Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Kongegaard
- Alder: 37
Re: Hvem skal ind?
Borini, Dempsey, Allen... Hvis det virkelig bliver dét for dette års transfervindue, så må jeg indrømme at det igen bare ligner at vi samler skraldet op...
Hvis vi virkelig skal begå blandt de store er vi sgu også nødt til at købe som de store..
Cavani, Özil, Walcott burde være spillere vi var på jagt efter..
Hvis vi virkelig skal begå blandt de store er vi sgu også nødt til at købe som de store..
Gerrard og Agger er Liverpool
Cavani kunne vi MÅSKE være realistisk hvis vi havde mange penge, men Özil er vel næsten lige så urealistisk som at prøve at få Messi imo...Kongegaard skrev:Borini, Dempsey, Allen... Hvis det virkelig bliver dét for dette års transfervindue, så må jeg indrømme at det igen bare ligner at vi samler skraldet op...
Hvad er det helt præcist spillere som overstående har at komme efter i Liverpool?Kongegaard skrev:Borini, Dempsey, Allen... Hvis det virkelig bliver dét for dette års transfervindue, så må jeg indrømme at det igen bare ligner at vi samler skraldet op...
1) Vi har i 3 år ikke været i nærheden af CL, eller toppen af PL.
2) Vi vil tilsyneladende ikke give så meget i løn, som andre klubber
3) Vi har efter alt at dømme ikke råd til at smide 300-400mill på en spiller.
Pt. er vi et midterhold, såvel sportsligt som økonomisk. Derfor giver det utrolig god mening at vi pt. prøver at købe unge spillere med talent, fordi etablerede spilelre har vi ingen chance for.
Hvis folk tænker lidt tilbage, så startede City også ud med at tilbyde "stjernespillerne" en ekstremt høj løn - i flere tilfælde en fordobling i deres løn, fordi de sportsligt ikke havde noget at byde på. Da vi ikke vil give en "høj" løn så må vi også nøjes.
Ja det er umiddelbart nok ikke noget, som skræmmer rivalerne synderligt. Det ligner mere noget, man ville købe i Swansea end noget man ville købe i LFC.Borini, Dempsey, Allen... Hvis det virkelig bliver dét for dette års transfervindue, så må jeg indrømme at det igen bare ligner at vi samler skraldet op...
Cavani og Özil er måske lige, at sigte lidt højt.
Senest rettet af Oomph242 fredag, 13. jul, 2012 10:26, rettet i alt 1 gang.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Kongegaard skrev:Borini, Dempsey, Allen... Hvis det virkelig bliver dét for dette års transfervindue, så må jeg indrømme at det igen bare ligner at vi samler skraldet op...
Jeg kan ikke se vi har købt nogle spillere, så jeg venter med at vurdere transfervinduet til der er fakta på bordet.
Man kan sige vores første to "signings" er Joe Cole og Aquilani lader det til - så må vi se om Rodgers er manden der kan få de to teknikere i gang for Liverpool..
Jeg tror sgu desværre også, at vi efterhånden må være indstillet på, at vi er et midterhold. Pt. skulle vi leve på vores historie for at tiltrække spillere, men historie giver altså ikke resultater på banen. Med pengenes indtog i engelsk og fransk fodbold og med de to spanske, der kan hente hvem de vil, for hvilket beløb de vil, ved konstant at stifte gæld. Og så er der Arsenal, som kontinuerligt henter samtlige franskmænd, der har vist noget, og Scum, der rider på deres succesbølge, som bare fortsætter og fortsætter, og dermed kan overgå os ift. enhver spiller, som vi måtte gå efter. Hvis vi skal gøre os håb om at komme op igen, så skal vi have CL-deltagelse, og det skal gerne være snart. Det får vi ikke med midter-indkøb, men kun ved at købe spillere, som med garanti kan forstærke os. Jeg fatter ikke, at vi ikke prøver at gøre et indhug i Barcelonas, Reals og Citys subs. Afellay fra Barcelona, Sahin, Albiol, Di Maria og evt. Diarra og Higuain fra Real Madrid, og så Adam Johnson fra City bør alle være til at få fat i, og kunne forstærke os ret meget. Jeg kan se idéen i at købe yngre spillere, men der må sgu også være plads til at hente spillere, som kan forstærke holdet nu og her.
Badooo siger, hvad han mener!
James Pearce of the Liverpool Echo reports:
Sådan
LIVERPOOL are set to complete the signing of striker Fabio Borini after agreeing an £11million deal with Roma.
The Reds have been given the green light to discuss personal terms with the 21-year-old Italy international who will then undergo a medical.
The transfer should be completed in the next 48 hours and Borini will become manager Brendan Rodgers' first signing.
An agreement between the clubs was reached following lengthy negotiations after Borini made it clear he wanted to be reunited with the Northern Irishman.
Sådan

- Steven__Gerrard
Det lader grangivligt til at vi køber ham, men ingen hurra råb før den er helt officielJensen skrev:James Pearce of the Liverpool Echo reports:
LIVERPOOL are set to complete the signing of striker Fabio Borini after agreeing an £11million deal with Roma.
The Reds have been given the green light to discuss personal terms with the 21-year-old Italy international who will then undergo a medical.
The transfer should be completed in the next 48 hours and Borini will become manager Brendan Rodgers' first signing.
An agreement between the clubs was reached following lengthy negotiations after Borini made it clear he wanted to be reunited with the Northern Irishman.
