Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 16. jul, 2012 14:30

Hekkem skrev:
JØ skrev:
Hekkem skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Hvilke styrker og svagheder vil du liste ud for Borini?

Og hvordan ser du ham passe ind i forhold til den nuværende trup og Rodgers spilsystem?
Position:
Han kan agerer alene angriber i en 4-2-3-1 formation, men også være den falske ni'er. Han han placeres som avanceret kant på begge sider, men er ikke en udpræget wing type. Altså de tre forreste positioner i en 4-3-3, men ikke en wing i en 4-2-3-1.

Styrker:
* Han er hverken langsom eller ekstrem hurtig. Han kan se hurtig ud, men det virker på mig mere på grund af han læser situationerne hurtigere end modstanderne, og derved får fordel af en given situationen, hvor han så har vundet x antal meter.
* Ekstrem arbejdsivrig, også når holdet ikke er i boldbesiddelse.
* Han sparker koldt, tørt og resolut.
* God i vendinger (dog ikke på Suarez niveau ;) ).
* Han er god til at finde område i feltet, hvorpå chancer kan opstå. Han opsøger chancerne, og har en god næse for mål.
* Han er en ok pasningsspiller, men kan godt forbedre sig på det område.
* Hans fodskifte er ikke på niveau med det bedste driblerer, men kan da godt sætte en modstander af i en direkte mand til mand duel.
Rodgers siger, at Borini er en af de hurtigste spillere han har trænet.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33580&zone=1
Hvad Rodgers siger (eller hvad .no opfatter) er ikke lig med det jeg har observeret.
Og du ved selvfølgelig bedst....
"We're not racist, we only hate the mancs"

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » mandag, 16. jul, 2012 14:42

http://www.footy.dk/2012/07/16/avis-wal ... roll-salg/

lyder spændende med Walcott.. tog bare en tilfældig artikel.

han havde en god sæson i pl sidste år.

9 mål og 11 assists

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. jul, 2012 15:00

pommelfeen skrev:http://www.footy.dk/2012/07/16/avis-wal ... roll-salg/

lyder spændende med Walcott.. tog bare en tilfældig artikel.

han havde en god sæson i pl sidste år.

9 mål og 11 assists
Chelsea skulle også være efter ham, men jeg har vist hørt herinde at Walcott er Liverpool fan? Nogen der kan bekræfte det?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Melo19

Indlæg af Melo19 » mandag, 16. jul, 2012 15:02

Tillader mig at quote mit indlæg fra sidste side:
Melo19 skrev:Jeg har ingen anelse om, hvor troværdig Wikipedia artiklen om Walcott er, men jeg fandt dette:
Walcott and his father are both Liverpool fans. Walcott has never hidden the fact that he's a massive Liverpool supporter and even when Chelsea asked him to be a ball boy, he used the opportunity to meet his Liverpool idols:
"I was playing in a tournament for Swindon when Southampton and Chelsea showed an interest. Chelsea invited me to be a ball-boy for a game against Liverpool and it was fantastic to meet my heroes Michael Owen and Robbie Fowler. I was a Liverpool fan simply because my dad followed them. Unfortunately I wasn't born when the team had their golden era, but I enjoyed watching the likes of Michael Owen, Robbie Fowler and Steve McManaman when I was growing up. When Liverpool won the Champions League last year, I went mad. I was shouting so loud I think I woke up the entire village where I live!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_Walcott

Skovdal

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. jul, 2012 15:03

Melo19 skrev:Tillader mig at quote mit indlæg fra sidste side:
Melo19 skrev:Jeg har ingen anelse om, hvor troværdig Wikipedia artiklen om Walcott er, men jeg fandt dette:
Walcott and his father are both Liverpool fans. Walcott has never hidden the fact that he's a massive Liverpool supporter and even when Chelsea asked him to be a ball boy, he used the opportunity to meet his Liverpool idols:
"I was playing in a tournament for Swindon when Southampton and Chelsea showed an interest. Chelsea invited me to be a ball-boy for a game against Liverpool and it was fantastic to meet my heroes Michael Owen and Robbie Fowler. I was a Liverpool fan simply because my dad followed them. Unfortunately I wasn't born when the team had their golden era, but I enjoyed watching the likes of Michael Owen, Robbie Fowler and Steve McManaman when I was growing up. When Liverpool won the Champions League last year, I went mad. I was shouting so loud I think I woke up the entire village where I live!"
My bad, det har jeg først lige set :)
You'll Never Walk Alone

