også selvom det er i den gode ende), som ikke rigtigt kan vokse ret meget, så står vi forhåbentlig lige pludselig om et par år og skal til at skifte hele truppen ud, fordi, de ikke er gode nok til at spille med i toppen af ligaen og den der europæiske turnering

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. jun, 2012 14:32

Ramirez er fra 1990 - han er 21 år gammel.

Vargas er wingback og Rodgers brugte wingbacks in Swansea. Han passer netop til i Rodgers spillestil. Alderen er dog imod ham ifølge FSGs alderspolitik.

Til snakken om Gaston:

Gaston hører ikke til de hurtigste, omend han langt fra er langsom. Har fået et indtryk af, at mange herinde tror, at Gaston er langsom - det er han ikke. Hans forcer ligger derimod i hans sublime teknik, store overblik og gode dribleegenskaber. Han kreerer mange chancer med sin skarpe driblinger og spilmæssige overblik. Han er god til at læse spillet uden bolden og søger ofte ud på kanterne eller løber bagom forsvaret. Han arbejder hårdt for holdet og har qua sin store figur og fysik også fine defensive egenskaber. Han kan afslutte og aflevere med begge ben og har egentlig en masse egenskaber, som vi savner på holdet pt, hvis man spørger mig.

Det sagt, så så jeg også gerne Adam Johnson eller/og James Rodriguez i klubben, for kanterne skal opgraderes og det skal være kanter, der kan søge ind i banen og afslutte på givne tidspunkter, som set fra Sinclair og Dyer i Swansea.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 29. jun, 2012 18:01

Aggerdoo skrev:
Du skriver, at vi skal gå efter de sikre valg, og så nævner du, bl.a. Diame, Johnson og De Jong. Hvad får dig til at tro, at de er sikre valg?? Hvorfor skulle Diame - der har gjort det ok hos Wigan (!) - være et sikkert kort at hente? Hvorfor skulle Johnson, der ikke får ret meget spilletid hos City, være et sikkert kort at hente? Og hvorfor skulle De Jong være en sikker vinder? I mine øjne, er de ikke mere sikre på succes end Ramirez?
Diame er en, undskyld var en, gratis spiller. Ville det være forkert at signe en gratis spiller, der er ung, sulten og har bevist sig i PL? For mig at se er det et sikkert valg, da han skal agere som back up til Lucas, men samtidig kan han lære og udfordre ham.
Adam Johnson har bevist sig i PL. Over flere sæsoner og i flere klubber. Ja godt nok er han udskifter hos City, men hver gang han får chancen så præsterer han. Det så noget andet at Mancini ikke ser hans vej, da han Har king kong, nasri og silva til de samme pladser.
Luuk de Jong er heller ikke et indkøb til start 11'eren. Som jeg skrev så skal han være klar hvis det ikke lykkedes for Suarez og Caroll. Det var bare mit bud. Vi er desværre ikke attraktive nok til at tiltrække rigtige giftige proven angriber, dem er der desværre alt for stor rift om.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 29. jun, 2012 18:06

Arda skrev:

Ramirez er fra 1990 - han er 21 år gammel.

Vargas er wingback og Rodgers brugte wingbacks in Swansea. Han passer netop til i Rodgers spillestil. Alderen er dog imod ham ifølge FSGs alderspolitik.

Til snakken om Gaston:

Gaston hører ikke til de hurtigste, omend han langt fra er langsom. Har fået et indtryk af, at mange herinde tror, at Gaston er langsom - det er han ikke. Hans forcer ligger derimod i hans sublime teknik, store overblik og gode dribleegenskaber. Han kreerer mange chancer med sin skarpe driblinger og spilmæssige overblik. Han er god til at læse spillet uden bolden og søger ofte ud på kanterne eller løber bagom forsvaret. Han arbejder hårdt for holdet og har qua sin store figur og fysik også fine defensive egenskaber. Han kan afslutte og aflevere med begge ben og har egentlig en masse egenskaber, som vi savner på holdet pt, hvis man spørger mig.

Det sagt, så så jeg også gerne Adam Johnson eller/og James Rodriguez i klubben, for kanterne skal opgraderes og det skal være kanter, der kan søge ind i banen og afslutte på givne tidspunkter, som set fra Sinclair og Dyer i Swansea.
Sorry my bad mht hans alder. Hvis han er 21 så kan et køb af ham godt forsvares, men at give 20 mio pund er stadig alt for meget. Jeg har intet imod ham, for mig at se er det prisen der er afgørende. Køb ham for 10 og lav en videresalgsklausul på ham evt. Men han er stadig ikke den kantspiller efter BR's hoved, han er mere 10'er rollen.
James Rodriques vil være et stjerne køb, men den tror jeg ikke på da Scum også er efter ham. Og han vil nok spille CL.
Vargas er en spiller til 3-5-2 opstilling imo. Jeg ville ihvert ikke smide mere end 40 mio kr. efter ham.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 29. jun, 2012 19:43

Ma Captain skrev:
Sorry my bad mht hans alder. Hvis han er 21 så kan et køb af ham godt forsvares, men at give 20 mio pund er stadig alt for meget. Jeg har intet imod ham, for mig at se er det prisen der er afgørende. Køb ham for 10 og lav en videresalgsklausul på ham evt. Men han er stadig ikke den kantspiller efter BR's hoved, han er mere 10'er rollen.
James Rodriques vil være et stjerne køb, men den tror jeg ikke på da Scum også er efter ham. Og han vil nok spille CL.
Vargas er en spiller til 3-5-2 opstilling imo. Jeg ville ihvert ikke smide mere end 40 mio kr. efter ham.
10 millioner pund, altså 92 millioner kroner i dagens kurs, det er nogenlunde det dobbelte af hvad FCK har afvist på Dame N'doye. N'Doye som er 5,5 år ældre og med al respekt for Damen som jeg ikke kan fordrage, så er der sq forskel på hans niveau og Ramirez', selv uden at tage forskellen i Serie A til Superligaen til efterretning. Jeg er enig i at 20 mil. er for meget, men det tror jeg er i forhold til vores rygtede transferbudget, som så vidt jeg husker rygtes til omkring 30 mil + salg. Jeg tror at hvis vi kan få prisen ned til 15 mil. pund, så skal vi slå til, men jeg vil ikke blive overrasket hvis rygterne om 20 mil. er rigtige. Jeg bryder mig ikke om Vargas personligt, men han har selvfølgelig nogle kvaliteter vi mangler.

En offensiv midt og en kant vil efter min mening være et godkendt vindue, hvis de er på Ramirez/Rodriquez niveauet. Det giver Rodgers en chance for at sende nogle startere ud på bænken, og samtidig vurdere spillere som Adam, Downing, Carroll, Joe Cole, Aquilani i sit koncept. Vi kan måske hive en kanin op ad hatten som med Bellamy, gerne en defensivt orienteret midtbanemand. Jeg er som sådan enig dig. Jeg læste i hvert fald dit indlæg som om at vi skulle nu satse på få, men dygtige spillere som kan gå ind og gøre en forskel NU, og vente med at tage en chance på f.eks. Luuk De Jong eller Jackson Martinez.
Imod moderne fodbold.

Besvar