Sådan

Fra RAWK skrev:I work with a couple of Italians who are mad football fans, they support Milan though but they said Borini is real Quality and they can't believe there selling him, even for 11mil, he's a great buy they reckon and there gutted Milan didnt try hard enough to get him, Honestly I don't have a clue about this guy, only seen short clips of him, but the Italians seem to rate him which can't be a bad sign, I've heard the Roma fans are spewing about itkenworthy on Today at 04:26:31 AM skrev: So far every Roma fan I've come across is devastated by this move and thinks he will turn out to be better than their replacement Destro.
And every Juventus fan is disappointed their management didn't stay in the hunt, and thinks we got a real gem on our hands.
Very highly regarded in Italy, and the same can still be said at Chelsea. I am licking my chops.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Han har haft en endog meget lovende sæson i Roma. Det er dog stadig først og fremmest en mand med et stort potentiale, end den færdige pakke vi køber. Når det så er sagt, vil det være en rigtig glimrende signing til £ 11 mio. Han kender også den engelske kultur fra sin tid i Chelsea og Swansea. Og Brendan Rodgers selvfølgelig. Det er perfekt.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Steven__Gerrard
Ja det vil jeg mene. Hvis vi kan få en gut med engelske (Kuyt) mentalitet, der samtidig har den italienske kølighed foran kassen...BR ved hvad han får, og det før mig tryg. Så ved vi i det mindste at han passer ind i konceptet...Rasmus skrev:Han har haft en endog meget lovende sæson i Roma. Det er dog stadig først og fremmest en mand med et stort potentiale, end den færdige pakke vi køber. Når det så er sagt, vil det være en rigtig glimrende signing til £ 11 mio. Han kender også den engelske kultur fra sin tid i Chelsea og Swansea. Og Brendan Rodgers selvfølgelig. Det er perfekt.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Jeg tror nu også det er sådan, at mange af marginalspillerne hos en klub som Real Madrid stadig tjener bedre penge end de kunne i Liverpool, samtidig med at de er inde omkring måske verdens bedste hold med en af verdens absolut bedste trænere. Derfor tror jeg ikke nødvendigvis at der er så villige til at skifte, bare for at få spilletid.Badooo skrev:Jeg tror sgu desværre også, at vi efterhånden må være indstillet på, at vi er et midterhold. Pt. skulle vi leve på vores historie for at tiltrække spillere, men historie giver altså ikke resultater på banen. Med pengenes indtog i engelsk og fransk fodbold og med de to spanske, der kan hente hvem de vil, for hvilket beløb de vil, ved konstant at stifte gæld. Og så er der Arsenal, som kontinuerligt henter samtlige franskmænd, der har vist noget, og Scum, der rider på deres succesbølge, som bare fortsætter og fortsætter, og dermed kan overgå os ift. enhver spiller, som vi måtte gå efter. Hvis vi skal gøre os håb om at komme op igen, så skal vi have CL-deltagelse, og det skal gerne være snart. Det får vi ikke med midter-indkøb, men kun ved at købe spillere, som med garanti kan forstærke os. Jeg fatter ikke, at vi ikke prøver at gøre et indhug i Barcelonas, Reals og Citys subs. Afellay fra Barcelona, Sahin, Albiol, Di Maria og evt. Diarra og Higuain fra Real Madrid, og så Adam Johnson fra City bør alle være til at få fat i, og kunne forstærke os ret meget. Jeg kan se idéen i at købe yngre spillere, men der må sgu også være plads til at hente spillere, som kan forstærke holdet nu og her.
Folk som Sahin, Di Maria og Afellay har vel også stadig ret lange kontrakter, og har derfor stadig håbet om spilletid i fremtiden. Desuden har Mourinho udtalt, at han vil beholde Higuain - og det forstår man jo godt når man ser på, hvor mange mål den mand scorer. Et hold som Real skal også have to klasseangribere.
Derfor tror jeg ikke det er så nemt bare at gå på rovkøb i Real, Citys eller Barcelonas reserver, som det umiddelbart kunne forekomme.
Jeg er meget glad for det forestående indkøb af Borini. 11M er en pæn pris, og selvom jeg ikke selv har set meget til ham, så synes jeg alt tyder på, at vi har fået os en rigtig spændende spiller. Derudover glæder det mig at vi ikke køber en overvurderet, engelsk spiller til overpris, men derimod et pænt anerkendt talent (som ikke er så hypet som eksempelvis nogle af de brasilianske), til en pæn pris.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nu er Di Maria også førstevalg når han er fit i Real. But I get the point. Jeg forstår heller ikke hvorfor vi ikke prøver at få fat i Affelay og Johnson hvis det passer at de begge er til salg.
Skal man tro Chelsea- og Swansea fans så får vi en fantastisk spiller i Borini. Han var elsket af alle fans i begge klubber, og de så et kæmpe lys i ham.
Jeg glæder mig meget til at se ham i vores trøje (selvom han lige mangler at bestå sin medical, hvilket nok ikke bliver et problem).
Jeg glæder mig meget til at se ham i vores trøje (selvom han lige mangler at bestå sin medical, hvilket nok ikke bliver et problem).
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
I medierne så nævnte de en pris på £16- 17 mio på Johnson. Hvilket for mig er ret meget. Og så vildt han jo heller ikke gjort det i manchester city. Han har lavet nogle gode indhop, men det er begrænset hvad vi har set til ham fra start.Nicoen skrev:Maria også førstevalg når han er fit i Real. But I get the point. Jeg forstår heller ikke hvorfor vi ikke prøver at få fat i Affelay og Johnson hvis det passer at de begge er til salg.