Brugeravatar
sagoss

Indlæg af sagoss » mandag, 16. jul, 2012 15:20

Og lige for at bekræfte det 100 % ;)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... erpool-fan

EDIT: Altså at han er Liverpool supporter - ikke noget ang. en handel desværre!
Campioné

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 16. jul, 2012 15:23

Skovdal skrev:
Ben Smith confirmed that interest is real for Theo Walcott. #LFC
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. jul, 2012 15:51

Synes også det giver god mening.

Brendan Rodgers sagde at han ville have folk der ville være i klubben, det må man da gå udfra at Theo vil, når han er LFC fan, bring him in!
You'll Never Walk Alone

Skovdal

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. jul, 2012 15:53

Kelly skrev:
Skovdal skrev:
Ben Smith confirmed that interest is real for Theo Walcott. #LFC

Where? Twitter?
You'll Never Walk Alone

Indlæg af » mandag, 16. jul, 2012 16:12

Theo Walcott vil være en rigtig god handel, men jeg ser stadig Sturridge og måske Adam Johnson som bedre spillere.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 16. jul, 2012 17:07

Emmy skrev:
Og du ved selvfølgelig bedst....
Skriver jeg det?

Jeg nævner blot hvad jeg har set. Fodbold skal ses og ikke omtales i pressen. Der var også engang vi signede den næste Zidane.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kjeldsen117

Indlæg af Kjeldsen117 » mandag, 16. jul, 2012 18:13

Jeg vil mene at Walcott vil for stærke vores hold, men jeg kan ikke mindes Walcott stabil over en hel sæson i arsenal?

Hvorefter jeg mener Sturridge er en bedre spiller fordi han kan flere af spillets facetter, Ift en Walcott som har en del mangler i spillet.

Men nogle spænende rygter i øjeblikket.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. jul, 2012 18:33

Hvad synes i om Theo Walcott? Har han indfriet de tårnhøje forventninger til ham? Jeg husker da han kom fra Southampton til Arsenal i 2006, blev han hypet helt vildt. Han havde det vanskeligt i starten, men jeg synes at han de seneste par år har vist andet til sit spil, end rå hurtighed.

Ifølge The Times er vi ude efter Lewis Holtby

Brendan Rodgers, the Liverpool manager, concluded his first signing for the club after Fabio Borini, the Roma and Italy striker, arrived on Merseyside yesterday to complete a medical. Liverpool, who are also thought to be tracking Lewis Holtby, the Schalke winger, confirmed that Maxi Rodríguez, the Argentina midfielder, has rejoined Newell’s Old Boys on a free transfer.

Jeg så et par kampe sidste sæson med Holtby, han virkede til at være et top talent.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 16. jul, 2012 18:39

Jeg kender kun Holtby af navn så aner overhovedet ikke på hvilket nivea han er på og om han passer ind i BR system(mer).

Men jeg vil elske at se Walcott i klubben, jeg har været stor fan af ham siden han desværre endte i Arsenal.
Han kan dog om nogen satte en mand og gå direkte mod målet og/eller baglinien. Sådan en type har vi jo overhovdet ikke på nuværende tidspunkt.

Og til vores fordel taler vel for at hans kontarkt snart udløber, at med tiilgangen af Podolski så er han ikke sikker på samme spilletid som han burde kunne få hos os plus han jo er stor Liverpool fan.

Prisen på de 150 mio der er nævnt afskrækker mig heller ikke når man tænker på hvad vi tidfligere har givet for spillere der både har været ældre og vel ret best også dårligere.

Så hvis muligheden kommer synes jeg vi skal slå til på stedet.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Skovdal

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. jul, 2012 20:14

Jeg kunne meget godt tænke mig Walcott - også hvis det skal være på bekostning af Carroll.
You'll Never Walk Alone

Besvar